Heerlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef Lois het volgende:
Ow man ik zie rookworst op tv! Boerenkool met worst, dekentjes op de bank, goed boek, buiten is het koud en guur.... De herfst/winter heeft toch ook zo'n goede kanten
ik las echt genaaidquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Lishe het volgende:
Ik heb al 2 weken niet gesnaaid 's avonds. Maar net kwam mn Verloofde me een krentenbol brengen. En dadelijk maak ik echt nog een boterham met tomaat. Hmmm.
Gats BE, die migraine-achtige. Herkenbaar.
hahahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:27 schreef Lois het volgende:
Misschien is die eisprong ook een beetje in de war, wil liever snaaien ipv naaien
Klopt! De laatste keer dat dat gebeurde voelde ik me idd dusdanig fantastisch dat het resultaat nu boven in zijn bedje ligt te slapen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:26 schreef snoopy het volgende:
Nou ja, rond je eisprong zou je je toch juist geweldig moeten voelen lijkt mij. ALs de natuur het goed geregeld zou hebben dan hè!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
dokter dokter help! mn eisprong is dyslectisch!![]()
ik vond het een vermakelijk boek, beetje zijig maar leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Over 2 weken niet naaien gesproken, ik ben gisteren begonnen in een bijzonder boeiend boek.
Ik ben benieuwd, er staan sowieso wel grappige dingen in:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |