was het maar zo!!quote:
lekker !! Hoelaat ??? (boostdag hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb hier slagroomtaart en chocomoussetaart <3
Oww das lekker! Ik ga er nu gewoon 1 makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:10 schreef Vicky het volgende:
Wat fijn Lois!
Ieuwwww groene koffie... BAH!!
Ik lust eigenlijk helemaal geen koffie maar een latte macchiato gaat er wel in.. (lees een suuuuuuuuuuuuuper koffie verkeerd.. eigenlijk meer warme melk met een btje koffie)
Ik heb padje en Senseo Lattequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Oww das lekker! Ik ga er nu gewoon 1 makenpadje en oplosmelktroep van nescafé dan wel, is ook te doen
En ik heb mn oorgat opgerekt naar 1,6 mm olé olé het rekken en strekken is begonnen
blergh, het zijn vaak de ouders die niet met dieren om kunnen gaan en dat niet aan hun kinderen bij kunnen brengen! .. terwijl mijn kind halve muisjes optilt met knijpers...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
och nee toch, mijn benedenbuurmeisje is weer buiten en ze hebben een hond te logeren
Ze denkt dat beset te kunnen dresseren als een paard of een zeehond, zo zielig
ik hoor alleen maar ZIT ZIT ZIT en HIER HIER HIER en KOM
en de ouders zeggen er dus gewooon NIKS van
ze hadden een hond en die moesten ze wegdoen omdat het niet meer ging. Ze hadden ook een konijn, die moest ook weg want die was gestresst en beet alleen maar. Dat beest had een riempje om zijn lijf en werd aan dat riempje opgetild door dat kind. En ze hebben ook nog een kip en die wordt alleen amar achterna gezeten.... Sommige kinderen kunenn niet met dieren omgaan
ik was enorm trots op de knullen, wat een lieverds waren het!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef Lois het volgende:
De begrafenis was mooi, emotioneel maar wel mooi. De jongens van Nick waren alle 3 zo lief en betrokken, echt heel mooi. Het was afscheid om met warmte aan terug te denken.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef Belana het volgende:
[..]
ik was enorm trots op de knullen, wat een lieverds waren het!
en sailing was dus het 2e luisternummer, hetgeen enorm toepasselijk is voor mijn schoonvader![]()
en lois mijn lieve vriendin zat naast me precies toen ik het nodig had
fijn zo'n vriendinquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef Belana het volgende:
[..]
ik was enorm trots op de knullen, wat een lieverds waren het!
en sailing was dus het 2e luisternummer, hetgeen enorm toepasselijk is voor mijn schoonvader![]()
en lois mijn lieve vriendin zat naast me precies toen ik het nodig had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |