Ik kijk het sowieso niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:34 schreef Jotcha het volgende:
Wat een kutafleveringen overigens, ik blijf kijken in de hoop dat er een goede tussen zit
Geen idee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:37 schreef Jotcha het volgende:
Is er ergens een topic over me? Het regent foboviews
Link!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:40 schreef Desunoto het volgende:
Ja er staan genante foto's van je online
Haha.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Maar het verklaart je fotoboek views.
Er zijn heul geen foto'squote:Op zaterdag 26 september 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij liegt eroverhet was 1 meisje, niet 3
Een leuk meisje.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat zou je erop willen zien dan?
Niets.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat doet dat meisje? Of wat doe ik ermee?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat doet dat meisje? Of wat doe ik ermee?
quote:
Jouw pics? Pics van wie?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In het echt is ze nog leuker, net als op mijn pics.
Ja klopt ik vond het wel heel schattig hoe ze lachte toen jij je boxer uitdeed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In het echt is ze nog leuker, net als op mijn pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja klopt ik vond het wel heel schattig hoe ze lachte toen jij je boxer uitdeed.
Dennis denkt aan piemols.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja klopt ik vond het wel heel schattig hoe ze lachte toen jij je boxer uitdeed.
Hihi, die is veel te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry liefje dan moet je echt even tegen iemand anders boos zijn, ik heb je namelijk niet gebeldquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja, je moet mij niet bellen midden in de nacht!
Nu pas?quote:
bartjuhhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |