*lis in bed gaat liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]heerlijk weer om de hele dag in bed te liggen
*michel naast list gaat liggen.quote:
Tuurlijk, hier ben ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik me afvraag, zou blaxje nog leven ?
gozah !!!quote:
iddquote:
Ze maakt er niet zoveel vrienden mee gok ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd![]()
en een bek in die bus , jeeeuuuusus
Dat mens moeten ze gewoon monddood makenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd![]()
en een bek in die bus , jeeeuuuusus
neequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze maakt er niet zoveel vrienden mee gok ikHeb je nog met 'r gepraat?
Terecht. Dat jurkjemeisje in die hottubquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neeIk durfde niet
meisjesdie zijn eng !
Fucking half 8.quote:
die janksmoel met oortjes !quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Terecht. Dat jurkjemeisje in die hottub
Jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Terecht. Dat jurkjemeisje in die hottub
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fucking half 8.Heb een taxi genomen, want de bus bleek pas om kwart over 9 te rijden
40 euro aan taxigeld armer. Teh huil
Die lange met dat groene topjequote:
voel je niks vanquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die was leuk zegJammer van dat janken.
Smaakt zout in je mondquote:
Dit is de raarste opmerking ooitquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Smaakt zout in je mondOf had ze een snor?
Jimbo weet als het goed is wel waar ik op doelquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dit is de raarste opmerking ooit
tranen zijn niet zout maar zoet , als ze uit zo iets tragisch komenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jimbo weet als het goed is wel waar ik op doelAls zn Korsakov nog niet heeft toegeslagen tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |