En dan is daar een vriendinquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:29 schreef Lois het volgende:
Ik zat eerst netjes achteraan maar toen ik belaan zo alleen zag zitten en huilen hield ik het niet meer. Door te korte rijen kon ze niet naast Nick zitten en dat vond ik zo rot om te zien...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Belana het volgende:
ik ben een beetje leeg na deze hele week (of maanden eigenlijk) maar wel in vrede ermee ook.
en mensen, lois is de liefste vriendin die een mens zich wensen kan, serieus. we laten elkaar volkomen vrij in alles, altijd gedaan ook, hebben ons eigen dingen, maar ook onze samen dingen en we staan voor elkaar klaar als het echt nodig is, das al bijna 30 jaar zo en gaat ook nooit meer over. meisje, ik hou van je!
bak met shoarma, patat, sla en gesmolten kaasquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Stout het volgende:
Was kapsalon ??? (vast niet iets met haren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleurtje
en ook weer nieuwe kleertjes
ik heb voor de lol eens advies genomen.. draag ik eens een keer geen zwart
Tuurlijk ben je leeg, heel logisch en begrijpelijk, maar wel goed dat je ermee in vrede bentquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Belana het volgende:
ik ben een beetje leeg na deze hele week (of maanden eigenlijk) maar wel in vrede ermee ook.
en mensen, lois is de liefste vriendin die een mens zich wensen kan, serieus. we laten elkaar volkomen vrij in alles, altijd gedaan ook, hebben ons eigen dingen, maar ook onze samen dingen en we staan voor elkaar klaar als het echt nodig is, das al bijna 30 jaar zo en gaat ook nooit meer over. meisje, ik hou van je!
Mooi....quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Belana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |