het is in de zon lekker warm inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een verschil met gisteren... De zon schijnt dooor de sluier bewolking. Lijkt wel zomer
yep, is ook niet zo raar in die heldere polaire luchtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef horned_reaper het volgende:
Op veel plaatsen vannacht vorst aan de grond volgens het KNMI !
En dat twee nachten na de warmste oktobernacht ooitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is in de zon lekker warm inderdaad
Gaat een koude nacht worden vannacht!
Ja, het was s'morgens rond 5u gewoon 18 graden buiten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat twee nachten na de warmste oktobernacht ooit.
45mm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:29 schreef INViCTuS het volgende:
zo, toch nog 29mm in een avond/nacht tijd.
Toen ik om half zeven buiten stond wees de termometer van mijn auto 19 graden aanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, het was s'morgens rond 5u gewoon 18 graden buiten.
Dat kan ik dus echt niet gebruiken vanavond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef Burnie88 het volgende:
Vanavond weer een bak regen? Lijkt er wel op.
Ja, leuk ookquote:
Laat maar komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Limburg is volgens mij wederom de klos vannacht
Lucky bastard, hier is het om 23:30 al gaan hozen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Laat maar komen
Het regent alweer lekker vanaf 00:57 hier in Venlo
Van November tot April ongeveer ligt er een dikke laag sneeuw.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat ligt toch ongeveer het hele jaar door in het noorden van Finland ?
In IJsland is twee weken geleden de eerste sneeuw van het seizoen gevallen. Dat was ook vroegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Van November tot April ongeveer ligt er een dikke laag sneeuw.
Volgens mij is het nu wel vroeg.
De temperaturen zijn er al dik onder nul.
Van mij mag het in Nederland ook vroeg beginnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In IJsland is twee weken geleden de eerste sneeuw van het seizoen gevallen. Dat was ook vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |