Een pyjama lijkt mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vul je zelf het lijstje ook even in? En wat is een PY?
Wel naakt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Naast je moeder, en jij op de grond in de foetushouding met je hamster.
zeg je nou iets over m'n moeder???quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Naast je moeder, en jij op de grond in de foetushouding met je hamster.
Weet ik niet? wil je dat graag?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:42 schreef esvw het volgende:
[..]
zeg je nou iets over m'n moeder???
WAAR LIJKT HET OP VUILE KLOOTZAKquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet ik niet? wil je dat graag?
en dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:46 schreef esvw het volgende:
KAN IEMAND DEZE TOPIC AUB NU ALSJEBLIEFT SLUITEN WANT MENSEN PRATEN OVER MOEDERS EN SHIT
rustig dudequote:
Leuk he, moedersquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat is erg omdat?
Wollah.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef esvw het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat is erg omdat?
[/quote
alsjeblieft me stemming is al verneukt door jou matti, ik tril achter de pc als ik je nu in me klauwtjes had matti
en dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef esvw het volgende:
alsjeblieft me stemming is al verneukt door jou matti, ik tril achter de pc als ik je nu in me klauwtjes had matti
waarom doen alsof je neus bloedquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rustig dude![]()
wat is het probleem?
ik heb het wellicht over je moeder. Dus?quote:
ongeschreven regel edele heer, dat doe je NIETquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb het wellicht over je moeder. Dus?
wat is je probleem?
Wat? met je moeder in bed liggen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef esvw het volgende:
[..]
ongeschreven regel edele heer, dat doe je NIET
oooow jij wil graag naast je moeder in bed liggenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef esvw het volgende:
over alles maar dan ook alles kan je bij me komen jongen, maar NIET over mijn liefste vrouw, de mooiste, das mijn moeder, now stand-up straight
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooow jij wil graag naast je moeder in bed liggenzeg dat dan
Ik word ook altijd emo als het over je moeder gaatquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef esvw het volgende:
damn im getting emo when it comes to my mamma, sorry
Wat voor knuffelbeest?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef Snowcold het volgende:
Relax, wind je niet zo op over een grapje...![]()
Ik slaap met mijn nachtjurkje aan in een één-persoonsbed met dubbel matras, daarin lig ik op mijn zij of in foetushouding met als gezelschap een knuffelbeest.
in mijn geval was het een ooievaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:56 schreef esvw het volgende:
het is een klein vrouwtje wat je leven gaf
Fappen en lekker eten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef esvw het volgende:
weetje het belangrijkste in je leven . weetje wat dat is?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:56 schreef esvw het volgende:
het is een klein vrouwtje wat je leven gaf
rip mam
jullie kennen geen genadequote:
oooow ze is overleden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:00 schreef esvw het volgende:
[..]
jullie kennen geen genadeik schaam me voor jou
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef esvw het volgende:
ik zou dat nooit doen over iemand zijn moeder praten. maar ik vind het eigenlijk niet zo erg, als je over mijn moeder praat, ik vind het ook wel geil een soort van
geeft niks jongens no hard feelingsquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef esvw het volgende:
ik zou dat nooit doen over iemand zijn moeder praten. maar ik vind het eigenlijk niet zo erg, als je over mijn moeder praat, ik vind het ook wel geil een soort van
eah ja zoiets maar dan anders, want dan was ik op tmf.nl geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef MarkyMarkx het volgende:
TS is een kleuter die hoopte dat 16 jarige meisjes gingen posten dat ze naakt slapen, maar nu heeft een Surveillance-Fiets roet in het eten gestrooid
nu pas?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |