Doe mij 1 plezier, en neemt NOOIT packerd hell. Wát een kut systemen zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
Qwea, k heb vandaag nog eensja ik weet t bij de dixons
rondgekeken.
zij kwamen met deze twee pc's
http://www.dixons.nl/De_o(...)7113716/default.aspx + monitor glanzend 21,? inch voor 219
of
http://www.dixons.nl/De_o(...)7111205/default.aspx
Verschillende merken geven er gratis een upgrade bijquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je zou misschien nog even kunnen wachten, over een kleine maand komt Windows 7 in de winkel, en het makkelijker om er meteen 7 op te hebben ipv. te moeten upgraden vanaf Vista. Althans, zo zou ik er over denken.
Dat klopt, en dat schrijf ik ook, persoonlijk heb ik liever een schone W7 als een upgrade vanaf Vista naar 7, ik ben nooit zo tevreden over upgraden, liever een clean instal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verschillende merken geven er gratis een upgrade bij
kijk dat is info waar ik wat aan had, in de winkel had men t er over dat je voor PS juist glans moest hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Re het volgende:
en geen glanzende schermen, daar kun je niet mee photoshoppen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijne auto's, en Japans dus vaak lekker betrouwbaar. Veel plezier ermee
Niet eens gelezenquote:
Goed van je!quote:Op zondag 27 september 2009 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hè? Spierpijn van auto rijden?Wat doe jij voor gekke dingen achter t stuur
HAvoVruugah moest dat per se met wiskunde enzo, kan ik niet. Nu kan het zonder dus dan eindelijk maar!
Nee man! Je kreeg een auto van de slipjesschoolquote:Op zondag 27 september 2009 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
Dus je maakt je nieuwe auto gelijk vies?
kijk! dat zijn de betere zondagenquote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon helemaal geen planning vandaag lekker niksen!
Ik moet zo weer aan het werkquote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon helemaal geen planning vandaag lekker niksen!
kijk dat is een goede instelling en goed vooruitzichtquote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank je, gaat wel goedkomen hoor. Morgen weer lekker een dagje vrij.
ik vind k's choice hoe dan ook leuk om te horenquote:Op zondag 27 september 2009 11:25 schreef Ynske het volgende:![]()
k vind al die hits van de jaren 90 echt leuk om weer te horen
Hachee.quote:Op zondag 27 september 2009 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook wakker![]()
Gedaan:
- koffie pakken
- droger aangezet
Nog te doen:
- hachee maken
- was draaien
- stofzuigen
- auto van binnen uitsoppen
Goedzo Ingetje, jij snapt de taken van een vrouwmenschquote:Op zondag 27 september 2009 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook wakker![]()
Gedaan:
- koffie pakken
- droger aangezet
Nog te doen:
- hachee maken
- was draaien
- stofzuigen
- auto van binnen uitsoppen
Ja!quote:Op zondag 27 september 2009 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hachee.![]()
Was die bak van jullie zo vies dan?
Het is in ieder geval lekker weer om buiten bezig te zijn.
In theorie wel jaquote:Op zondag 27 september 2009 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo Ingetje, jij snapt de taken van een vrouwmensch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |