Yeah, ik ookquote:
Mooiquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
Yeah, ik ook
leuk weekend voor de boeg?
Ik probeer altijd zaterdag ochtend/middag nog wat te doen en vrijdag een klein beetje want zondag=brak zijn en zaterdag avond is werken en feesten.quote:
Ik heb morgen tijd zat, dus doe het dan welquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zaterdag ochtend/middag nog wat te doen en vrijdag een klein beetje want zondag=brak zijn en zaterdag avond is werken en feesten.
Nou, vertel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[..]
Nou en of, de pleuris is hier uitgebroken
Dat heb je wel eens ja, ik moet er ook aa nwennenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet nog helemaal wennen aan het school ritme. Gister nog een 3,8 gehaald op economie.triest.
Er staat een biertje op de bar, en alleen voor jouhoehoehoequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef MarkM het volgende:
Ik heb un tuintje in mun hart, alleen voor jouhou.
Nohhh, echt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Er staat een biertje op de bar, en alleen voor jouhoehoehoe
Dat ben ik ook welquote:
Omdat ik niet de enige mod hier benquote:
Heb ik geen notes van jou dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat ik niet de enige mod hier ben
Misschien 1 of 2, maar niet heel veelquote:
Binnenkort optreden met 7 bands, waaronder mijn nieuwe band. Ieder krijgt 20 minuten speeltijd en de winnaar mag volgend jaar op een festivalletje optreden. Vaak zo'n 2000 bezoekers wel.quote:
Ik moet nog een band en speelkwaliteit vindenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Binnenkort optreden met 7 bands, waaronder mijn nieuwe band. Ieder krijgt 20 minuten speeltijd en de winnaar mag volgend jaar op een festivalletje optreden. Vaak zo'n 2000 bezoekers wel.
Ik ben net aan de beterende hand (had een kutgriepje, gister heel veel last), gister vroeg naar bed, half 10 ofzo, eerder al, en om half 7 op, want 7-12 gewerkt. Vanavond mega piratenfestijn, dus ben laat thuis dus nu nog even wat extra rustenquote:
Oke, sterkte en succes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben net aan de beterende hand (had een kutgriepje, gister heel veel last), gister vroeg naar bed, half 10 ofzo, eerder al, en om half 7 op, want 7-12 gewerkt. Vanavond mega piratenfestijn, dus ben laat thuis dus nu nog even wat extra rusten
Dat liedjequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef MarkM het volgende:
Ik heb un tuintje in mun hart, alleen voor jouhou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |