Waren we ook maar 'body-sisters'...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
BE! Ik heb precies dezelfde klachten met de eisprong! We're ovary-sisters bebeh! * Dansje doet*
En ik weeg ook 74. Maar 10 kilo zit in mijn tetten.

hier net zo..met 42 weken waren we nog steeds konijnen, nu ben ik blij dat ik kan slapenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik humpte de hoek van de tafel nog tijdens mijn zwangerschap. En nu..nothing..

quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
Ach, onder die van mij blijft ook een complete kleurdoos hangen hoor..
Nofi, Kleurdoos.

wijn tegen m'n beeldschermquote:

.
 .

ja doe jij es prostaglandingestruukenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
ow...
misschien moet ik nu dan maar effe gek gaan doen want mijn vriend weet uit ervaring dat ie na alles wat ie ziet, hoort en ruikt tijdens een bevalling geruime tijd niets meer wil

.
.

een stoelpoot dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh het was trouwens geen tafelpoot hoor, dat jullie dat niet echt denken he!.

Oh verrek, als ik er alleen al aan denk...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja doe jij es prostaglandingestruuken
Snoop

nee! een afrader, so far (ben ongeveer op de helft).quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:51 schreef Lois het volgende:
nee bix, trekt me ook niet zo eerlijk gezegd.. Is het een aanrader?

dat heeft mij nou nooit wat gedaan eigenlijk.
 dat heeft mij nou nooit wat gedaan eigenlijk.

nu rol ik echt uit bed van het lachen
 nu rol ik echt uit bed van het lachen  

*proest*quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:54 schreef snoopy het volgende:
BE, misschien ook een aanrader:
[ afbeelding ]

Kom op zeg... Maarja mannen trappen er in. Mijn vriend zegt dat die vrouwen dat doen omdat ze van hun man houden
 Kom op zeg... Maarja mannen trappen er in. Mijn vriend zegt dat die vrouwen dat doen omdat ze van hun man houden  

.
. 

en wij maar denken dat je de tafelpoten aan het checken wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Memmel het volgende:
Maandag krijg is sneller internet, loop ik eindelijk eens niet 5 posts achter als ik zelf iets schrijf.

Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef Lois het volgende:
Shenu rol ik echt uit bed van het lachen

quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!
 ik ken iemand die dat ook deed. Als je vroeg waar hij mee bezig was, antwoorde hij: ik doe een no-budget-film
 ik ken iemand die dat ook deed. Als je vroeg waar hij mee bezig was, antwoorde hij: ik doe een no-budget-film   

quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:03 schreef Ticootje het volgende:
Het gaat over sex en Bumba. Ik voel me thuis.

ja, wat is zij niet geweestquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want die was ook nog regiseusse geweest, jeweets!

d'r tafelpoten??
 d'r tafelpoten??

Da's geen voorwaarde toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois,
ik krijg mijn been niet eens omhoog...

Jup, ik ben ooit eens een paar keer bij een seksuologe geweest en die zei idd: je hoeft heus niet altijd zin te hebben, als je maar zin hebt om zin te maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef Lois het volgende:
Je moet jezelf gewoon een schop geven en zin maken! Heb ik hier ooit eens gelezen

quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef bixister het volgende:
eh rottdog, wat had ze precies achter de gordijnen staan? nu ben ik 't spoor echt even bijster. de bumba dvd's?d'r tafelpoten??
 Ik ben dus niet de enige die aan die tafelpoten moest denken!
 Ik ben dus niet de enige die aan die tafelpoten moest denken!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |