quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:02 schreef bulbjes het volgende:
Ik was er nog één vergeten!! Met stip bovenaan mijn irritatie-lijst: de postbank/ ING reclames. Met dat vreeeselijk irritante wijf, Jan Mulder en vaak een blauwe of oranje leeuw (nu dus alleen nog maar oranje :-p).
bah daar blijft je adem van hangen als je dat zietquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:06 schreef Bluurgh het volgende:
die van strongbow cider ofzoiets...
"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" en dan 2 minuten lang
Dat was idd zeer triest zegquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:33 schreef Tassiepassie het volgende:lekker hole in the wall door me film heen het wordt steeds triester
Deze reclame vind ik toch wel zo godsgruwelijk irritant... "het zit in een can in plaats van een tube"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef miaeak het volgende:
Dat sensodyne-wijf.
Er is ont-zet-tenddd veel geknipt en geplakt in de audio van de reclame.
(woorden en zinnen door elkaar gehusselt en voortijdig afgekapt)
En als ze zegt : "sensodyne, dat werkt wel" zie je dat ze liegt.
hoe ze slikt tussen "sensodyne iso active" en "dat werkt wel". Ze Fade haaR stem met het "dat werkt wel" en ze spreekt het slapjes uit. (kan de reclame niet online vinden, want er zijn er nog meer)
Allemaal tekenen van leugensss, volgende keer iemand met een iets minder sterk geweten nemen.
Jaaa, die reclame is tenenkrommend. Ik moet echt wegzappen, anders krijg ik spontaan moordneigingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef miaeak het volgende:
Dat sensodyne-wijf.
Er is ont-zet-tenddd veel geknipt en geplakt in de audio van de reclame.
(woorden en zinnen door elkaar gehusselt en voortijdig afgekapt)
En als ze zegt : "sensodyne, dat werkt wel" zie je dat ze liegt.
hoe ze slikt tussen "sensodyne iso active" en "dat werkt wel". Ze Fade haaR stem met het "dat werkt wel" en ze spreekt het slapjes uit. (kan de reclame niet online vinden, want er zijn er nog meer)
Allemaal tekenen van leugensss, volgende keer iemand met een iets minder sterk geweten nemen.
Mijne gaat vreemd volgens dat kut dingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:03 schreef Smolderbeard het volgende:
SMS vreemdgaan aan naar blablabla en kom er binnen 5 seconden achter of jouw partner vreemd gaat.
Is toch hornbach? Wel vervelend ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
die van karwei van oh ooh oh oh en dat nog 10 keer door, en dan trekt zo'n gozer behang van de muur af.
Heel irritant.
Die.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 10:18 schreef godigita het volgende:
Of die nieuwe Jamba met die irritante lach van Andre Pronk.
Ojaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef krengetje het volgende:
Hallo, ik ben schimpie....![]()
Is nu al een paar jaar geleden maar walg er nog van...
"Prrrrrrrrrrrrrrr! Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha."quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die.
En dan kijk je in zijn mond.
Ja lekker.
Het is niet eens gemeendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 13:29 schreef godigita het volgende:
[..]
"Prrrrrrrrrrrrrrr! Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha."
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef godigita het volgende:
[..]
"Prrrrrrrrrrrrrrr! Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha.Ha."
namiyayayoepieyoepie jeeequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
die van karwei van oh ooh oh oh en dat nog 10 keer door, en dan trekt zo'n gozer behang van de muur af.
Heel irritant.
Het is van de McDonalds.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef miaeak het volgende:
Ik vind hem zo irritant dat ik gewoon niet eens weet waar hij van is.
Maar het is die gast die met zijn gitaar over een hamburger aan het zingen is.
Die gast is opzich niet erg, maar dan komt dat wijf "Sun .... tomato sauuuuuce Suuuun .....tomato sauuhuuuauuuuhhuuuussseee"
.... = Weet niet wat ze zingt, Gloss, bloss ofzoiets.
Echt, ik krijg bijna letterlijk koppijn van haar.
Schimpiequote:
Indd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Het is van de McDonalds.En het meest irritante aan die reclame is dat het zo slecht nagesynchroniseerd is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef IkWilbert het volgende:
Die nieuwe reclame van de McDonalds, waar ze stom in zingen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef miaeak het volgende:
Ik vind hem zo irritant dat ik gewoon niet eens weet waar hij van is.
Maar het is die gast die met zijn gitaar over een hamburger aan het zingen is.
Die gast is opzich niet erg, maar dan komt dat wijf "Sun .... tomato sauuuuuce Suuuun .....tomato sauuhuuuauuuuhhuuuussseee"
.... = Weet niet wat ze zingt, Gloss, bloss ofzoiets.
Echt, ik krijg bijna letterlijk koppijn van haar.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Het is van de McDonalds.En het meest irritante aan die reclame is dat het zo slecht nagesynchroniseerd is.
Ben jij er zoeen die de titel leest, gelijk post en verder niets leest?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Indd.
Ik weet ook niet of het moet voorstellen dat zij mooi of vals aan het zingen is.
Ik vind het iig niet om aan te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |