Is toch hornbach? Wel vervelend ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
die van karwei van oh ooh oh oh en dat nog 10 keer door, en dan trekt zo'n gozer behang van de muur af.
Heel irritant.
Die.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 10:18 schreef godigita het volgende:
Of die nieuwe Jamba met die irritante lach van Andre Pronk.
Ojaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef krengetje het volgende:
Hallo, ik ben schimpie....![]()
Is nu al een paar jaar geleden maar walg er nog van...
"Prrrrrrrrrrrrrrr! Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha."quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die.
En dan kijk je in zijn mond.
Ja lekker.
Het is niet eens gemeendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 13:29 schreef godigita het volgende:
[..]
"Prrrrrrrrrrrrrrr! Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha."
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef godigita het volgende:
[..]
"Prrrrrrrrrrrrrrr! Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha."
namiyayayoepieyoepie jeeequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
die van karwei van oh ooh oh oh en dat nog 10 keer door, en dan trekt zo'n gozer behang van de muur af.
Heel irritant.
Het is van de McDonalds.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef miaeak het volgende:
Ik vind hem zo irritant dat ik gewoon niet eens weet waar hij van is.
Maar het is die gast die met zijn gitaar over een hamburger aan het zingen is.
Die gast is opzich niet erg, maar dan komt dat wijf "Sun .... tomato sauuuuuce Suuuun .....tomato sauuhuuuauuuuhhuuuussseee"
.... = Weet niet wat ze zingt, Gloss, bloss ofzoiets.
Echt, ik krijg bijna letterlijk koppijn van haar.
Schimpiequote:
Indd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Het is van de McDonalds.En het meest irritante aan die reclame is dat het zo slecht nagesynchroniseerd is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef IkWilbert het volgende:
Die nieuwe reclame van de McDonalds, waar ze stom in zingen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef miaeak het volgende:
Ik vind hem zo irritant dat ik gewoon niet eens weet waar hij van is.
Maar het is die gast die met zijn gitaar over een hamburger aan het zingen is.
Die gast is opzich niet erg, maar dan komt dat wijf "Sun .... tomato sauuuuuce Suuuun .....tomato sauuhuuuauuuuhhuuuussseee"
.... = Weet niet wat ze zingt, Gloss, bloss ofzoiets.
Echt, ik krijg bijna letterlijk koppijn van haar.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Het is van de McDonalds.En het meest irritante aan die reclame is dat het zo slecht nagesynchroniseerd is.
Ben jij er zoeen die de titel leest, gelijk post en verder niets leest?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Indd.
Ik weet ook niet of het moet voorstellen dat zij mooi of vals aan het zingen is.
Ik vind het iig niet om aan te horen.
Moet ik het nog een keer uitleggen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Agiath het volgende:
Die reclame van de burger king ofzo?
Dat ze op het strand zitten en zo kut gaan zingen
MacDonald's dus. Maar die inderdaad, brrrrrr.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Agiath het volgende:
Die reclame van de burger king ofzo?
Dat ze op het strand zitten en zo kut gaan zingen
Oh ja ..... dan ben ik net op tijd voor de tweede ronde koffie, zaaaaalig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef 9611Niels het volgende:
Die radioreclame van Goeiemorgen drinkontbijt. FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!1!![]()
"vervangt"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef SeeNoEvil het volgende:
die van carglass,
ik versta het einde nooit
carglass repareert,
carglass .. ... .. . . . . . .
JAJAJAJAJAJAquote:Op maandag 28 september 2009 00:08 schreef Agiath het volgende:
"Jij betaalt het, dus jij bepaalt het"
Wat mij betreft met stip op nummer 1, 2, 3 en 4.quote:
en of!quote:
ja, HEEEEEERRRRLIJK 8 kilometer stilstaan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:46 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Oh ja ..... dan ben ik net op tijd voor de tweede ronde koffie, zaaaaalig.
wat een kut mottoquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:35 schreef esvw het volgende:
De loden leeuw nominaties zijn danwel nog niet begonnen,
maar het stikt van de irritante T*fusreclames op de televisie!
Voor mij is de meest ergerlijke reclame op dit moment die van carglass. Het lijkt wel dat ze deze reclame ieder kwartier uitzenden.
Met die irritante kop en ze HPX 2 hasj! Gek wordt ik ervan![]()
WAT IS DE MEEST IRRITANTE RECLAME VAN 2009 Tot nu toe?
of deze misschien?
Sms foto on naar ... en dan jouw naam, en de naam van je partner.. en je ontvangt direct een foto van hoe jullie kind er uit zou zien!
![]()
![]()
![]()
ps-wil je weten wat een auto kost en kan.....:P
Die ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:54 schreef Karina het volgende:
Die reclame van Edet met die man die bij de kassa komt en dat dan de cassiere al die vragen gaat stellen, zo irritant.
Bifidus Actiregularis, ofwel Bifidobacterium/ schijtbacterie. ( Bifidus Actiregularis is een totaal verzonnen woord dus)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef joepie91 het volgende:
Alles met van die termen die het bedrijf zelf verzint en dan doet alsof het allemaal heel wetenschappelijk is.
"Bifidus Actiregularis-cultuur" ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |