Leuk he, moedersquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat is erg omdat?
Wollah.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef esvw het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat is erg omdat?
[/quote
alsjeblieft me stemming is al verneukt door jou matti, ik tril achter de pc als ik je nu in me klauwtjes had matti
en dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef esvw het volgende:
alsjeblieft me stemming is al verneukt door jou matti, ik tril achter de pc als ik je nu in me klauwtjes had matti
waarom doen alsof je neus bloedquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rustig dude![]()
wat is het probleem?
ik heb het wellicht over je moeder. Dus?quote:
ongeschreven regel edele heer, dat doe je NIETquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb het wellicht over je moeder. Dus?
wat is je probleem?
Wat? met je moeder in bed liggen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef esvw het volgende:
[..]
ongeschreven regel edele heer, dat doe je NIET
oooow jij wil graag naast je moeder in bed liggenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef esvw het volgende:
over alles maar dan ook alles kan je bij me komen jongen, maar NIET over mijn liefste vrouw, de mooiste, das mijn moeder, now stand-up straight
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooow jij wil graag naast je moeder in bed liggenzeg dat dan
Ik word ook altijd emo als het over je moeder gaatquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef esvw het volgende:
damn im getting emo when it comes to my mamma, sorry
Wat voor knuffelbeest?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef Snowcold het volgende:
Relax, wind je niet zo op over een grapje...![]()
Ik slaap met mijn nachtjurkje aan in een één-persoonsbed met dubbel matras, daarin lig ik op mijn zij of in foetushouding met als gezelschap een knuffelbeest.
in mijn geval was het een ooievaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:56 schreef esvw het volgende:
het is een klein vrouwtje wat je leven gaf
Fappen en lekker eten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef esvw het volgende:
weetje het belangrijkste in je leven . weetje wat dat is?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:56 schreef esvw het volgende:
het is een klein vrouwtje wat je leven gaf
rip mam
jullie kennen geen genadequote:
oooow ze is overleden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:00 schreef esvw het volgende:
[..]
jullie kennen geen genadeik schaam me voor jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |