Nee, ik ben zeer kritisch met wat er op canvas magquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Maar waarom wil je dat weten? Kijk, ik zou hem niet op canvas laten printen ofzo, daarvoor is de hand wel te prominent in beeldmaar het is gewoon een leuke foto hoor
Je hele kat is scheefquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, ik ben zeer kritisch met wat er op canvas magEn mijn hand is de moeite niet waard. Maar ik vind het wel een leuke foto, en dan ga ik zoeken wat er mis mee is omdat ik net begin.
Dus mijn duim, zn kont buiten de foto, en whatnot allemaal niet meer
een tip voor een goede foto, ga altijd op ooghoogte van de poes zitten of er 180 graden erbovenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik ben zeer kritisch met wat er op canvas magEn mijn hand is de moeite niet waard. Maar ik vind het wel een leuke foto, en dan ga ik zoeken wat er mis mee is omdat ik net begin.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hele kat is scheef
Ik plaag je maar heur
Ja, toen liep ie tegen mn lensquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef Re het volgende:
[..]
een tip voor een goede foto, ga altijd op ooghoogte van de poes zitten of er 180 graden erboven
Nooit op je kat schieten; ook niet als het een goed doel dientquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, toen liep ie tegen mn lensIk heb maar geschoten waar ik kon
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit op je kat schieten; ook niet als het een goed doel dient
Dat stond mooiquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
Die stomme beesten werken ook nooit mee hoor
Oh zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh dear, had je zn favoriete speeltje afgepakt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh zo
Nou ja, op fototechnisch gebied is de hand wel wat storend, is het toch leuker de kat helemaal alleen in beeld te hebben. Ik vind het standpunt wel heel leuk. Dat kan je ook tot in het extreme doorvoeren, zoals deze van mij:
[ afbeelding ]
Technisch kut, maar wel grappig
Jij zou trouwens nog Blauwoog foto's posten!quote:
Die beesten kruipen altijd te dicht bij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, toen liep ie tegen mn lensIk heb maar geschoten waar ik kon
Prachtigquote:
Nee, hij kijkt gewoon vaak zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh dear, had je zn favoriete speeltje afgepakt?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
Jij zou trouwens nog Blauwoog foto's posten!
Drie uur in het gras gelegenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef ElisaB het volgende:
Ook in schele uitvoering
[ afbeelding ]
Is mijn vinger storend Hara?
En terecht!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Drie uur in het gras gelegen
Pluim heeft met deze foto een jaar kattenbakvulling gewonnen
Zij voelde zich ook gelijk thuis, hè?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En terecht!
[ afbeelding ]
Kziejewel!
Jep.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij voelde zich ook gelijk thuis, hè?
Ik lig helemaal niet heerlijk op je bankquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Gelukkig wel. Ben blij dat ik met de eerste kat verder weinig problemen heb.Je ligt nu heerlijk, midden op de bank te slapne.
Ik ben nog meer nachtdier dan mijn kat.
Wat een heerlijkerdquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lig helemaal niet heerlijk op je bank
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja, waar het hart vol van is
Oh ja, dat zal vast ook veel prettiger zijn voor hemquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een heerlijkerd
Wat goed trouwens dat Bob weer zo mooi in zijn jasje zit
Ah, maar dat is zielig! Als je zo'n langharige kat neemt weet je toch vantevoren dat je er meer werk aan hebt dan een Europese korthaar? Zoek dan wat andes uit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal vast ook veel prettiger zijn voor hem![]()
Voor JJH en anderen die het niet weten, toen we Bob meenamen werd ie geschoren omdat izjn vacht één en aaaaaaaaaaaaaaaaal klitten waren. ZIjn vorige baasjes lieten hem altijd zo erg verklitten tot er geen klitje meer bij kon, en lieten hem dan scheren
Weinig nieuws, ergens halverwege de ochtend poste ze dat ze ging slapen. Meer niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo...knalpartij overleeft![]()
Iemand nog een update over Greys?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Weinig nieuws, ergens halverwege de ochtend poste ze dat ze ging slapen. Meer niet.
Ik weet natuurlijk niet wat ze de andere dames nog per pm meegedeeld heeft. Misschien is Hara er nog?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ze ergens bij een vriendin oid zit...of haar zus.
Met Bink en Boor
Nou ik dacht.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:41 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik ben altijd the last to know met aaaaaaaaalles in mijn leven, bij mij moet je echt niet zijn voor recente dingen
Trusten liefjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |