Ofwel: Zonnestraling / Zonne energyquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
wat euh.. betekent dat allemaal precies speedy?of ik kijk nie goed...
Komende week wordt er nog steeds vrijwel geen regen verwacht.
De media zit nu spreekwoordelijk in elk hoekje van de wereld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
Het lijkt overal op de wereld wel droog![]()
Zat eergister een docu te kijken waar droogte in 1930-1933 centraal stond. Wat dat voor rampen tot gevolgen had. Ondanks de berichten over zware overstromingen in bijv turkije enzo lijken de berichten over droogte de overhand te hebben. Nederland, VS, Afrika.. droger dan normaal. Lijkt dat zo? Of is het echt droger?
Ik heb de laatste jaren wel vaker het idee dat stromingspatronen vaak voor weken vast zitten. Maar dat kan ook aan mij liggen, dat ik gewoon meer op het weer als reeks ben gaan letten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef INViCTuS het volgende:
Een mix af en toe zou niet erg zijn inderdaad. Het is nu al een lange tijd droog en relatief zonnig al dan niet overal in NL. Zou me niet verbazen als er een moment komt in october dat het helemaal omslaat en we 3 weken alleen maar regen en wind krijgen. Als het 10 october maar droog is...
voor wie zin heeft is er dan in Zutphen de nationale bokbierdag, www.bokbierdag.nl
ja, maar daar zit je dan ook gelijk weer een paar weken aan vast, tenminste, dat is ijn ideequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah valt wel mee, we hebben van die jaren dat het indd paar weken vast weer is, maar als het dan om slaat slaat het ook gelijk goed om, dus niks verbazen dat we gelijk een stevige depressie te verwerken krijgen met flink wat regen en storm
Mah niet zo lang hoor, vooral qua wind is het soms maar van korte duur...quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar daar zit je dan ook gelijk weer een paar weken aan vast, tenminste, dat is ijn idee
7mm hier deze maand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:20 schreef aloa het volgende:
Misschien dinsdag wat regendruppels, maar veel stelt het niet voor.
[ afbeelding ]
het is nog ver weg, maar idd wel weer eens een wat ander signaal n de ensemblesquote:Op zondag 27 september 2009 12:10 schreef aloa het volgende:
Komende zaterdag lijkt een onstuimige dag te worden.
quote:110 liter water per vierkante meter in zes uur tijd
Ja, het is nog ver weg, maar ziet er leuk uitquote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor de komende zaterdag maar even in de gaten houden
[ afbeelding ]
Noordzee zal wel flink tekeer gaan dan. 8/9 zit er wel in zaterdag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Check nieuwe run eens
NW - 8/9bft!
Hmmz als dit zo door gaat is een bezoekje aan Ameland wel waard
het is nog een end weg idd, maar het begint op herfst te lijkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Momenteel gaat het voor een 7bft, maar het is nog ver weg en kan nog van alles gebeuren.
1: Hij gaat noordelijker = minder wind en stuk minder kans op 9bft
2: Hij gaat zuidelijker = meer wind en grote kans op 9bft
Valt mee vergeleken met hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef LightLuke het volgende:
Ook hier werkt het weerstationnetje eindelijk naar behoren![]()
Actuele gegevens (Breukelen):
11.8 graden, 1016.3 hPa, 75% luchtvochtigheid.
Regen vandaag: 1.6mm
Hoogste windstoot: 21.3 km/h
Windrichting NNW , gem windsnelheid 2.4 km/h momenteel.
Ik zit ook niet zo dicht bij de kustquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Valt mee vergeleken met hier
Maximale windsnelheid 51.5 km/uur om 09:29 uur
Maximale gemiddelde windsnelheid 29.0km/h 5bft om 11:10
Ikke wel dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik zit ook niet zo dicht bij de kust
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ikke wel dan?
Momenteel 19km/h gemiddeld pieken naar 29km/h
quote:Boven ons land wordt met een noordwestelijke stroming polaire lucht
aangevoerd. Vanochtend passeert een trog met verhoogde buienactiviteit
ons land (seeding-feeding effect helpt mee). Daarna volgt een trekrug.
In de loop van vanavond schampt een warmtefront-aflopertje het noorden
van ons land. Dit front behoort bij een uitdiepende depressie die
zaterdag 00 UTC tussen Schotland en IJsland zich bevindt. Deze depressie
trekt in de loop van de zaterdag richting Kattengat (zondag 00 UTC) en
zorgt voor veel wind : stormachtig op de Wadden en langs de westkust.
Noord van de Wadden (buitengaats) mogelijk 9 Bft
ik zag aan het eind van de middag toen ik op kantoor was opeens een gigantische donkere wolk over komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:00 schreef i2Them2 het volgende:
Ik zag vandaag weer eens wat toffe wolken. Maar het blijft saai. En het is al veel te lang saai
.
Tevens tvp.
Schommelt hier nog tussen 2 en 3bftquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een wind hier zeg, momenteel volle 5bft, echter kom ik niet verder dan 4bftde wind moet draaien!
Ik heb een Tfa sinus en in WD heb ik aangegeven een Honeywell TE923W/Irox/Nexus, daarmee komt er wel data door maar zeer traagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb je wel de juiste station aangegeven in Weather Display?
Opzich moet hij veranderen zodra er een wijziging heeft plaatsgevonden.
Inderdaad schijnt ook hetzelfde te zijn als de Nexus, ik zie hem bij Cumulus er niet tussen staan bij supported devicesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
TFA Sinus? Niet gewoon Nexus? Zo niet dan kan het inderdaad zijn dat de data trager over komt. Cumulus al eens geprobeerd mits die em ondersteund
Deze is overzichterlijker en verbruikt ook nog eens minderze zijn al bezig met versie 2, als die van jou er niet tussen staat kun je dit misschien aangeven
Sandeysoft Cumulus
Forum
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:17 schreef horned_reaper het volgende:
Een gemiddelde windsnelheid van 20,8 m/s nu gemeten in IJmuiden.
Dat is een windkracht 9 !!
Een echte storm dus
ja,die is vrij duidelijk te zien op de radarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
koufront in aantocht, kan elk moment toe gaan slaan
als ik zo naar de waarnemingen kijk neemt de wind inderdaad af na passage van het KF...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wind lijkt zelfs af te nemen nu, ik zie voor een vette 7 tot 8bft hier nog maar somber in.
Voor de rest is de wind WZW geworden, al is dit zowat de heledag het geval.
We zien het welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar moet toegeven, neem het niet serieus want de pieken beginnen alweer lekker in te komen, ook de snelheid lijkt weer een stap omhoog te gaan. Als ik meteogram bekijk zal de wind in de naavond en nacht weer toenemen, misschien dan toch nog storm in het NW? Hier zal het niet verder komen dan 7bft denk ik helaas.
Voor morgen wordt wel een verhoging van bijna 3m verwacht, tijdens hoogtij (11:00) en combi van 5/6bft kan dit leuk worden! Morgen dus bezoekje aan de pier!
Gem snelheid nu: 26km/h en komt van 24km/h.
Pieken: 45km/h en komt van 36km/h
Ziet er leuk uit. Dit is Tropische storm Grace.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:40 schreef LightLuke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bevind zich west van spanje/portugal Mini orkaan?
Op infrarood is een duidelijk oog te zien!
ik geloof er niet in dat je verkouden door de buitentemperatuur. Verkouden word je omdat je veel meer binnen gaat zitten met andere mensen als het koud weer is, of als je onderkoeld of oververhit raakt. Maar dat zijn in principe geen directe gevolgen van de temperatuur, dat ziJn dingen die wij ons zelf aandoenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:06 schreef daanski82 het volgende:
ik weet dat deze vraag hier niet thuis hoort maar heb er niet echt zin om een topic voor te openen en zag ook SC dus vandaar dat ik even hier mijn vraag neer zet.
mijn plan is om volgendjaar naar China/tibet te gaan.
wat is beter gezien de reis om niet verkouden te worden?
van een warme omgeving (20 graden - 29 graden) naar een koude omgeving ( -3 graden - 10 graden) of andersom.
ik trok het lijntje ook heel simpel rechtdoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Grace zal gewoon ten noorden van ons gaan, vergis je niet in de volgende front waar we morgen avond mee te maken krijgen hedie zal Grace dus naar het noorden sturen. Dan nog is het prachtig om dit te zien, zo dicht bij!!
Lekker frisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef Asgard het volgende:
WTF?
Volgens het KNMI voor vrijdag:
Minimumtemperatuur (°C) 2/6
quote:Volgens ons nieuwe weermodel, dat binnenkort beschikbaar komt, wordt er vanavond veel neerslag verwacht. Vooral in het zuidwesten en zuiden moet met tientallen mm aan neerslag rekening worden gehouden.
Bijna het gehele land is gedompeld in warme subtropenlucht en dat was vanmorgen duidelijk te merken aan de temperatuur . In Herwijnen (net ten oosten van Gorinchem) was het om 6.30 uur maar liefst 18.7 graden. Samen met de hoge vochtigheid voelde het klef aan. Een koufront boven het noordwesten van het land trekt langzaam zuidoostwaarts en ligt vanmiddag van zuidwest naar noordoost over het midden van het land en aan het begin van de avond over het zuiden.
Het is bewolkt en vooral in het noorden, noordwesten en midden valt periodiek regen of motregen. Het regengebied zal zich langzaam zuidoostwaarts uitbreiden. In het zuidoosten komt het mogelijk nog tot een kortstondige opklaring. De maximumtemperatuur varieert van 15 graden op de Waddeneilanden, 18 graden over het midden en zelfs 21 graden in Limburg. Er staat een zwakke tot matige zuidwestenwind, in het noorden van het land staat een matige noordenwind.
Vanavond en vannacht is het bewolkt en trekt een actieve storing waarschijnlijk over Limburg naar Duitsland. Het zal zorgen voor veel regen. Met name in het zuidwesten en zuiden worden grote neerslaghoeveelheden verwacht tussen 20 en lokaal mogelijk zelfs 50 mm! Het verkeer kan door de grote hoeveelheid aan regenwater last krijgen van aquaplaning (watergladheid). Tegen de ochtend wordt het in het noordwesten droog. De koers van de storing kan nog veranderen zodat de hoeveelheden aan neerslag plaatselijk ook nog kunnen wijzigen. De komende nacht koelt het verder af dan de afgelopen nacht, er worden minima verwacht daalt rond 11 graden.
Volgens ons nieuwe weermodel dat binenkort beschikbaar komt, trekt een gebied met zware regen vannacht om 00 uur over Zeeland en West-Brabant.
Hier regent het al een uur stevig door, er komt zelf donkerblauw mijn richting op met onweer erin.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:56 schreef Stephan1237 het volgende:
De zon schijnt terwijl ze zulk pestweer hadden voorspeld
Er is een stevige onweerbui ontstaan in Frankrijk, en dat trekt NO waarts!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:50 schreef ACT-F het volgende:
Qua onweer zal het niet veel voorstellen denk ik?
NO waarts, via Limburg Duitsland in?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er is een stevige onweerbui ontstaan in Frankrijk, en dat trekt NO waarts!
15 meldingen and still counting...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Estate het volgende:
In Midden en west Brabant hebben ze veel last van wateroverlast aldus P2000
Inderdaad zeg! Daar zou ik wel eens kans op kunnen maken in het oosten van het landquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Againzender het volgende:
Er is een stevige onweerbui ontstaan in Frankrijk, en dat trekt NO waarts!
Het blijft hier idd maar flitsen en knallenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:59 schreef ACT-F het volgende:
Boven België is er nu inderdaad groots vuurwerk. En het blijft maar groeien.
Lekker dan !!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het blijft hier idd maar flitsen en knallen![]()
.
misschien worden we weer uit ons bed gedonderd vannachtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het gebiedje wat hier nu hangt is nog klein vergeleken met met dat boven noorden van Frankrijk.
Ow, toch nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier lijkt 't nu iets rustiger te zijn... Voor zolang het duurt
als je zo naar vanavond kijkt blijft de activiteit er idd lang in, het is in Frankrijk ook flink warm geworden vandaag, kan inderdaad nog wel ff doorgaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef Burnie88 het volgende:
Ik verwacht ook later vanavond/vannacht nog wel wat. Momenteel activeert er het e.e.a. boven Frankrijk. Uiteraard heeft Brabant/Limburg momenteel weer geluk.
Jep vanuit men raam kan ik ze af en toe voorbij zien komenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:42 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven krijgen we idd wat mee van het onweer, maar het komt vrij rustig over omdat het op afstand is. De flitsen zijn wel goed zichtbaar.
Het ging hier inderdaad flink tekeer. Kwam een auto tegen die een rotonde gemist had en daar dus geparkeerd stond. Gelukkig had hij slechts wat blikschade opgelopen.quote:
Misschien komt er nog een keer een noemenswaardige storm aanwaaien met windkracht 9 boven land. Dat is ook genoeg voor een weeralarm.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:16 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is nu al meer dan het laatste 'weeralarm'
6 kilometer verderop niet heel veel van gemerktquote:Hevig onweer treft regio Roermond
Uitgegeven: 7 oktober 2009 22:13
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2009 22:12
ROERMOND - Roermond en omliggende dorpen zijn woensdagavond getroffen door hevige onweersbuien. Dat meldde de brandweer.
Als gevolg daarvan liepen meerdere straten bij de monding van de Roer in de Maas onder water. De politie heeft de straten afgezet.
Een tunnel onder het NS-station liep onder water en werd eveneens afgesloten. Ook een winkelcentrum bij de Roer had te lijden onder wateroverlast.
In de gemeente Leudal, vlakbij Roermond, sloeg de bliksem op enkele plaatsen in en kreeg de brandweer meldingen van wateroverlast. De rest van Limburg heeft weinig last van het onweer.
© ANP
En weer voor het zuidoosten weggelegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Als die strook nu over het oosten weg is, komt de volgende lading er alweer aan
Ik zat een aantal kilometers verderop op dat moment. Waren erg pittige buien. Ben benieuwd wat het vannacht nog gaat brengen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef knep het volgende:
[..]
6 kilometer verderop niet heel veel van gemerkt.
Is idd behoorlijk wat gevallen. Rond Roermond rond 70 mm zelfsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:29 schreef INViCTuS het volgende:
zo, toch nog 29mm in een avond/nacht tijd.
Ik las net dit bericht. Was het voor Nederland ook de warmste oktobernacht ooit? (dinsdag op woensdag dus?)quote:Warmste oktobernacht ooit
Afgelopen nacht is de warmste oktobernacht ooit geweest. In Ukkel werd vanochtend een minimumtemperatuur opgetekend van 17,4 graden. Dat meldt weerman Eddy De Mey.
Het vorige record dateert uit 1921 met 17,1 graden en vervolgens in 1985 met 17,0 graden. Ook elders in het land was het uitzonderlijk warm. Kleine Brogel registreerde 16,9 graden en op de luchthaven Deurne-Antwerpen en bij Gent werd het bijna 18 graden.
Oorzaak voor de extreem hoge temperatuur is een lagedrukgebied op de oceaan waar de restanten van de tropische storm "Grace" in opgenomen zijn. Aan de voorzijde ervan werd met een krachtige ZZW-hoogtestroming warme lucht afkomstig van het Iberisch schiereiland aangevoerd.
IJmuiden is vannacht wel ietsjes gevallen, maar dat is nu allemaal al weer weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam is het overigens droog
Wordt lastig vast te stellen denk ik. Groot deel van Nederland zat 's middags al aan de koude kant van het front.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik las net dit bericht. Was het voor Nederland ook de warmste oktobernacht ooit? (dinsdag op woensdag dus?)
Als iemand nog foto's of input heeft over vannacht --> Zwaar onweer treft Vlaanderen, de Ruhr, Brabant & Limburg
het is in de zon lekker warm inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een verschil met gisteren... De zon schijnt dooor de sluier bewolking. Lijkt wel zomer
yep, is ook niet zo raar in die heldere polaire luchtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef horned_reaper het volgende:
Op veel plaatsen vannacht vorst aan de grond volgens het KNMI !
En dat twee nachten na de warmste oktobernacht ooitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is in de zon lekker warm inderdaad
Gaat een koude nacht worden vannacht!
Ja, het was s'morgens rond 5u gewoon 18 graden buiten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat twee nachten na de warmste oktobernacht ooit.
45mm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:29 schreef INViCTuS het volgende:
zo, toch nog 29mm in een avond/nacht tijd.
Toen ik om half zeven buiten stond wees de termometer van mijn auto 19 graden aanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, het was s'morgens rond 5u gewoon 18 graden buiten.
Dat kan ik dus echt niet gebruiken vanavond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef Burnie88 het volgende:
Vanavond weer een bak regen? Lijkt er wel op.
Ja, leuk ookquote:
Laat maar komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Limburg is volgens mij wederom de klos vannacht
Lucky bastard, hier is het om 23:30 al gaan hozen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Laat maar komen
Het regent alweer lekker vanaf 00:57 hier in Venlo
Van November tot April ongeveer ligt er een dikke laag sneeuw.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat ligt toch ongeveer het hele jaar door in het noorden van Finland ?
In IJsland is twee weken geleden de eerste sneeuw van het seizoen gevallen. Dat was ook vroegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Van November tot April ongeveer ligt er een dikke laag sneeuw.
Volgens mij is het nu wel vroeg.
De temperaturen zijn er al dik onder nul.
Van mij mag het in Nederland ook vroeg beginnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In IJsland is twee weken geleden de eerste sneeuw van het seizoen gevallen. Dat was ook vroeg.
Echt een heel verschil met hier waar het 15.4 graden isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een frisse dag momenteel!
[ afbeelding ]
Max: 8.6gr
Min: 6.8gr
Gem: 7.5gr
Momenteel is de maximale temp gehaald van 8.6 graden vandaag!!
Damn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:31 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Echt een heel verschil met hier waar het 15.4 graden is
Hier weer 15.1 graden, wind is tussen 2 en 3 bft stoot van 22.9km/h uit NW om 16:10.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Damn!
Hier max 9.7 graden, actueel 9.6 graden.
De wind 0 tot 1bft uit NW!
Of er echt grootschalig zwaar weer gaat komen weet ik niet. Maar de buien die vanmiddag (vooral over het noorden) overtrekken kunnen goed georganiseerd zijn. En dus is er kans op wat onweer en misschien wat randverschijnselen zoals hagel of een tornado.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:52 schreef MassimO het volgende:
Volgens Estofex: A level 1 was issued for the southern Netherlands and NW Germany mainly for tornadoes.
Heb ik iets gemist? Is er zwaar weer op komst of zitten hun ernaast?
Niet boven je eigen huis inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel eens willen zien in het echt , maar dan ergens op onbewoond gebied
Tot nu toe 8.9 mm regengevallen in 15 minuten.quote:
Moet hier dus nog komen (Rotterdam)quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef viagraap het volgende:
Jezus een kei en keiharde regenbui hier nu, inclusief onweer. Zit nu op mn werk bij station Maassluis.
Nu al?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Drassss het volgende:
Flitsen te zien in Eindhoven. Is ver weg kijkend op het noorden..
Hier neemt hij juist toe.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ook nu nog steeds niks aan de hand, de wind is wel wat minder geworden maar lijkt weer op te pikken
Ja, of iemand heeft een verdomd goede cameraquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nu al?
Ik heb er niet zo'n goed uitzicht voor, maar het zal straks nog wel over trekken.
Dat onweer hadden we hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef DemonRage het volgende:
En nu zeikt het in Eindhoven.
Volgens de buienradar zou er toch onweer bij moeten zitten, maar ik merk er niets van.
Ik zat er middenin op de A2 en A10 op weg naar huis, vanaf Vinkeveen tot thuis in Slotervaart slagregens en onweer gehadquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
Toen ik naar huis reed, lichtte het om me heen.
Snel op buienradar gekeken, er komt een klein maar actief lijntje op me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |