quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef Schenkstroop het volgende:
"mijn ogen zitten hier hoor ! ... "
Moet je heel droog zeggen ja dat weet ik.. en dan kijk je verder naar de vrouwelijke ballen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zonder plaatje is deze topic waardeloos:
[ afbeelding ]
Is dat je neukertje als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Ze doet doet me trouwens denken aan die nieuwe mod "breathtaking" Waarom weet ik niet precies...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige episodequote:Why do women have boobs?
So have something to look at while you are talking to them
Goed topic!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Nee... Dit is gewoon Google => inkijk. Het zal vast wel zo'n Amerikaanse slut zijn die je een donker steegje in wilt slepen om daar eens...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is dat je neukertje als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Ze doet doet me trouwens denken aan die nieuwe mod "breathtaking" Waarom weet ik niet precies...
Leg het nog eens uit?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Een topic over dit onderwerp kan gewoon niet zonder pics. Mensen moeten wel weten waar over gepraat wordt.
wellicht heeft die ook tieten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is dat je neukertje als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Ze doet doet me trouwens denken aan die nieuwe mod "breathtaking" Waarom weet ik niet precies...
BT heeft niet zulke tieten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hellep.. hellep hellep hellep.... ik wil tietennnnnnnquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik lette niet op... wat zei je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Godverdomme, mannen zijn allemaal dezelfde vieze varkens!
Niet ALLE mannen zijn varkens. Ik kijk meestal meteen naar de ogenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Wij houden gewoon van vrouwen.. daar zijn we man voor..quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Geloof me, die heeft niet zoveel inhoud als de jongedame in dat plaatje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Moeten jullie vrouwen maar niet zulke kleren aantrekken. Eigen schuld. Kijken mag... en voelen hopelijk ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb picsquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Geloof me, die heeft niet zoveel inhoud als de jongedame in dat plaatje.
Neemt niet weg dat die van BT ganz geil zijn.
ik wil ookquote:Op zondag 27 september 2009 03:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb pics
Lekker fappen voor slapen gaan hihi ;$
Kut feministen. De enige taken van de vrouw zijn koken, poetsen en baren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik háááát het wanneer een vrouw dat zegt wanneer je even verlekkerd naar haar tieten kijkt
Zelfs mijn eigen vriendin blijkt hier niet mee om te kunnen gaan
Klacht: vrouwen die alles zo serieus nemen![]()
Anti-klacht: TIETEN !!![]()
Extra anti-klacht: Vrijdag, bijna weekend: TIETEN !!
Bier aangeven...quote:Op zondag 27 september 2009 04:02 schreef FB14 het volgende:
[..]
Kut feministen. De enige taken van de vrouw zijn koken, poetsen en baren.
Sorry, die heeft een te vette pens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
zo, dat zijn nog eens hendig sjieke uiers.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En toch zou ik voor de linker gaan.
Dit dus, ik zou de rechter ook wel hard geven, dat ze lekker mijn pik zo in haarzelf stopt en dan zo helemaal gehurkt op me gaat zitten en op en neer gaat enzo en dan gaat ze als ik bijna kom zo van me af en dan spuit ik had mond en tieten eronder!quote:
Thanx for the image.quote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit dus, ik zou de rechter ook wel hard geven, dat ze lekker mijn pik zo in haarzelf stopt en dan zo helemaal gehurkt op me gaat zitten en op en neer gaat enzo en dan gaat ze als ik bijna kom zo van me af en dan spuit ik had mond en tieten eronder!
You're welcome! Just read the .nfo and start up daemon tools! Just mount the image and copy the crack and you can start you fun!!!!!!quote:
Neen, ik trek namelijk mijn penis eerst uit haar inmiddels samentrekkende (omdat ze klaarkomt) vagina en dan kom ik over haar schaamstreek en vasjien.quote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
Er gaan geluiden dat RickoKun die rechter ook wel hard zou geven, dat ze zo lekker zijn pik in haarzelf stopt en dan zo helemaal gehurkt op hem gaat zitten en op en neer gaat enzo en dan gaat ze als hij bijna klaar komt zo van hem af en dan spuit hij haar mond en tieten eronder! Klopt dit?
Slechte motivator zeg, bij veel pics kijk je bij voorbaat eerst naar de tits en dan de gezicht, bij deze kijk ik naar het gezicht en blijf hangen juist (mooi gezicht)quote:
ik zeg dan altijd:quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Als een vrouw zoiets tegen mij zou zeggen ga ik subiet antwoorden "ja ik moest even goed kijken, ik vind ze zo klein zeg".
Dat zeg je altijd ja?quote:Op zondag 27 september 2009 21:08 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
ik zeg dan altijd:
ja, das in ieder geval een stuk beter dan je kop
Ik mis de onderbouwing ...quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit dus, ik zou de rechter ook wel hard geven, dat ze lekker mijn pik zo in haarzelf stopt en dan zo helemaal gehurkt op me gaat zitten en op en neer gaat enzo en dan gaat ze als ik bijna kom zo van me af en dan spuit ik had mond en tieten eronder!
quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
You're welcome! Just read the .nfo and start up daemon tools! Just mount the image and copy the crack and you can start you fun!!!!!!
Als dat zusjes zijn dan heeft die rechter duidelijk borstvergroting gehadquote:
Dan zeg je toch gewoon: "maar je tieten niet en meis geloof mij, je tieten zijn mooier dan je ogen! "quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik háááát het wanneer een vrouw dat zegt wanneer je even verlekkerd naar haar tieten kijkt
Zelfs mijn eigen vriendin blijkt hier niet mee om te kunnen gaan
Klacht: vrouwen die alles zo serieus nemen![]()
Anti-klacht: TIETEN !!![]()
Extra anti-klacht: Vrijdag, bijna weekend: TIETEN !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |