een geheugen van 512mnquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enig idee wat de specificaties van je huidige laptop zijn?
Ow, dat is inderdaad wel een beetje vooroorlogsquote:
Neem je tijd, Greysiequote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 13:22 schreef Greys het volgende:
Lieffies, heb geprobeerd beetje bij te lezen, maar heb nog niet de puf om te reageren op de PM's (waar ik wel heel blij mee ben). Maar geen zorgen maken om mij, ik kom wel weer boven, beloofd!
Gewoon lekker verder kleppen, ik duik er wel weer in binnenkort.
Toch goed om wat te horen. Nogmaals alle sterkte toegewenst!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:52 schreef Greys het volgende:
Oh alle smsjes, echt, ik schiet er elke keer weer van vol
Neem me alsjeblieft niet kwalijk als ik sommige smsjes niet of niet meteen beantwoord want de telefoon staat hier op stil nadat mijn bazin gister belde midden in een enorme huilbui en ik het gewoon 'vervelend' vond om al snotterend en hikkend te moeten melden dat ik eigenlijk amper nieuws heb sinds de dag er voor.
Ik vind het fijn om af en toe hier even te lezen, dus blijf lekker kakelen, goede afleiding![]()
Oh en Hara, je paarse nagellak was mooi op die foto met de duim
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden een personenbusje gehuurd om met de kinders naar de stad te rijden. Ga ik net dat busje halen, is de verhuurder dicht tussen 12:00 en 16:00.
Opgelost door de plaatselijke taxiboer: er reed hier zokuist een bus voor met chauffeur in pak; de dames zitten nu op enorme leren stoelen en hebben de beschikking over een mini-bar
Zulke rijden er hier in de buurt ook rond (limo-verhuur een dorp verderop). Altijd weer gek om te zienquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
Dat is een feestje waar nog jaren over gepraat word.
Zo kwam ik een week of wat geleden dit tegen in de Zwolse binnenstad.
[ afbeelding ]
Leuk toch?
Tuurlijk kom jij er wel weer bovenop.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
Lieffies, heb geprobeerd beetje bij te lezen, maar heb nog niet de puf om te reageren op de PM's (waar ik wel heel blij mee ben). Maar geen zorgen maken om mij, ik kom wel weer boven, beloofd!
Gewoon lekker verder kleppen, ik duik er wel weer in binnenkort.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden een personenbusje gehuurd om met de kinders naar de stad te rijden. Ga ik net dat busje halen, is de verhuurder dicht tussen 12:00 en 16:00.
Opgelost door de plaatselijke taxiboer: er reed hier zokuist een bus voor met chauffeur in pak; de dames zitten nu op enorme leren stoelen en hebben de beschikking over een mini-bar
zo ben ik afgelopen zomer naar t vliegveld in chicago gereden. Alwaar ik business class vloog.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een feestje waar nog jaren over gepraat word.
Zo kwam ik een week of wat geleden dit tegen in de Zwolse binnenstad.
[ afbeelding ]
Leuk toch?
Go Muis.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
zo ben ik afgelopen zomer naar t vliegveld in chicago gereden. Alwaar ik business class vloog.
dit bericht kostte 5 min
lief aanbodquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad wel een beetje vooroorlogs
Als je er nog een poosje over wilt denken, mag je ook voorlopig mijn pc wel hebben; staat hier al maanden niets te doen nu ik een nieuwe laptop heb.
Bedankt voor de tip, er komen hier misschien weer opvangkittens dinsdag en dan is zo'n kittenpakket bon wel leuk voor de nieuwe eigenaren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
voor alle mensen met katten. Als je bij royal canin een voedingtest uitvoerd. Krijg je een bon voor 400gram voer gratis. Max 1 per huishouden ed. Let op bij kittens krijg je een kortingsbon voor een kittenpakket.
Je zou misschien nog even kunnen wachten, over een kleine maand komt Windows 7 in de winkel, en het makkelijker om er meteen 7 op te hebben ipv. te moeten upgraden vanaf Vista. Althans, zo zou ik er over denken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
Qwea, k heb vandaag nog eensja ik weet t bij de dixons
rondgekeken.
zij kwamen met deze twee pc's
http://www.dixons.nl/De_o(...)7113716/default.aspx + monitor glanzend 21,? inch voor 219
of
http://www.dixons.nl/De_o(...)7111205/default.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |