Waren we ook maar 'body-sisters'...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
BE! Ik heb precies dezelfde klachten met de eisprong! We're ovary-sisters bebeh! * Dansje doet*
En ik weeg ook 74. Maar 10 kilo zit in mijn tetten.
hier net zo..met 42 weken waren we nog steeds konijnen, nu ben ik blij dat ik kan slapenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik humpte de hoek van de tafel nog tijdens mijn zwangerschap. En nu..nothing..
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
Ach, onder die van mij blijft ook een complete kleurdoos hangen hoor..
Nofi, Kleurdoos.
wijn tegen m'n beeldschermquote:
ja doe jij es prostaglandingestruukenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
ow...
misschien moet ik nu dan maar effe gek gaan doen want mijn vriend weet uit ervaring dat ie na alles wat ie ziet, hoort en ruikt tijdens een bevalling geruime tijd niets meer wil
een stoelpoot dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh het was trouwens geen tafelpoot hoor, dat jullie dat niet echt denken he!.
Oh verrek, als ik er alleen al aan denk...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja doe jij es prostaglandingestruuken![]()
Snoop![]()
nee! een afrader, so far (ben ongeveer op de helft).quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:51 schreef Lois het volgende:
nee bix, trekt me ook niet zo eerlijk gezegd.. Is het een aanrader?
*proest*quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:54 schreef snoopy het volgende:
BE, misschien ook een aanrader:
[ afbeelding ]
en wij maar denken dat je de tafelpoten aan het checken wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Memmel het volgende:
Maandag krijg is sneller internet, loop ik eindelijk eens niet 5 posts achter als ik zelf iets schrijf.
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef Lois het volgende:
Shenu rol ik echt uit bed van het lachen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:03 schreef Ticootje het volgende:
Het gaat over sex en Bumba. Ik voel me thuis.
ja, wat is zij niet geweestquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!
Da's geen voorwaarde toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois,![]()
ik krijg mijn been niet eens omhoog...
Jup, ik ben ooit eens een paar keer bij een seksuologe geweest en die zei idd: je hoeft heus niet altijd zin te hebben, als je maar zin hebt om zin te maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef Lois het volgende:
Je moet jezelf gewoon een schop geven en zin maken! Heb ik hier ooit eens gelezen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef bixister het volgende:
eh rottdog, wat had ze precies achter de gordijnen staan? nu ben ik 't spoor echt even bijster. de bumba dvd's?d'r tafelpoten??
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
Vriend van mijn man zit nu al te klagen dat het in de slaapkamer allemaal maar zozo is sinds zijn vriendin zwanger is. Nog maar 25 weken verzuchtte hij....hahaha...stakker....weet hij veel
Ja heur, nog steeds. Ik typ me gek maar met die 0,5 Mb gaat het niet echt lekker.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
Vriend van mijn man zit nu al te klagen dat het in de slaapkamer allemaal maar zozo is sinds zijn vriendin zwanger is. Nog maar 25 weken verzuchtte hij....hahaha...stakker....weet hij veel
Jawel, doe maar wel, en leg dan effe uit hoe dat van invloed is op de sexwens na de bevalling. (quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik zal maar niet vragen welke nationaliteit ie heeft
wat heeft nationaliteit er nou mee te maken eik?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik zal maar niet vragen welke nationaliteit ie heeft
Jammer Rocka: http://www.sexinfo101.com/lickingtheflagpole.shtmlquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois,![]()
ik krijg mijn been niet eens omhoog...
Niks met sexwens maar ik hoorde toch echt een verhaal van een ex-collega (ze is turks) dat sommige vrouwen extra hard schreeuwen tijdens de bevalling zodat de man hoort dat het erg naar en moeilijk is en dat het niet de bedoeling is er na 2-3 dagen er weer bovenop te gaan liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:10 schreef Memmel het volgende:
[..]
Jawel, doe maar wel, en leg dan effe uit hoe dat van invloed is op de sexwens na de bevalling. (ik vat 'm niet nl)
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer Rocka: http://www.sexinfo101.com/lickingtheflagpole.shtml
die hebben echt een groot bed zeg!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer Rocka: http://www.sexinfo101.com/lickingtheflagpole.shtml
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:14 schreef Memmel het volgende:
BE, dit soort sites heb jij gewoon onder je bookmarks staan? Ik vind het wat zorgwekkend...
daarom geven ze in sommige ziekenhuizen aan dat sex net als in bad gaan niet mag tot het vloeien gestopt is ivm infectiegevaar...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Niks met sexwens maar ik hoorde toch echt een verhaal van een ex-collega (ze is turks) dat sommige vrouwen extra hard schreeuwen tijdens de bevalling zodat de man hoort dat het erg naar en moeilijk is en dat het niet de bedoeling is er na 2-3 dagen er weer bovenop te gaan liggen
Ja hoor BE..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Touché!
Dit was waar F. net mee aan kwam zetten nav zijn zoektocht naar dat boek over die 365 standjes.
En de naam van dit standje was zo intrigeren... en nou ja... toen ROcka dat zei over dat been optillen...Is het geloofwaardig?
Nee, maar het feit dat F. aan komt zetten met dit soort sites, boeken over standjes en zulks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Touché!
Dit was waar F. net mee aan kwam zetten nav zijn zoektocht naar dat boek over die 365 standjes.
En de naam van dit standje was zo intrigeren... en nou ja... toen ROcka dat zei over dat been optillen...Is het geloofwaardig?
ja nou, ik dacht even kijken waar BE en stinkie zich zoal mee bezig houdenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef bixister het volgende:
snoopy, ouwe snooperd. toch maar even doorbladeren.
Ik moet heel hard lachen om "onpraktisch"quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef bixister het volgende:
ik zou 'm ook niet geraden hebben nee, die vlaggenmast.lijkt me ook zo onpraktisch trouwens.
Als ze maar geen kramp in heur euh.. vlaggenmast krijgt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef Memmel het volgende:
BE heeft al 5 minuten niet gereageerd...zou ze zijn gaan snaaien?
Nohh!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Jawel hoor ET. Kijk, daar heb je ons sextaartje
(american pie haha!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb echt over de grond gerold van ' t lachen, krijg nog steeds acute schuddebuik-neigingen als ik er weer aan denk.
Ik vloei nog!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat F. aan komt zetten met dit soort sites, boeken over standjes en zulks.
BE, ik voel een gevalletje verwaarlozing opzetten. Gooi je EEE-tje aan de kant en je DD-tje in de strijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |