Geh Deudquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef GertJanVanNiedelhausen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fap ze![]()
!!11!!!!!!1
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef Pablo88 het volgende:
Ik vind dat heelijk![]()
Net als korte rokjes in de trein
IELLquote:
Wat een kutgrap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef Drinky het volgende:
Rekenen doe je maar op een rekenmachine
Jullie vrouwen doen het er ook gewoon om hequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:27 schreef CherryBom het volgende:Inkijk zorgt voor grappige situaties: arme heren die je (té) strak in je ogen kijken en niet eens meer weten wat je zegt, of wat zij zeggen, omdat ze alleen maar in gedachten *NIET KIJKEN* aan het herhalen zijn.
Alleen niet grappig bij serieuze omstandigheden, maar dan moet je ook gewoon de zusjes bedekken
Geen probleem, als ze er maar niet in gaan kwijlen...quote:Op woensdag 23 september 2009 08:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen doen het er ook gewoon om he![]()
Maar vinden vrouwen het, wanneer ze bewust zo'n decolleté hebben, het vervelend als er dan naar de borsten wordt gekeken?
Tnxquote:Op woensdag 23 september 2009 08:30 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
Geen probleem, als ze er maar niet in gaan kwijlen...
We zijn niet gek he. Als ik een wijd shirt aan trek, dan weet ik dat als ik inkijk wil voorkomen, niet voorover moet buigen. Ik kan niemand verbieden te kijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Tnx![]()
En nu blijf ik even doorvragen: als het nou niet bewust gaat, maar je hebt bv een wijd shirt aan, en staat voorover gebogen.. dat kan ook een mooi uitzichtinzicht geven.. Dat mag dan weer niet zeker, als het per ongeluk gaat?
We mogen dus lekker kijken naar wat we kunnen zienquote:Op woensdag 23 september 2009 08:45 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
We zijn niet gek he. Als ik een wijd shirt aan trek, dan weet ik dat als ik inkijk wil voorkomen, niet voorover moet buigen. Ik kan niemand verbieden te kijken.
Als het in de situatie niet gewenst is (werk, formele gelegenheden oid) pas ik mijn kleding aan
YW!quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
We mogen dus lekker kijken naar wat we kunnen zienTnx
Geweldig dat hij het nog niet snapt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof er een normale discussie te houden valt met zieke psychopaten, ik hoop maar dat je niet in de buurt van een school woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |