Ik denk het nietquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook trek, maar om naar de stad te fietsen
en zoekjewat ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben ook Arnhemmer, dus je krijgt relmof én mij op je af.Relmof woon hier dichtbij
Rotterdamquote:
ik ging je nog wel heel lief bellen in de busquote:
of je kopt even een stoep met je hoofd iddquote:
Ja, je moet mij niet bellen midden in de nachtquote:Op zaterdag 26 september 2009 07:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ging je nog wel heel lief bellen in de bus![]()
Ghihih jij gaat werken, wij zijn net thuis
Yeah, ik ookquote:
Mooiquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
Yeah, ik ook
leuk weekend voor de boeg?
Ik probeer altijd zaterdag ochtend/middag nog wat te doen en vrijdag een klein beetje want zondag=brak zijn en zaterdag avond is werken en feesten.quote:
Ik heb morgen tijd zat, dus doe het dan welquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zaterdag ochtend/middag nog wat te doen en vrijdag een klein beetje want zondag=brak zijn en zaterdag avond is werken en feesten.
Nou, vertel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[..]
Nou en of, de pleuris is hier uitgebroken
Dat heb je wel eens ja, ik moet er ook aa nwennenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet nog helemaal wennen aan het school ritme. Gister nog een 3,8 gehaald op economie.triest.
Er staat een biertje op de bar, en alleen voor jouhoehoehoequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef MarkM het volgende:
Ik heb un tuintje in mun hart, alleen voor jouhou.
Nohhh, echt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Er staat een biertje op de bar, en alleen voor jouhoehoehoe
Dat ben ik ook welquote:
Omdat ik niet de enige mod hier benquote:
Heb ik geen notes van jou dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat ik niet de enige mod hier ben
Misschien 1 of 2, maar niet heel veelquote:
Binnenkort optreden met 7 bands, waaronder mijn nieuwe band. Ieder krijgt 20 minuten speeltijd en de winnaar mag volgend jaar op een festivalletje optreden. Vaak zo'n 2000 bezoekers wel.quote:
Ik moet nog een band en speelkwaliteit vindenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Binnenkort optreden met 7 bands, waaronder mijn nieuwe band. Ieder krijgt 20 minuten speeltijd en de winnaar mag volgend jaar op een festivalletje optreden. Vaak zo'n 2000 bezoekers wel.
Ik ben net aan de beterende hand (had een kutgriepje, gister heel veel last), gister vroeg naar bed, half 10 ofzo, eerder al, en om half 7 op, want 7-12 gewerkt. Vanavond mega piratenfestijn, dus ben laat thuis dus nu nog even wat extra rustenquote:
Oke, sterkte en succes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben net aan de beterende hand (had een kutgriepje, gister heel veel last), gister vroeg naar bed, half 10 ofzo, eerder al, en om half 7 op, want 7-12 gewerkt. Vanavond mega piratenfestijn, dus ben laat thuis dus nu nog even wat extra rusten
Dat liedjequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef MarkM het volgende:
Ik heb un tuintje in mun hart, alleen voor jouhou.
Ik zing welquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet nog een band en speelkwaliteit vinden
Alleen voor mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zing wel
Ik heb een tuiintje in m'n hart
maar alleen voor joouou
Echt een kankernummer is datquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zing wel
Ik heb een tuiintje in m'n hart
maar alleen voor joouou
DUDE dat hele album is OMFGquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Onorgineel het volgende:
Oh mijn god, Ayreon - Day Three: Pain![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 07:30 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
kev! neem hem haar dan van de voorkant !
wat deden jullie in Holly ?quote:
Nu wel ouwequote:
Mja, lang verhaalquote:
Rick Astleyquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef blckbb het volgende:
Whehe, net 2 singles gekocht via marktplaats.
Rick Astley en Coldplay for the win
Hehehehehehe.quote:
Never Gonna Give You Upquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Rick Astley![]()
Coldplay
Groetjes,
Krentenbol.
GOOGOO GA JOOB!quote:
Ik zag je online komen op msn, en dan duurt het nooit lang voor je hier langs komtquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Telepathie
En new kids on the block![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zag je online komen op msn, en dan duurt het nooit lang voor je hier langs komt
Nee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..], ik dacht dat iemand anders hier ook Rik heette
![]()
Ik kijk het sowieso niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:34 schreef Jotcha het volgende:
Wat een kutafleveringen overigens, ik blijf kijken in de hoop dat er een goede tussen zit
Geen idee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:37 schreef Jotcha het volgende:
Is er ergens een topic over me? Het regent foboviews
Link!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:40 schreef Desunoto het volgende:
Ja er staan genante foto's van je online
Haha.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Maar het verklaart je fotoboek views.
Er zijn heul geen foto'squote:Op zaterdag 26 september 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij liegt eroverhet was 1 meisje, niet 3
Een leuk meisje.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat zou je erop willen zien dan?
Niets.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat doet dat meisje? Of wat doe ik ermee?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat doet dat meisje? Of wat doe ik ermee?
quote:
Jouw pics? Pics van wie?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In het echt is ze nog leuker, net als op mijn pics.
Ja klopt ik vond het wel heel schattig hoe ze lachte toen jij je boxer uitdeed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In het echt is ze nog leuker, net als op mijn pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja klopt ik vond het wel heel schattig hoe ze lachte toen jij je boxer uitdeed.
Dennis denkt aan piemols.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja klopt ik vond het wel heel schattig hoe ze lachte toen jij je boxer uitdeed.
Hihi, die is veel te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry liefje dan moet je echt even tegen iemand anders boos zijn, ik heb je namelijk niet gebeldquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja, je moet mij niet bellen midden in de nacht!
Nu pas?quote:
bartjuhhhhquote:
Same herequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bartjuhhhh
jaEn die lucht hier ! Boohhh knoflook !
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:39 schreef Jimbo het volgende:
WheheheDat meisje gister wat daar lag he, die was op een scooter bij zn gast gestapt, heel stoer doen en rondjes rijden, en toen BOEF FACEPLANT !
alle tanden wegen ze konden ze ook niet meer vinden , gozer gelijk gearresteerd maar t meisje had auw
ook niet slim ook.
Gek, had niet verwacht dat het pijn zou doen als je als je tanden uit je bek valtquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:39 schreef Jimbo het volgende:
WheheheDat meisje gister wat daar lag he, die was op een scooter bij zn gast gestapt, heel stoer doen en rondjes rijden, en toen BOEF FACEPLANT !
alle tanden wegen ze konden ze ook niet meer vinden , gozer gelijk gearresteerd maar t meisje had auw
ook niet slim ook.
zat gister meti emand die t allemaal gezien had in de bus terugquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereIk werd wakker en die lucht in mn mond, brrrr
[..]
Hoe weet je dat allemaal?
ach , nu kan ze wel gumjubboenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gek, had niet verwacht dat het pijn zou doen als je als je tanden uit je bek valt
doe je lau?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zat gister meti emand die t allemaal gezien had in de bus terug
de busreis was echt geweldigZat met die chick van de flugel in de bus
![]()
nog wat dronken breezertjes
een mooi meisje met een enorme attitude
en dan in de achterkant een stel half rellende import producten
oh en ik ging lau bellen om 7:30 oidmaar ze kon niet opnemen
Whahahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zat gister meti emand die t allemaal gezien had in de bus terug
de busreis was echt geweldigZat met die chick van de flugel in de bus
![]()
nog wat dronken breezertjes
een mooi meisje met een enorme attitude
en dan in de achterkant een stel half rellende import producten
oh en ik ging lau bellen om 7:30 oidmaar ze kon niet opnemen
Wie niet!quote:
Faud, het is T-t-t-take me to the hospitalquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
PIEWIEIW TAKE, ME , TO, THE, HOSPITALLL pIEEWIEIWiEwe
Hé joh, doe eens niet zo gemeen.quote:
quote:Hannah Montana The Movie 3454.50/4845.35 MB
Sorry meneerquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hé joh, doe eens niet zo gemeen.Dat lieve meiske toch.
Excuses aanvaard.quote:
Nee, nog ergerquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WhahahaHoe is dat flügel mens buiten werktijden, net zo'n bitch?
quote:
he doesquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik me afvraag, zou blaxje nog leven ?
*lis in bed gaat liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]heerlijk weer om de hele dag in bed te liggen
*michel naast list gaat liggen.quote:
Tuurlijk, hier ben ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik me afvraag, zou blaxje nog leven ?
gozah !!!quote:
iddquote:
Ze maakt er niet zoveel vrienden mee gok ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd![]()
en een bek in die bus , jeeeuuuusus
Dat mens moeten ze gewoon monddood makenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd![]()
en een bek in die bus , jeeeuuuusus
neequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze maakt er niet zoveel vrienden mee gok ikHeb je nog met 'r gepraat?
Terecht. Dat jurkjemeisje in die hottubquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neeIk durfde niet
meisjesdie zijn eng !
Fucking half 8.quote:
die janksmoel met oortjes !quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Terecht. Dat jurkjemeisje in die hottub
Jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Terecht. Dat jurkjemeisje in die hottub
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fucking half 8.Heb een taxi genomen, want de bus bleek pas om kwart over 9 te rijden
40 euro aan taxigeld armer. Teh huil
Die lange met dat groene topjequote:
voel je niks vanquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die was leuk zegJammer van dat janken.
Smaakt zout in je mondquote:
Dit is de raarste opmerking ooitquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Smaakt zout in je mondOf had ze een snor?
Jimbo weet als het goed is wel waar ik op doelquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dit is de raarste opmerking ooit
tranen zijn niet zout maar zoet , als ze uit zo iets tragisch komenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jimbo weet als het goed is wel waar ik op doelAls zn Korsakov nog niet heeft toegeslagen tenminste
Je weet het nooit bij zulke vrouwenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tranen zijn niet zout maar zoet , als ze uit zo iets tragisch komen
t was wel zieligquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet het nooit bij zulke vrouwen
Oh zekerquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t was wel zieligen dr vriendje was zn lul
ze zou gelukkiger zijn geweest met mij
Weet ik, daarom moest je ook naar d'r toequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t was wel zieligen dr vriendje was zn lul
ze zou gelukkiger zijn geweest met mij
http://www.dumpert.nl/med(...)gent_door_hoofd.htmlquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Weet ik, daarom moest je ook naar d'r toe
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Weet ik, daarom moest je ook naar d'r toe
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)gent_door_hoofd.html
Wķlluk jongeh!
Naar omstandigheden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:10 schreef Syana het volgende:
[..]
Rik!
Hier gaat alles ook wel redelijk
kut, that reminds me. ik moet nog mailen !quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kut, that reminds me. ik moet nog mailen !
je bent verliefd en geil tergelijk ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:27 schreef mstr het volgende:
Ik haat gevoelens die gepaard gaan met adrenaline. Maakt me alleen maar meer opgefuckter.
Nee, gefrustreerd en soort van boosquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent verliefd en geil tergelijk ?
Oh oh!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, gefrustreerd en soort van boos
Tergelijk nog wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent verliefd en geil tergelijk ?
Waar is niks te doen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet veel boeiends.
Dat is dus het hele probleem
we kunnen wel even rellen als je wilquote:
Ik ben en verveeld, en gewoon in een klotebui.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef Syana het volgende:
[..]
Waar is niks te doen?
Verveeld over t algemeen, of op ander vlak?
Whehequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Niks te zien hier. Probeer het een deurtje verderop nog maar een keer.
Lief aangebodenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we kunnen wel even rellen als je wil
Nja, ik ben ook verveeld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben en verveeld, en gewoon in een klotebui.
Het is je een geraden ook dat je het hier gezellig vindt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehenee ik vind het hier wel gezellig
!
[..]
Lief aangebodenmaar nee bedankt!
Heel simpel: niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:36 schreef Syana het volgende:
[..]
Nja, ik ben ook verveeld.
Maar wel in een goede stemming.
Zeg, hoe krijgen we je uit die kutbui?
potenpils dan ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet echt een bierdrinker.
die twee gemixt en je slaapt heeel goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Liever paar slaappillen ofzo.
Dan kan ik doorslapen tot morgenochtend.
haiquote:
Ja, dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die twee gemixt en je slaapt heeel goed
ik zag, doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |