dat zo waar!quote:
HPX2 Hars is het hèquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:35 schreef esvw het volgende:
De loden leeuw nominaties zijn danwel nog niet begonnen,
maar het stikt van de irritante T*fusreclames op de televisie!
Voor mij is de meest ergerlijke reclame op dit moment die van carglass. Het lijkt wel dat ze deze reclame ieder kwartier uitzenden.
Met die irritante kop en ze HPX 2 hasj! Gek wordt ik ervan]WAT IS DE MEEST IRRITANTE RECLAME VAN 2009 [/b]Tot nu toe?
![]()
![]()
![]()
haha echt he, te erg..quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:38 schreef miaeak het volgende:
[..]
HPX2 Hars is het hè![]()
Maar inderdaad.
Ook hoe die vrouw kijkt als ze haar portemonnai weer terug mag stoppen.
En heb hem volgens mij al een tijdje niet meer gezien, maar die gast van het net
Het ergste is dat ik dat kind niet versta, en dan tóch even de reclame af moet kijken om te horen wat ze zegtquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Crutch het volgende:
Die kutreclame met met dat kind die zijn jongere broertje/zusje optilt bij het aanrecht om bij de kraan te kunnen.
En vervolgens iets brabbelt in de trant van korte beentjes.![]()
![]()
hahah idd,quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef miaeak het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dat kind niet versta, en dan tóch even de reclame af moet kijken om te horen wat ze zegt
als ik heeeel eerlijk ben vind ik die een heel klein beetje, echt vrij weinig hoor maar....quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:52 schreef Krogzar het volgende:
pokkie weg... geen twijfel mogelijjk....... Wat een ontzettende klote reclame
verder alles van Jamba... maar die zijn veel beter te negeren dan pokkie weg... oh mijn god was is dat een ontzettende kut reclame...
Ik vind em super leuk!!! Dat durf ik best te zeggen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:54 schreef esvw het volgende:
[..]
als ik heeeel eerlijk ben vind ik die een heel klein beetje, echt vrij weinig hoor maar....
leuk
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:54 schreef miaeak het volgende:
Mijn zusje had het beste idee van nederland opgenomen, en toen kwam die reclame er ook in. Die heb ik op snelheid 2x zitten kijken.![]()
Dát is pas dodelijk.
mepoekiemepoekiemepoekie maritkaniknietmeerbellen moetnogbellenmetanitaritasita angelawasnogjarigdiemoetikooknogbellen!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |