I'm on it.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:26 schreef Haushofer het volgende:
Misschien een idee om het wetenschapsjournalistiektopic in de gaten te houden; Bankfurt is weer es flauwekul aan het spuien.
thanksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef Iblis het volgende:
Done.
Volgens mij zijn de twee topics al samengevoegd. Dit was de openingspost van het andere topic:quote:Op maandag 17 mei 2010 09:41 schreef Haushofer het volgende:
Je linkt trouwens naar twee dezelfde topics. Kun je een linkje geven van het andere topic wat je gevonden hebt? We kunnen dan een linkje van het ene actieve topic in het andere doen en de inactieve op slot gooien, dat werkt net zo goed.
Vanuit academisch oogpunt valt het pre empirisch redeneren toch wel eigenlijk per definitie onder filosofie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:16 schreef Haushofer het volgende:
Zag gisteren inderdaad ook dat ze gemerged waren.
In F&L lijkt-ie me wel op z'n plek. Er worden zowel filosofie- als wetenschappelijke boeken besproken, dus er lijkt niet echt een duidelijke voorkeur voor W&T of F&L
Nee, dat laatste ben ik het mee eens. Puur omdat het over dit onderwerp gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:19 schreef Iblis het volgende:
Er wordt over en weer getrolld/geflamed. Users zitten elkaar uit de tent te lokken. Het is overduidelijk dat mediacurator niet zo heel veel zin heeft in een wetenschappelijke discussie, en hij zit nu z'n standpunten met youtubefilmpjes te onderbouwen. _Led_ o.a. maakt hem daarom belachelijk, maar ook opmerkinge over diploma's e.d. vallen daaronder.
Ik zie het niet gebeuren dat die topic nog een zinnige wending krijgt. Daarom dicht.
Dat, en hij's nu ook op zwart?quote:
quote:
Er is al een tijdje niks van em vernomen. Ik heb em een PM gestuurd en hoop op een antwoord; er is vanachter de schermen besloten dat hij (voorlopig) eerst op zwart wordt gezet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat, en hij's nu ook op zwart?
WFL is zo 2009quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:24 schreef Montov het volgende:
Ik zal mij even voorstellen, ik ben de nieuwe WFL-mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |