abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73105330
Belana wat fijn van Loïs... krijg dr tranen van

Nog niets van Rewimo, zal ook nog wel even duren denk ik. Ik wacht rustig af *bijt nagels nog korter*
pi_73105354
jeetje Snoopy

ik heb trouwens weer een nieuwe haarkleur
en t haar van mn kind zit onder de chocola en cheeseburger
fijn zo'n draagdoek, kan ik aan het eind van de dag precies zien wat ik allemaal heb gegeten
pi_73105383
ah bah snoop vreselijk lijkt me dat.

hier begon t eten aan tafel zó gezellig nu ben k boos max die perongeluk een glas water omgooit, ok, daar maak ik geen drama van, daar moet ik zelfs om lachen, maar dat ie daarna expres met danoontje gaat verven op de tafel vind ik minder leuk en dat ie daarna heel hard met een lepel op de tafel gaat krassen (t verven was niet kunst genoeg denk) vind k gewoon stom dus nu ben k shagerijnig.

en ik bén al zo moe. ik ben vandaag een beetje kluizenaar afgezien van internet telefoons allemaal stil en alle deuren dicht t voelt als zondag. bah
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_73105545
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:29 schreef Lois het volgende:
Ik zat eerst netjes achteraan maar toen ik belaan zo alleen zag zitten en huilen hield ik het niet meer. Door te korte rijen kon ze niet naast Nick zitten en dat vond ik zo rot om te zien...
En dan is daar een vriendin , en die is er voor je. Mooi, en heel fijn, voor allebei.

Snoopy, wat een spannende tijd voor die mensen, hopelijk trekken de artsen het meiske erdoorheen.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:15:23 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_73105838
ik ben een beetje leeg na deze hele week (of maanden eigenlijk) maar wel in vrede ermee ook.

en mensen, lois is de liefste vriendin die een mens zich wensen kan, serieus. we laten elkaar volkomen vrij in alles, altijd gedaan ook, hebben ons eigen dingen, maar ook onze samen dingen en we staan voor elkaar klaar als het echt nodig is, das al bijna 30 jaar zo en gaat ook nooit meer over. meisje, ik hou van je!
stormy waters...
sailin'
pi_73105973
ahw
iedereen zou zo'n vriendin moeten hebben

Ik heb net kapsalon besteld!! Ben benieuwd of ie te eten is Ik wist heul niet dat ze hier kapsalon hebben, zie het nu voor het eerst. TF, in jouw durp ook nog!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73106024
Kapsalon
pi_73106099
Oehh lekker zo'n kapsalon!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73106219
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Belana het volgende:
ik ben een beetje leeg na deze hele week (of maanden eigenlijk) maar wel in vrede ermee ook.

en mensen, lois is de liefste vriendin die een mens zich wensen kan, serieus. we laten elkaar volkomen vrij in alles, altijd gedaan ook, hebben ons eigen dingen, maar ook onze samen dingen en we staan voor elkaar klaar als het echt nodig is, das al bijna 30 jaar zo en gaat ook nooit meer over. meisje, ik hou van je!
pi_73106230
Was kapsalon ??? (vast niet iets met haren )
pi_73106335
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Stout het volgende:
Was kapsalon ??? (vast niet iets met haren )
bak met shoarma, patat, sla en gesmolten kaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73106400
als er haren inzitten gaat ie terug

vicks je vergeet de onverantwoord grote hoeveelheid knoflooksaus nomnomnom
my god ik heb honger zeg
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73106407
En als het goed gemaakt is dan is het goddelijk
pi_73106470
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleurtje
en ook weer nieuwe kleertjes
ik heb voor de lol eens advies genomen.. draag ik eens een keer geen zwart
pi_73106578
quote:

Tuurlijk ben je leeg, heel logisch en begrijpelijk, maar wel goed dat je ermee in vrede bent

En die vriendschap , koester die, maar dat hoef ik niet te zeggen, das wel heel duidelijk .

En Kapsalon vind ik nie zo, ik heb liever alles apart
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_73106617
Mooi kleurtje KD
pi_73106625
mooie kleur kleurdoos

wat lekker van die nieuwe kleren <3
ik heb een paar mooie spijkerbroeken in die boekjes van de bijenkorf zien staan maar eigenlijk wil ik heul niet naar die gekte van de DDD
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73106660
mja, ik koop nog steeds alles veel te groot en altijd heel casual dus nu heb ik frutseliespul enzo
pi_73107075
frutseliespul? wasda?

te groot mja. Ik denk altijd als ik iets pak van goh das toch veeeel te groot? tot ik in het pashokje sta
altijd leuk van die desillusies
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73107213
mja ik ben natuurlijk achterlijk veel kilo's kwijt en moet nu mt 34. als ik dat pak denk ik ook, nou daar past mn aars nooit in.. dus wel.
man straks kan ik gaan shoppen op de kinderafdeling

frutselspul, bloemies en wit en oudroze en poederblauw en ruches enzo
pi_73107681
oooh leuk
ik hou wel van dat soort dingen hoewel ik het dus idd zelf ook nooit uit het rek pak om een of andere reden

ja kan me wel voorstellen in jouw geval dat je steeds de verkeerde maat pakt. En kinderafdeling mja... t is wel goedkoper vaak maar wsl te kort voor jou denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator vrijdag 25 september 2009 @ 19:23:13 #72
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73107799
Leuk KD, juist als je altijd zwart draagt is een keer iets anders erg leuk!
Belaan
kapsalon, o dat lijkt me zo ranzig lekker! het zal alleen veel te veel voor mij zijn vrees ik, ik eet altijd kleine porties avondeten (niet bewust voor de lijn oid, en idd het is me niet aan te zien maar ik eet gewoon niet veel) of heb je ook minikapsalonnetjes?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73107852
quote:

Mooi....

KD mooie kleur, en idd grijs staat je ook goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73107895
Ja hoor in alle maten

Leuke kleur KD ik vind dit de mooiste kleur die ik tot nu toe voorbij heb zien komen
pi_73107908
Oh ja Huup, das waar...

Lois, je kan grote en kleine porties krijgen hier
M. maakt het ook wel eens zelf maar dan met kipfilet.. zooooooooooooo lekker!!

KD, wat is je haar mooi!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')