quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier
Ook een beetje in de lappenmand. Ik denk dat mijn gal ergens last van heeft (steentje of zo), want ik heb het heel akelig rechtsboven in den buick
Verder wil ik jou graag even een dikke kus komen geven.... :
Hang in there girly
tuulukquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens een soort permanente verkramping in een spier in mijn voetzool, en een geneusde of onstaken rib.... geldt dat ook als erg?
Oh oh. Mijn kies zeurt ook nog steeds.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens een soort permanente verkramping in een spier in mijn voetzool, en een geneusde of onstaken rib.... geldt dat ook als erg?
Tokkie....quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij ook beterschap
lenny, kkwerrrrrrrrrrrrrrum
Step away from the booze.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb morgen koppijn, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb morgen koppijn, telt dat ook?
Yupsquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Galstenen merk je echt wel, heeeeeeeeeeeelse pijnen had ik
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
En dan ineens is het weer weg
Dansen??
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zou me best druk maken om een 'geneusde' of 'ontstaken' rib
quote:
Ik mis haarquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Joah ik hoop dat t goed gaat met Greys, maar laten we 'geen nieuws is goed nieuws'-methode hanteren.
Toch is het stil hier in het topic...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Joah ik hoop dat t goed gaat met Greys, maar laten we 'geen nieuws is goed nieuws'-methode hanteren.
Hoef ik hier echt niet mee aan te komen. Paars gaat wel, zolang het nog een beetje een natuurlijke variant is.quote:
Neuh dat zegt toch ook niemandquote:
Ik draag het met plezier, het is dat ik twee weken geleden groen aanmoest....quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoef ik hier echt niet mee aan te komen. Paars gaat wel, zolang het nog een beetje een natuurlijke variant is.
Net even de stad in geweest hier. Brandersfeesten. Nu bekaf en zo naar bedje. Morgen vroeg weg voor de tweede werkzaterdag. gaaaahaaaap
Mopje... het is goedquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nou ja goed, ik ben ook maar een kerel. Weet ik veel, ik bedoelde t niet rot of lichtzinnig die vorige opmerking
Een schoenenzaak.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Politie sluit deel Overtoom af Was dat bij jou, Re?
Dank jequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:52 schreef hecoson het volgende:
aan alle mensen die ziek zijn wens jullie allemaal beterschap (snel van de medicatie af zijn )
aan alle mensen die moe zijn (ik ben ook moe )
en verder alle mensen met wat anders (sterkte )
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
Hier 's avonds lekker joggingpak aan en als we naar bed gaan raam een stukje open en alles uit. Eventueel een extra dekbedje en dan kruip ik lekker dicht tegen mijn vent aan. Da's net een kacheltje.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Politie sluit deel Overtoom af Was dat bij jou, Re?
Goed uitgebeeldquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Ook heel de avond helikopters enzo! [ afbeelding ]
Nu je er toch bent (waar heb je dat eerder gehoordquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook heel de avond helikopters enzo! [ afbeelding ]
Nee, vind ik nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 @ 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent (waar heb je dat eerder gehoord)
Vind je mijn duim voor zijn neus storend?
[afbeelding]
Welnee; prachtige compositiequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
Vind je mijn duim voor zijn neus storend?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |