quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:44 schreef ferrari_rood het volgende:
is de oxazepam zo heftig voor je? vervelend zeg.
Krijg je wel wat energie van de prednison?
Ze kan het ook zelf nog edittenquote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt de powers, pleur 'm erin
Opgelost...slotjequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Jup, ik weet ook verder niet wat ze beiden willen, het was maar een ideetje.
En denk dat we iig Greys daar ff niet mee lastig moeten vallen, we horen het tegen die tijd wel, en dan zien we wel
Spawnkillen = autokick/banquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef Re het volgende:
elke keer weer natuurlijk, spawn is tha bomb
campen = autokick/banquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:06 schreef Re het volgende:
dan ga ik wel sniperend ergens achter een boom staan ofzo
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Muizemeisje toch, wat een gezeur zeg![]()
![]()
En voor Krees ook nog ff een hele dikke![]()
En wat betreft die meet; mag van mij verplaatst, maar als Krees er wel zin in heeft doen we het gewoon...voor Krees![]()
En dan doen we er gewoon nog eentje als ons Muisje weer een blije Muis is
Krijg jij die hele meuk als pijnbestrijding? Tis me nogal een cocktail.quote:
zag ik weer eens wat laat, met ronja gaat het super goed, ze is duidelijk allergisch voor varken!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:
hoest met ronja?
diclo tegen pijn, prednison tegen zwelling, oxa tegen paniekquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg jij die hele meuk als pijnbestrijding? Tis me nogal een cocktail.
Muis, ik leef met je mee. Moet helaas nog iedere nacht tramadol nemen voor de pijn.quote:
Is al ffies, net deed ook de 'quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de OP aangepast, ik snap alleen niet waarom die [ [url=http://i.fokzine.net/templates/foksilver/i/p/9supermanPI's het niet willen doen
In deze post ook al niet.
Vaag zeg!quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is al ffies, net deed ook de '' t niet.
Denk wat probeempjes met een server ofzo?
Je staat er bij!quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 18:25 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik ben de laatste tijd niet zoheel veel online maar ik wil ook wel in de OP hoor
ik zag het dank je wel!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je staat er bij!
Alleen niet in de wiki, want ik weet niet hoe dat moet.
wiki heb k aangepastquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je staat er bij!
Alleen niet in de wiki, want ik weet niet hoe dat moet.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:35 schreef draculettetje het volgende:
Das goed, velen van ons kunnen wel een knuffel gebruiken.
[..]
ook jij bent geweldig![]()
ik ben in knuffelmood vandaag![]()
Same herequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Krees denken
Met Baloe gaat het primaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zag ik weer eens wat laat, met ronja gaat het super goed, ze is duidelijk allergisch voor varken!
en met baloe? Behalve dat ie dus je boterhammen jat?
en muis heel veel beterschap
Ik pleur je in de wiki, volgende OP sta je erinquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:25 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik ben de laatste tijd niet zoheel veel online maar ik wil ook wel in de OP hoor
Die had het vet druk op kantoor dacht ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
en waar is elies?
Zeg je nou serieus 'kk warm'quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshirt, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshit, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
Lesbo sexquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshirt, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
Ik kom net uit de douche en heb aan ; sokken (dikke) slippers, mn pyamabroek van flanel.. mn t-shirt en daarover heen mn fleece vest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:59 schreef Ynske het volgende:
hier ook raam wagenwijd open, dag en nacht
verder shirtje aan, spijkerbroek en blote voetjes
Mietje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom net uit de douche en heb aan ; sokken (dikke) slippers, mn pyamabroek van flanel.. mn t-shirt en daarover heen mn fleece vest.
Als ik ga slapen straks gaat enkel mn vest uit.
En ramen potdicht
Ik ben echt een koukleum. Als het winter is heb ik mn pyama jasje ook nog aan en mn elektrische deken aanstaan op 3quote:
Ik zou er niet aan moeten denken. Als het echt errug koud is doe ik hoogstens nog een tshirt aan in bed, maar verder echt niks hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt een koukleum. Als het winter is heb ik mn pyama jasje ook nog aan en mn elektrische deken aanstaan op 3
mijn tijd komt nog welquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt een koukleum. Als het winter is heb ik mn pyama jasje ook nog aan en mn elektrische deken aanstaan op 3
MM heeft ook enkel het hele jaar door zn boxer aan. Ik zou echt doodgaan van de kou.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken. Als het echt errug koud is doe ik hoogstens nog een tshirt aan in bed, maar verder echt niks hoor.
quote:
Lesbo of heterosex, na de onderste beschrijving denk ik eerder aan helemaal geen sexquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom net uit de douche en heb aan ; sokken (dikke) slippers, mn pyamabroek van flanel.. mn t-shirt en daarover heen mn fleece vest.
Als ik ga slapen straks gaat enkel mn vest uit.
En ramen potdicht
Nee dat zal ongetwijfeld niet sexy zijn nee. Maar ik laat me mooi niet verrekken van de kouquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Lesbo of heterosex, na de onderste beschrijving denk ik eerder aan helemaal geen sex
Qwea, dat is NIET, ik herhaal NIET sexy!!!!!!
Hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
en waar is elies?
Ja, maar zelfs bij -40 gaat B&J erin hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
En je hebt het koud?Maar eet smakelijk.
Ik ben eigenlijk best wel warm bloedig. Volgens mijn vriend een kacheltje in bed. Terwijl hij juist altijd koud aanvoelt in bed.
Skyquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!!
skyradio heeft een lovesong online radio gedeelteFuck, dawistikkenie
En een summerhits![]()
![]()
Ah joh, gewoon in je pyama naar de snackbar.!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
Blegh, mn ouders zijn weg en komen straks zo terug maar die gekken hadden heul nog niet gegeten. En die slimbo's hebben hun poen hier liggen. Of ik dan zo ff naar de snackbar wil sjeesen
Kan mn pyama weer uit
Ik neem denk ook maar een patatje
Galstenen merk je echt wel, heeeeeeeeeeeelse pijnen had ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier
Ook een beetje in de lappenmand. Ik denk dat mijn gal ergens last van heeft (steentje of zo), want ik heb het heel akelig rechtsboven in den buick
Verder wil ik jou graag even een dikke kus komen geven.... :
Hang in there girly
ach wat dat viel in t engels reuze meequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Die Ashley was wel een heel erg accent.
Vriend vond het zo verschrikkelijk dat hij de wii heeft aangezet. lekker sociaal.
MM is er nog niet. Heb hem maar in zacht paars meegenomen trouwensquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hier Paramore, nieuwe cd'tje
Hoe vond MM z'n trui
Hardroze vind ik beter.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM is er nog niet. Heb hem maar in zacht paars meegenomen trouwens
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier
Ook een beetje in de lappenmand. Ik denk dat mijn gal ergens last van heeft (steentje of zo), want ik heb het heel akelig rechtsboven in den buick
Verder wil ik jou graag even een dikke kus komen geven.... :
Hang in there girly
tuulukquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens een soort permanente verkramping in een spier in mijn voetzool, en een geneusde of onstaken rib.... geldt dat ook als erg?
Oh oh. Mijn kies zeurt ook nog steeds.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens een soort permanente verkramping in een spier in mijn voetzool, en een geneusde of onstaken rib.... geldt dat ook als erg?
Tokkie....quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij ook beterschap
lenny, kkwerrrrrrrrrrrrrrum
Step away from the booze.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb morgen koppijn, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb morgen koppijn, telt dat ook?
Yupsquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Galstenen merk je echt wel, heeeeeeeeeeeelse pijnen had ik
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
En dan ineens is het weer weg
Dansen??
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zou me best druk maken om een 'geneusde' of 'ontstaken' rib
quote:
Ik mis haarquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Joah ik hoop dat t goed gaat met Greys, maar laten we 'geen nieuws is goed nieuws'-methode hanteren.
Toch is het stil hier in het topic...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Joah ik hoop dat t goed gaat met Greys, maar laten we 'geen nieuws is goed nieuws'-methode hanteren.
Hoef ik hier echt niet mee aan te komen. Paars gaat wel, zolang het nog een beetje een natuurlijke variant is.quote:
Neuh dat zegt toch ook niemandquote:
Ik draag het met plezier, het is dat ik twee weken geleden groen aanmoest....quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoef ik hier echt niet mee aan te komen. Paars gaat wel, zolang het nog een beetje een natuurlijke variant is.
Net even de stad in geweest hier. Brandersfeesten. Nu bekaf en zo naar bedje. Morgen vroeg weg voor de tweede werkzaterdag. gaaaahaaaap
Mopje... het is goedquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nou ja goed, ik ben ook maar een kerel. Weet ik veel, ik bedoelde t niet rot of lichtzinnig die vorige opmerking
Een schoenenzaak.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Politie sluit deel Overtoom af Was dat bij jou, Re?
Dank jequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:52 schreef hecoson het volgende:
aan alle mensen die ziek zijn wens jullie allemaal beterschap (snel van de medicatie af zijn )
aan alle mensen die moe zijn (ik ben ook moe )
en verder alle mensen met wat anders (sterkte )
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
Hier 's avonds lekker joggingpak aan en als we naar bed gaan raam een stukje open en alles uit. Eventueel een extra dekbedje en dan kruip ik lekker dicht tegen mijn vent aan. Da's net een kacheltje.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Politie sluit deel Overtoom af Was dat bij jou, Re?
Goed uitgebeeldquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Ook heel de avond helikopters enzo! [ afbeelding ]
Nu je er toch bent (waar heb je dat eerder gehoordquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook heel de avond helikopters enzo! [ afbeelding ]
Nee, vind ik nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent (waar heb je dat eerder gehoord)
Vind je mijn duim voor zijn neus storend?
[afbeelding]
Welnee; prachtige compositiequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
Vind je mijn duim voor zijn neus storend?
[ afbeelding ]
Nee, ik ben zeer kritisch met wat er op canvas magquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Maar waarom wil je dat weten? Kijk, ik zou hem niet op canvas laten printen ofzo, daarvoor is de hand wel te prominent in beeldmaar het is gewoon een leuke foto hoor
Je hele kat is scheefquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, ik ben zeer kritisch met wat er op canvas magEn mijn hand is de moeite niet waard. Maar ik vind het wel een leuke foto, en dan ga ik zoeken wat er mis mee is omdat ik net begin.
Dus mijn duim, zn kont buiten de foto, en whatnot allemaal niet meer
een tip voor een goede foto, ga altijd op ooghoogte van de poes zitten of er 180 graden erbovenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik ben zeer kritisch met wat er op canvas magEn mijn hand is de moeite niet waard. Maar ik vind het wel een leuke foto, en dan ga ik zoeken wat er mis mee is omdat ik net begin.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hele kat is scheef
Ik plaag je maar heur
Ja, toen liep ie tegen mn lensquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef Re het volgende:
[..]
een tip voor een goede foto, ga altijd op ooghoogte van de poes zitten of er 180 graden erboven
Nooit op je kat schieten; ook niet als het een goed doel dientquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, toen liep ie tegen mn lensIk heb maar geschoten waar ik kon
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit op je kat schieten; ook niet als het een goed doel dient
Dat stond mooiquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
Die stomme beesten werken ook nooit mee hoor
Oh zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh dear, had je zn favoriete speeltje afgepakt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh zo
Nou ja, op fototechnisch gebied is de hand wel wat storend, is het toch leuker de kat helemaal alleen in beeld te hebben. Ik vind het standpunt wel heel leuk. Dat kan je ook tot in het extreme doorvoeren, zoals deze van mij:
[ afbeelding ]
Technisch kut, maar wel grappig
Jij zou trouwens nog Blauwoog foto's posten!quote:
Die beesten kruipen altijd te dicht bij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, toen liep ie tegen mn lensIk heb maar geschoten waar ik kon
Prachtigquote:
Nee, hij kijkt gewoon vaak zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh dear, had je zn favoriete speeltje afgepakt?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
Jij zou trouwens nog Blauwoog foto's posten!
Drie uur in het gras gelegenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef ElisaB het volgende:
Ook in schele uitvoering
[ afbeelding ]
Is mijn vinger storend Hara?
En terecht!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Drie uur in het gras gelegen
Pluim heeft met deze foto een jaar kattenbakvulling gewonnen
Zij voelde zich ook gelijk thuis, hè?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En terecht!
[ afbeelding ]
Kziejewel!
Jep.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij voelde zich ook gelijk thuis, hè?
Ik lig helemaal niet heerlijk op je bankquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Gelukkig wel. Ben blij dat ik met de eerste kat verder weinig problemen heb.Je ligt nu heerlijk, midden op de bank te slapne.
Ik ben nog meer nachtdier dan mijn kat.
Wat een heerlijkerdquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lig helemaal niet heerlijk op je bank
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja, waar het hart vol van is
Oh ja, dat zal vast ook veel prettiger zijn voor hemquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een heerlijkerd
Wat goed trouwens dat Bob weer zo mooi in zijn jasje zit
Ah, maar dat is zielig! Als je zo'n langharige kat neemt weet je toch vantevoren dat je er meer werk aan hebt dan een Europese korthaar? Zoek dan wat andes uit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal vast ook veel prettiger zijn voor hem![]()
Voor JJH en anderen die het niet weten, toen we Bob meenamen werd ie geschoren omdat izjn vacht één en aaaaaaaaaaaaaaaaal klitten waren. ZIjn vorige baasjes lieten hem altijd zo erg verklitten tot er geen klitje meer bij kon, en lieten hem dan scheren
Weinig nieuws, ergens halverwege de ochtend poste ze dat ze ging slapen. Meer niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo...knalpartij overleeft![]()
Iemand nog een update over Greys?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Weinig nieuws, ergens halverwege de ochtend poste ze dat ze ging slapen. Meer niet.
Ik weet natuurlijk niet wat ze de andere dames nog per pm meegedeeld heeft. Misschien is Hara er nog?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ze ergens bij een vriendin oid zit...of haar zus.
Met Bink en Boor
Nou ik dacht.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:41 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik ben altijd the last to know met aaaaaaaaalles in mijn leven, bij mij moet je echt niet zijn voor recente dingen
Trusten liefjes
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
Uuuuuren wakker geleden want spoken en moordenaars
Ons miniatuurtje heeft straks een kinderfeestje, dus ik heb allemaal taakjes. Terug naar de bedstee is geen optiequote:Op zaterdag 26 september 2009 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
't Is zaterdag, ga terug naar de beddestee
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook wakker![]()
Zo ff een snelle opruimronde, douchen en dan uitje van het werk.
En onze nieuwe auto is heeeeeeel gaaf![]()
![]()
Nog geen Greys zie ik
Meneer I. is eerst druk met wassen, poetsen, zemen enz. en dan volgt er ongetwijfeld een uitgebreide fotosessiequote:Op zaterdag 26 september 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.![]()
De Broek is lelijk!En de katten kijken er niet naar om.
Als man zijnde word ik toch wel héél nieuwsgierig wat voor auto je nu hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. is eerst druk met wassen, poetsen, zemen enz. en dan volgt er ongetwijfeld een uitgebreide fotosessie![]()
En wat zonde van de broek! Stomme beesten zijn het toch ook; je koopt de leukste dingen voor ze en dan vermaken ze zich het best met een propje papier
Tnx! Jij ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef Maes het volgende:
Wakker en al druk gepoetst en gesopt![]()
Ing je hebt sms
Een Honda Accordquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Als man zijnde word ik toch wel héél nieuwsgierig wat voor auto je nu hebt.
Nix mis mee toch? Wat ga je er allemaal mee doen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
Qwea, k heb vandaag nog eensja ik weet t bij de dixons
rondgekeken.
zij kwamen met deze twee pc's
http://www.dixons.nl/De_o(...)7113716/default.aspx + monitor glanzend 21,? inch voor 219
of
http://www.dixons.nl/De_o(...)7111205/default.aspx
dvd brander zou in beide zitten. k vind t gewoon erg lastig, en ja budget is niet enorm breed...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix mis mee toch? Wat ga je er allemaal mee doen?
Het enige verneukeratieve met 'goedkope' pc's is dat je altijd moet opletten wat het addertje is. Zo had ik eens bijna een redelijk prettig geprijsde laptop gekocht, bleek er heul geen CD-speler in te zitten.
Je kunt er ook altijd nog een zelf bouwen; ook leuk
Enig idee wat de specificaties van je huidige laptop zijn?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
dvd brander zou in beide zitten. k vind t gewoon erg lastig, en ja budget is niet enorm breed...
tis voor goed photoshopwerk, flaptop nu is retetraag
een geheugen van 512mnquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enig idee wat de specificaties van je huidige laptop zijn?
Ow, dat is inderdaad wel een beetje vooroorlogsquote:
Neem je tijd, Greysiequote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 13:22 schreef Greys het volgende:
Lieffies, heb geprobeerd beetje bij te lezen, maar heb nog niet de puf om te reageren op de PM's (waar ik wel heel blij mee ben). Maar geen zorgen maken om mij, ik kom wel weer boven, beloofd!
Gewoon lekker verder kleppen, ik duik er wel weer in binnenkort.
Toch goed om wat te horen. Nogmaals alle sterkte toegewenst!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:52 schreef Greys het volgende:
Oh alle smsjes, echt, ik schiet er elke keer weer van vol
Neem me alsjeblieft niet kwalijk als ik sommige smsjes niet of niet meteen beantwoord want de telefoon staat hier op stil nadat mijn bazin gister belde midden in een enorme huilbui en ik het gewoon 'vervelend' vond om al snotterend en hikkend te moeten melden dat ik eigenlijk amper nieuws heb sinds de dag er voor.
Ik vind het fijn om af en toe hier even te lezen, dus blijf lekker kakelen, goede afleiding![]()
Oh en Hara, je paarse nagellak was mooi op die foto met de duim
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden een personenbusje gehuurd om met de kinders naar de stad te rijden. Ga ik net dat busje halen, is de verhuurder dicht tussen 12:00 en 16:00.
Opgelost door de plaatselijke taxiboer: er reed hier zokuist een bus voor met chauffeur in pak; de dames zitten nu op enorme leren stoelen en hebben de beschikking over een mini-bar
Zulke rijden er hier in de buurt ook rond (limo-verhuur een dorp verderop). Altijd weer gek om te zienquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
Dat is een feestje waar nog jaren over gepraat word.
Zo kwam ik een week of wat geleden dit tegen in de Zwolse binnenstad.
[ afbeelding ]
Leuk toch?
Tuurlijk kom jij er wel weer bovenop.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
Lieffies, heb geprobeerd beetje bij te lezen, maar heb nog niet de puf om te reageren op de PM's (waar ik wel heel blij mee ben). Maar geen zorgen maken om mij, ik kom wel weer boven, beloofd!
Gewoon lekker verder kleppen, ik duik er wel weer in binnenkort.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden een personenbusje gehuurd om met de kinders naar de stad te rijden. Ga ik net dat busje halen, is de verhuurder dicht tussen 12:00 en 16:00.
Opgelost door de plaatselijke taxiboer: er reed hier zokuist een bus voor met chauffeur in pak; de dames zitten nu op enorme leren stoelen en hebben de beschikking over een mini-bar
zo ben ik afgelopen zomer naar t vliegveld in chicago gereden. Alwaar ik business class vloog.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een feestje waar nog jaren over gepraat word.
Zo kwam ik een week of wat geleden dit tegen in de Zwolse binnenstad.
[ afbeelding ]
Leuk toch?
Go Muis.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
zo ben ik afgelopen zomer naar t vliegveld in chicago gereden. Alwaar ik business class vloog.
dit bericht kostte 5 min
lief aanbodquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad wel een beetje vooroorlogs
Als je er nog een poosje over wilt denken, mag je ook voorlopig mijn pc wel hebben; staat hier al maanden niets te doen nu ik een nieuwe laptop heb.
Bedankt voor de tip, er komen hier misschien weer opvangkittens dinsdag en dan is zo'n kittenpakket bon wel leuk voor de nieuwe eigenaren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
voor alle mensen met katten. Als je bij royal canin een voedingtest uitvoerd. Krijg je een bon voor 400gram voer gratis. Max 1 per huishouden ed. Let op bij kittens krijg je een kortingsbon voor een kittenpakket.
Je zou misschien nog even kunnen wachten, over een kleine maand komt Windows 7 in de winkel, en het makkelijker om er meteen 7 op te hebben ipv. te moeten upgraden vanaf Vista. Althans, zo zou ik er over denken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
rondgekeken.
http://www.dixons.nl/De_o(...)7113716/default.aspx + monitor glanzend 21,? inch voor 219
of
Doe mij 1 plezier, en neemt NOOIT packerd hell. Wát een kut systemen zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
rondgekeken.
of
Verschillende merken geven er gratis een upgrade bijquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je zou misschien nog even kunnen wachten, over een kleine maand komt Windows 7 in de winkel, en het makkelijker om er meteen 7 op te hebben ipv. te moeten upgraden vanaf Vista. Althans, zo zou ik er over denken.
Dat klopt, en dat schrijf ik ook, persoonlijk heb ik liever een schone W7 als een upgrade vanaf Vista naar 7, ik ben nooit zo tevreden over upgraden, liever een clean instal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verschillende merken geven er gratis een upgrade bij
kijk dat is info waar ik wat aan had, in de winkel had men t er over dat je voor PS juist glans moest hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Re het volgende:
en geen glanzende schermen, daar kun je niet mee photoshoppen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijne auto's, en Japans dus vaak lekker betrouwbaar. Veel plezier ermee
Niet eens gelezenquote:
Goed van je!quote:Op zondag 27 september 2009 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hè? Spierpijn van auto rijden?Wat doe jij voor gekke dingen achter t stuur
HAvoVruugah moest dat per se met wiskunde enzo, kan ik niet. Nu kan het zonder dus dan eindelijk maar!
Nee man! Je kreeg een auto van de slipjesschoolquote:Op zondag 27 september 2009 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
Dus je maakt je nieuwe auto gelijk vies?
kijk! dat zijn de betere zondagenquote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon helemaal geen planning vandaag lekker niksen!
Ik moet zo weer aan het werkquote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon helemaal geen planning vandaag lekker niksen!
kijk dat is een goede instelling en goed vooruitzichtquote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank je, gaat wel goedkomen hoor. Morgen weer lekker een dagje vrij.
ik vind k's choice hoe dan ook leuk om te horenquote:Op zondag 27 september 2009 11:25 schreef Ynske het volgende:![]()
k vind al die hits van de jaren 90 echt leuk om weer te horen
Hachee.quote:Op zondag 27 september 2009 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook wakker![]()
Gedaan:
- koffie pakken
- droger aangezet
Nog te doen:
- hachee maken
- was draaien
- stofzuigen
- auto van binnen uitsoppen
Goedzo Ingetje, jij snapt de taken van een vrouwmenschquote:Op zondag 27 september 2009 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook wakker![]()
Gedaan:
- koffie pakken
- droger aangezet
Nog te doen:
- hachee maken
- was draaien
- stofzuigen
- auto van binnen uitsoppen
Ja!quote:Op zondag 27 september 2009 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hachee.![]()
Was die bak van jullie zo vies dan?
Het is in ieder geval lekker weer om buiten bezig te zijn.
In theorie wel jaquote:Op zondag 27 september 2009 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo Ingetje, jij snapt de taken van een vrouwmensch
quote:Op zondag 27 september 2009 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo Ingetje, jij snapt de taken van een vrouwmensch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |