Stomquote:
Dit soort homo's zijn gewoon het ergste wat er is.quote:
Helemaal mee eens, vrouwen zijn niet alleen lustobjecten!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef zovty het volgende:
Ik vind het altijd zo plat en hoerig staan als een vrouw voorover bukt en je kijkt dan zo tussen d'r tieten. M'n tere zieltje raakt er van gekwetst.
Ik reken op jullie.
Daarom was het in de Victoriaanse tijd ook heel normaal dat jurken een enorm decolleté hadden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef Jeej het volgende:
Ts heeft gelijk. Het is een duidelijke indicatie van het morele verval van de westerse maatschappij!
Als vrouwen geen lustobjecten willen zijn dan moeten ze zich ook niet zo kleden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vrouwen zijn niet alleen lustobjecten!
reken maar niet op mij..quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef zovty het volgende:
Ik vind het altijd zo plat en hoerig staan als een vrouw voorover bukt en je kijkt dan zo tussen d'r tieten. M'n tere zieltje raakt er van gekwetst.
Ik reken op jullie.
Oh, dat doe ik niet meer hoor. Als ze inkijk hebben kijk ik er in. Tis wel goed met die wijven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik irritant vind aan inkijk, is dat je blik er echt naartoe word getrokken. Ik kom geregeld in de shop en daar staat altijd zo'n chick met massive inkijk. Dan moet ik echt moeite doen om naar haar gezicht te kijken ipv haar cleavage.
Mooi dekbed, dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hoerig is 't, dat is wat 't is!
Zeker. Niet plat. Maar wel lekker hoerig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Cellulitisquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch, als het plat was was er geen inkijk hč...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeker. Niet plat. Maar wel lekker hoerig.
* tisauch is het daar roerend mee eens! Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, maar die kussenslopen..dat kan echt niet
quote:
hmm.. vreemd..quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef zovty het volgende:
M'n tere zieltje raakt er van gekwetst.
Een gay-parade met twee topless kerels. Wat een drama!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:32 schreef classpc het volgende:
Dit soort homo's zijn gewoon het ergste wat er is.
Dat je homo bent oke, maar dit soort dingen zijn gewoon zielig. Hebben ze als kind te weinig aandacht gehad ofzo
Idd.. Vrouwen dienen zich netjes te kledenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef zovty het volgende:
Ik reken op jullie.
Die arme onschuldige meisjes kunnen geeneens lekker luchtig rondlopen op een warme dag zonder dat jij ze loopt te begluren, smerig oud mannetjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:24 schreef jimt het volgende:
Een beetje inkijk doet niemand kwaad, maar er zijn grenzen. Maar ik me persoonlijk meer zorgen om maak is de dramatische verlaging van de leeftijd waarop dames denken dat ze er als hoeren bij moeten lopen. Loop eens op een zonnig dagje door de stad en gegarandeerd dan je aandacht wordt gevestigd op hordes kleine meisjes die er bijna naakt rond dartelen. Echt te ziek voor woorden. En dan vraagt men zich af waarom vrouwen behandeld worden als lust objecten. Jullie doen het jezelf aan!
Lekker luchtig noem je dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die arme onschuldige meisjes kunnen geeneens lekker luchtig rondlopen op een warme dag zonder dat jij ze loopt te begluren, smerig oud mannetje
Niet iedereen krijg pedoseksuele gevoelens van meisjes in luchtige kledij, smeerbeerquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef jimt het volgende:
[..]
Lekker luchtig noem je dat?
Ja, draai het maar om.
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet iedereen krijg pedoseksuele gevoelens van meisjes in luchtige kledij, smeerbeer
quote:
Ja, ik kan duidelijk uit je tekst halen dat je kleine meisjes als lustobjecten ziet. Dit is dus precies waarom de Westerse maatschappij totaal naar de tyfus gaat. En de politie doet natuurlijk weer niks, mijn stem gaat zeker naar Bas van der Vlies.quote:Loop eens op een zonnig dagje door de stad en gegarandeerd dan je aandacht wordt gevestigd op hordes kleine meisjes die er bijna naakt rond dartelen. Echt te ziek voor woorden. En dan vraagt men zich af waarom vrouwen behandeld worden als lust objecten. Jullie doen het jezelf aan!
Sorry, maar je interpretatie laat te wensen over. Laat ik daarbij ook even opmerken dat jou reactie boekdelen spreekt. Het feit dat dit het enige is wat je uit mijn post meeneemt bevestigd mijn punt alleen maar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik kan duidelijk uit je tekst halen dat je kleine meisjes als lustobjecten ziet. Dit is dus precies waarom de Westerse maatschappij totaal naar de tyfus gaat. En de politie doet natuurlijk weer niks, mijn stem gaat zeker naar Bas van der Vlies.
Slap excuus weer meneer de pedofiel. Ik had ook niet anders verwacht van zo'n zieke geest, als jij maar weer onschuldige meisjes kan uitwonen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef jimt het volgende:
[..]
Sorry, maar je interpretatie laat te wensen over. Laat ik daarbij ook even opmerken dat jou reactie boekdelen spreekt. Het feit dat dit het enige is wat je uit mijn post meeneemt bevestigd mijn punt alleen maar.
Bij ons op de werf hebben we ook zo 1. Er komt bij ons altijd een vrouwelijke CE keurmeester(es) die de boten keurt en ze draagt ook altijd strakke korte truitjes/rokjes/broeken. Vindt ze het ook nog vreemd dat ze wordt nagekeken op een werkvloer met alleen maar mannenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik irritant vind aan inkijk, is dat je blik er echt naartoe word getrokken. Ik kom geregeld in de shop en daar staat altijd zo'n chick met massive inkijk. Dan moet ik echt moeite doen om naar haar gezicht te kijken ipv haar cleavage.
Ik had gehoopt op een normale discussie, maar daar ben je blijkbaar niet toe in staat. Helaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slap excuus weer meneer de pedofiel. Ik had ook niet anders verwacht van zo'n zieke geest, als jij maar weer onschuldige meisjes kan uitwonen.
Alsof er een normale discussie te houden valt met zieke psychopaten, ik hoop maar dat je niet in de buurt van een school woont.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef jimt het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een normale discussie, maar daar ben je blijkbaar niet toe in staat. Helaas.
Maar jij wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet iedereen krijg pedoseksuele gevoelens van meisjes in luchtige kledij, smeerbeer
Jij snapt me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Snappen jullie TS nou niet wanneer hij zegt 'ik reken op jullie'??!!
Geh Deudquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef GertJanVanNiedelhausen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fap ze![]()
!!11!!!!!!1
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef Pablo88 het volgende:
Ik vind dat heelijk![]()
Net als korte rokjes in de trein
IELLquote:
Wat een kutgrap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef Drinky het volgende:
Rekenen doe je maar op een rekenmachine
Jullie vrouwen doen het er ook gewoon om hequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:27 schreef CherryBom het volgende:Inkijk zorgt voor grappige situaties: arme heren die je (té) strak in je ogen kijken en niet eens meer weten wat je zegt, of wat zij zeggen, omdat ze alleen maar in gedachten *NIET KIJKEN* aan het herhalen zijn.
Alleen niet grappig bij serieuze omstandigheden, maar dan moet je ook gewoon de zusjes bedekken
Geen probleem, als ze er maar niet in gaan kwijlen...quote:Op woensdag 23 september 2009 08:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen doen het er ook gewoon om he![]()
Maar vinden vrouwen het, wanneer ze bewust zo'n decolleté hebben, het vervelend als er dan naar de borsten wordt gekeken?
Tnxquote:Op woensdag 23 september 2009 08:30 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
Geen probleem, als ze er maar niet in gaan kwijlen...
We zijn niet gek he. Als ik een wijd shirt aan trek, dan weet ik dat als ik inkijk wil voorkomen, niet voorover moet buigen. Ik kan niemand verbieden te kijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Tnx![]()
En nu blijf ik even doorvragen: als het nou niet bewust gaat, maar je hebt bv een wijd shirt aan, en staat voorover gebogen.. dat kan ook een mooi uitzichtinzicht geven.. Dat mag dan weer niet zeker, als het per ongeluk gaat?
We mogen dus lekker kijken naar wat we kunnen zienquote:Op woensdag 23 september 2009 08:45 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
We zijn niet gek he. Als ik een wijd shirt aan trek, dan weet ik dat als ik inkijk wil voorkomen, niet voorover moet buigen. Ik kan niemand verbieden te kijken.
Als het in de situatie niet gewenst is (werk, formele gelegenheden oid) pas ik mijn kleding aan
YW!quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
We mogen dus lekker kijken naar wat we kunnen zienTnx
Geweldig dat hij het nog niet snapt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof er een normale discussie te houden valt met zieke psychopaten, ik hoop maar dat je niet in de buurt van een school woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |