was het maar zo!!quote:
lekker !! Hoelaat ??? (boostdag hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb hier slagroomtaart en chocomoussetaart <3
Oww das lekker! Ik ga er nu gewoon 1 makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:10 schreef Vicky het volgende:
Wat fijn Lois!
Ieuwwww groene koffie... BAH!!
Ik lust eigenlijk helemaal geen koffie maar een latte macchiato gaat er wel in.. (lees een suuuuuuuuuuuuuper koffie verkeerd.. eigenlijk meer warme melk met een btje koffie)
Ik heb padje en Senseo Lattequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Oww das lekker! Ik ga er nu gewoon 1 makenpadje en oplosmelktroep van nescafé dan wel, is ook te doen
En ik heb mn oorgat opgerekt naar 1,6 mm olé olé het rekken en strekken is begonnen
blergh, het zijn vaak de ouders die niet met dieren om kunnen gaan en dat niet aan hun kinderen bij kunnen brengen! .. terwijl mijn kind halve muisjes optilt met knijpers...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
och nee toch, mijn benedenbuurmeisje is weer buiten en ze hebben een hond te logeren
Ze denkt dat beset te kunnen dresseren als een paard of een zeehond, zo zielig
ik hoor alleen maar ZIT ZIT ZIT en HIER HIER HIER en KOM
en de ouders zeggen er dus gewooon NIKS van
ze hadden een hond en die moesten ze wegdoen omdat het niet meer ging. Ze hadden ook een konijn, die moest ook weg want die was gestresst en beet alleen maar. Dat beest had een riempje om zijn lijf en werd aan dat riempje opgetild door dat kind. En ze hebben ook nog een kip en die wordt alleen amar achterna gezeten.... Sommige kinderen kunenn niet met dieren omgaan
ik was enorm trots op de knullen, wat een lieverds waren het!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef Lois het volgende:
De begrafenis was mooi, emotioneel maar wel mooi. De jongens van Nick waren alle 3 zo lief en betrokken, echt heel mooi. Het was afscheid om met warmte aan terug te denken.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef Belana het volgende:
[..]
ik was enorm trots op de knullen, wat een lieverds waren het!
en sailing was dus het 2e luisternummer, hetgeen enorm toepasselijk is voor mijn schoonvader![]()
en lois mijn lieve vriendin zat naast me precies toen ik het nodig had
fijn zo'n vriendinquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef Belana het volgende:
[..]
en sailing was dus het 2e luisternummer, hetgeen enorm toepasselijk is voor mijn schoonvader![]()
En dan is daar een vriendinquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:29 schreef Lois het volgende:
Ik zat eerst netjes achteraan maar toen ik belaan zo alleen zag zitten en huilen hield ik het niet meer. Door te korte rijen kon ze niet naast Nick zitten en dat vond ik zo rot om te zien...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Belana het volgende:
ik ben een beetje leeg na deze hele week (of maanden eigenlijk) maar wel in vrede ermee ook.
en mensen, lois is de liefste vriendin die een mens zich wensen kan, serieus. we laten elkaar volkomen vrij in alles, altijd gedaan ook, hebben ons eigen dingen, maar ook onze samen dingen en we staan voor elkaar klaar als het echt nodig is, das al bijna 30 jaar zo en gaat ook nooit meer over. meisje, ik hou van je!
bak met shoarma, patat, sla en gesmolten kaasquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Stout het volgende:
Was kapsalon ??? (vast niet iets met haren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleurtje
en ook weer nieuwe kleertjes
ik heb voor de lol eens advies genomen.. draag ik eens een keer geen zwart
Tuurlijk ben je leeg, heel logisch en begrijpelijk, maar wel goed dat je ermee in vrede bentquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Belana het volgende:
ik ben een beetje leeg na deze hele week (of maanden eigenlijk) maar wel in vrede ermee ook.
en mensen, lois is de liefste vriendin die een mens zich wensen kan, serieus. we laten elkaar volkomen vrij in alles, altijd gedaan ook, hebben ons eigen dingen, maar ook onze samen dingen en we staan voor elkaar klaar als het echt nodig is, das al bijna 30 jaar zo en gaat ook nooit meer over. meisje, ik hou van je!
Mooi....quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Belana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef huuphuup het volgende:
te groot mja. Ik denk altijd als ik iets pak van goh das toch veeeel te groot?tot ik in het pashokje sta
![]()
altijd leuk van die desillusies
en dit dus ook. er zijn zoveel dingen die ik echt super vind, maar die ik zelf gewoon nooit aan zou doen. (niet eens bewust) eigenlijk zo zonde, maar je bent nou eenmaal een bepaalde outfit persoon ofzo? i guess?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oooh leuk![]()
ik hou wel van dat soort dingenhoewel ik het dus idd zelf ook nooit uit het rek pak om een of andere reden
![]()
ik zou voorstellen om dat dan maar eens om te draaien, of een aparte kamer voor de ps3 geval?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik een hekel begin te krijgen aan de ps3. Mijn man heeft nu al voor de 5e avond op rij de tv in beslag genomen om een of andere beta versie van een of ander schietspel te spelen en de enige uitweg voor mij is de tv in de slaapkamer maar dan slaap ik binnen een half uur. En ik ben nog niet zo moe dat ik al voor 8 uur wil slapen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef Belana het volgende:
[..]
Was het maar waar een aparte kamer voor de ps3 maar helaas zo groot wonen we niet. En de beta test versie duurt nog tot ergens 9 oktober ofzo. Ik laat me echt niet elke avond weg jagen uit de woonkamer. Hij is nu een peuk doen dus ik claim de tv incl afstandsbediening. Mocht ik er over 10 minuten weer zijn dan heb ik verloren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:31 schreef Belana het volgende:
[..]
ik zou voorstellen om dat dan maar eens om te draaien, of een aparte kamer voor de ps3 geval?
al moet je daarmee uitkijken kwam ik achter.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:
Ik vind KD een hele mooie meid maar die Brigitte Bardot vergelijking zie ik absoluut niet!
Maar deze haarkleur is idd mooi, warmer dan dat hele blonde. Hoewel dat ook leuk was, maar meer voor de zomer. Chocoladebruin zou je ook wel goed staan denk ik.
ik heb voor 3 eur aan studentenflikken, een dubbele cheeseburger, een bak kwark, roomboterchocovlinders en kip naar binnen geschoven in 1 uurquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:11 schreef huuphuup het volgende:
kapsalon past prima bij jouw eetpatroon kd als k et soms hoor
en je ziet eruit alsof je eigenlijk alle haarkleuren wel kunt hebben
TF, t was monsterlijk lekker![]()
hahahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb voor 3 eur aan studentenflikken, een dubbele cheeseburger, een bak kwark, roomboterchocovlinders en kip naar binnen geschoven in 1 uur
en ik kan wel veel kleur hebben, behalve zwart
ahh you be cutequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
chocobruin kan k ook wel hebben hoor
[ afbeelding ] crappy webcamoudje
ja, dit is wat ik me voorstel bij chocobruin idd. Bij mij werd het puurquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
je moet een plantenspuit met lijm meenemen en ze dan platspuiten en strooien met punaises
ik schommel een beetje ik kan in 1 week 5 kilo aankomen en de week erop 5 afvallen terwijl ik hetzelfde eet.maar eigenlijk gaat het nog steeds downhill. Ik heb zelfs het idee dat het een beetje te maken heeft met mijn cyclus. Maar voel me wel een stuk beter nu, minder flauw.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef PM-girl het volgende:
KD, is het afvallen inmiddels gestopt nu? Ik vroeg me wel af of je cholesterol ook gemonitored wordt met je aankomdieet?
En even een illegaal CULvraagje hier: kan ik cremesoepmet daarin surimi en slagroom invriezen, of zou dat gaan schiften na het ontdooien?
eerst je haar knaloranje verven en dan hazelnootbruin erop gooienquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dit is wat ik me voorstel bij chocobruin idd. Bij mij werd het puurecht zwart zwart.
![]()
En als ik lees wat jij eet dan ben ik al een kilo aangekomen. Laat staan het eten.
Nou, dat is in elk geval iets, dat je je beter voelt. Nu nog je gewicht blijvend omhoog!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schommel een beetje ik kan in 1 week 5 kilo aankomen en de week erop 5 afvallen terwijl ik hetzelfde eet.maar eigenlijk gaat het nog steeds downhill. Ik heb zelfs het idee dat het een beetje te maken heeft met mijn cyclus. Maar voel me wel een stuk beter nu, minder flauw.
havermout ftw!
iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
En als je dacht dat je tenminste niet meer zwanger kon raken, omdat je al in verwachting was:
Guess again.
http://www.telegraaf.nl/b(...)zwanger__.html?p=4,3
Bizar! Zou het niet gewoon een groeiachterstandje zijn ofzo?
Oh ja! Herkenbaar. Ergens moet ik blij zijn denk ik dat het hier nog niet is doorgedrongen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef E.T. het volgende:
kapsalon durf ik niet aan te beginnen.. ben bang voor verslaving![]()
en op nog geen 100m van m'n huis kan ik het halen![]()
NU gooische vrouwen kijken
gewonnen blijkbaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Was het maar waar een aparte kamer voor de ps3 maar helaas zo groot wonen we niet. En de beta test versie duurt nog tot ergens 9 oktober ofzo. Ik laat me echt niet elke avond weg jagen uit de woonkamer. Hij is nu een peuk doen dus ik claim de tv incl afstandsbediening. Mocht ik er over 10 minuten weer zijn dan heb ik verloren.
ik moet er ook maar niet aan beginnenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:35 schreef snoopy het volgende:
ik heb een half plakje cake op en daarvan kom ik verdorie al aan. Laat staan van een kapsalon
asblond van kruidvatquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Stout het volgende:
Wat voor kleur is dit Kd ? Hij is mooi ! Warm en staat je heel goed !
zit reclame te kijken....quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
asblond van kruidvat4 euro
en door mn eigen 'warme' blond was dit t resultaat
kijken jullie ook popstars?
Daar lijk je idd op Alexis Bledel zeg! Poppekopje! Mooi ook die kleur, accentueert je ogen. Ik zou voor choco gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ja in mijn toestand kan ik nu nog makkelijk effe op een neer, snoopquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef snoopy het volgende:
Ik heb hier nog een halve marmercake staan Rocka
http://nl.wikipedia.org/wiki/Respiratoir_syncytieel_virusquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:07 schreef snoopy het volgende:
ja jemig, je hebt toch verlof! Pfffff
[ afbeelding ]
wees blijquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef Fannie het volgende:
Thnx voor de link Snoopy.
Nooit van gehoord btw...
Heerlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef Lois het volgende:
Ow man ik zie rookworst op tv! Boerenkool met worst, dekentjes op de bank, goed boek, buiten is het koud en guur.... De herfst/winter heeft toch ook zo'n goede kanten
ik las echt genaaidquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Lishe het volgende:
Ik heb al 2 weken niet gesnaaid 's avonds. Maar net kwam mn Verloofde me een krentenbol brengen. En dadelijk maak ik echt nog een boterham met tomaat. Hmmm.
Gats BE, die migraine-achtige. Herkenbaar.
hahahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:27 schreef Lois het volgende:
Misschien is die eisprong ook een beetje in de war, wil liever snaaien ipv naaien
Klopt! De laatste keer dat dat gebeurde voelde ik me idd dusdanig fantastisch dat het resultaat nu boven in zijn bedje ligt te slapen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:26 schreef snoopy het volgende:
Nou ja, rond je eisprong zou je je toch juist geweldig moeten voelen lijkt mij. ALs de natuur het goed geregeld zou hebben dan hè!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
dokter dokter help! mn eisprong is dyslectisch!![]()
ik vond het een vermakelijk boek, beetje zijig maar leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Over 2 weken niet naaien gesproken, ik ben gisteren begonnen in een bijzonder boeiend boek.
Ik ben benieuwd, er staan sowieso wel grappige dingen in:
van die richels aan de achterkant over je broek heen. zo'n muffintopquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:38 schreef Memmel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat bovenbillen zijn?
Hier ook een snaaibui. Maar ik hou me in, want ik hoef geen cadeautje over 40 weken
rebecca wie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:
popstars
mysteriepopstar..rebecca, blij dat ze niet door is
Neen Bix (Vandaar die miscommunicatie, opletten jullie!) Zo noemde Luuke mijn love handles ooit heel liefdevol.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef bixister het volgende:
ik geloof dat Guus die term hier geintroduceerd heeft memmel. ik had er in elk geval ook nooit van gehoord.
Jij leest ook echt álles he?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Lois het volgende:
[..]
ik vond het een vermakelijk boek, beetje zijig maar leuk.
Ik humpte de hoek van de tafel nog tijdens mijn zwangerschap. En nu..nothing.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef Kleurdoos het volgende:
libido
ik ben t mijne ook best kwijt sinds de geboorte
daarvoor was ik net een loopse labrador
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik humpte de hoek van de tafel nog tijdens mijn zwangerschap. En nu..nothing..
Waren we ook maar 'body-sisters'...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
BE! Ik heb precies dezelfde klachten met de eisprong! We're ovary-sisters bebeh! * Dansje doet*
En ik weeg ook 74. Maar 10 kilo zit in mijn tetten.
hier net zo..met 42 weken waren we nog steeds konijnen, nu ben ik blij dat ik kan slapenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik humpte de hoek van de tafel nog tijdens mijn zwangerschap. En nu..nothing..
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
Ach, onder die van mij blijft ook een complete kleurdoos hangen hoor..
Nofi, Kleurdoos.
wijn tegen m'n beeldschermquote:
ja doe jij es prostaglandingestruukenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
ow...
misschien moet ik nu dan maar effe gek gaan doen want mijn vriend weet uit ervaring dat ie na alles wat ie ziet, hoort en ruikt tijdens een bevalling geruime tijd niets meer wil
een stoelpoot dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh het was trouwens geen tafelpoot hoor, dat jullie dat niet echt denken he!.
Oh verrek, als ik er alleen al aan denk...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja doe jij es prostaglandingestruuken![]()
Snoop![]()
nee! een afrader, so far (ben ongeveer op de helft).quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:51 schreef Lois het volgende:
nee bix, trekt me ook niet zo eerlijk gezegd.. Is het een aanrader?
*proest*quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:54 schreef snoopy het volgende:
BE, misschien ook een aanrader:
[ afbeelding ]
en wij maar denken dat je de tafelpoten aan het checken wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Memmel het volgende:
Maandag krijg is sneller internet, loop ik eindelijk eens niet 5 posts achter als ik zelf iets schrijf.
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef Lois het volgende:
Shenu rol ik echt uit bed van het lachen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:03 schreef Ticootje het volgende:
Het gaat over sex en Bumba. Ik voel me thuis.
ja, wat is zij niet geweestquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!
Da's geen voorwaarde toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois,![]()
ik krijg mijn been niet eens omhoog...
Jup, ik ben ooit eens een paar keer bij een seksuologe geweest en die zei idd: je hoeft heus niet altijd zin te hebben, als je maar zin hebt om zin te maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef Lois het volgende:
Je moet jezelf gewoon een schop geven en zin maken! Heb ik hier ooit eens gelezen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef bixister het volgende:
eh rottdog, wat had ze precies achter de gordijnen staan? nu ben ik 't spoor echt even bijster. de bumba dvd's?d'r tafelpoten??
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
Vriend van mijn man zit nu al te klagen dat het in de slaapkamer allemaal maar zozo is sinds zijn vriendin zwanger is. Nog maar 25 weken verzuchtte hij....hahaha...stakker....weet hij veel
Ja heur, nog steeds. Ik typ me gek maar met die 0,5 Mb gaat het niet echt lekker.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
Vriend van mijn man zit nu al te klagen dat het in de slaapkamer allemaal maar zozo is sinds zijn vriendin zwanger is. Nog maar 25 weken verzuchtte hij....hahaha...stakker....weet hij veel
Jawel, doe maar wel, en leg dan effe uit hoe dat van invloed is op de sexwens na de bevalling. (quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik zal maar niet vragen welke nationaliteit ie heeft
wat heeft nationaliteit er nou mee te maken eik?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik zal maar niet vragen welke nationaliteit ie heeft
Jammer Rocka: http://www.sexinfo101.com/lickingtheflagpole.shtmlquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois,![]()
ik krijg mijn been niet eens omhoog...
Niks met sexwens maar ik hoorde toch echt een verhaal van een ex-collega (ze is turks) dat sommige vrouwen extra hard schreeuwen tijdens de bevalling zodat de man hoort dat het erg naar en moeilijk is en dat het niet de bedoeling is er na 2-3 dagen er weer bovenop te gaan liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:10 schreef Memmel het volgende:
[..]
Jawel, doe maar wel, en leg dan effe uit hoe dat van invloed is op de sexwens na de bevalling. (ik vat 'm niet nl)
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer Rocka: http://www.sexinfo101.com/lickingtheflagpole.shtml
die hebben echt een groot bed zeg!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer Rocka: http://www.sexinfo101.com/lickingtheflagpole.shtml
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:14 schreef Memmel het volgende:
BE, dit soort sites heb jij gewoon onder je bookmarks staan? Ik vind het wat zorgwekkend...
daarom geven ze in sommige ziekenhuizen aan dat sex net als in bad gaan niet mag tot het vloeien gestopt is ivm infectiegevaar...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Niks met sexwens maar ik hoorde toch echt een verhaal van een ex-collega (ze is turks) dat sommige vrouwen extra hard schreeuwen tijdens de bevalling zodat de man hoort dat het erg naar en moeilijk is en dat het niet de bedoeling is er na 2-3 dagen er weer bovenop te gaan liggen
Ja hoor BE..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Touché!
Dit was waar F. net mee aan kwam zetten nav zijn zoektocht naar dat boek over die 365 standjes.
En de naam van dit standje was zo intrigeren... en nou ja... toen ROcka dat zei over dat been optillen...Is het geloofwaardig?
Nee, maar het feit dat F. aan komt zetten met dit soort sites, boeken over standjes en zulks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Touché!
Dit was waar F. net mee aan kwam zetten nav zijn zoektocht naar dat boek over die 365 standjes.
En de naam van dit standje was zo intrigeren... en nou ja... toen ROcka dat zei over dat been optillen...Is het geloofwaardig?
ja nou, ik dacht even kijken waar BE en stinkie zich zoal mee bezig houdenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef bixister het volgende:
snoopy, ouwe snooperd. toch maar even doorbladeren.
Ik moet heel hard lachen om "onpraktisch"quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef bixister het volgende:
ik zou 'm ook niet geraden hebben nee, die vlaggenmast.lijkt me ook zo onpraktisch trouwens.
Als ze maar geen kramp in heur euh.. vlaggenmast krijgt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef Memmel het volgende:
BE heeft al 5 minuten niet gereageerd...zou ze zijn gaan snaaien?
Nohh!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Jawel hoor ET. Kijk, daar heb je ons sextaartje
(american pie haha!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb echt over de grond gerold van ' t lachen, krijg nog steeds acute schuddebuik-neigingen als ik er weer aan denk.
Ik vloei nog!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat F. aan komt zetten met dit soort sites, boeken over standjes en zulks.
BE, ik voel een gevalletje verwaarlozing opzetten. Gooi je EEE-tje aan de kant en je DD-tje in de strijd!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:30 schreef bixister het volgende:
oh ik moet ook weer denken aan een forum waar ik ooit meeschreef. daar hadden ze ineens een soort bescherming ingevoerd tegen schuttingwoorden: die werden dan automatisch vervangen door een nette variant. toen schreef iemand dat "de fellatio van haar zoon te kort werden." ...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb echt over de grond gerold van ' t lachen, krijg nog steeds acute schuddebuik-neigingen als ik er weer aan denk.![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een heel andere kijk op "hoog water in de polder"
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |