Niet waar. Maar hangend en bouncend hoef ik ze niet te zien. Zeker als het minder mooie vrouwen zijn.quote:
Die GIF is zo, ik blijf er naar kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef Kaneel het volgende:
Maar leuk om naar te kijken!
Jij wil dit:
[ afbeelding ]
?
De lokale dorpssnol moet op tv?quote:
Waarom is dat zo belangrijk?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:18 schreef Bootje84 het volgende:
Hoeveel ben je nou afgevallen MoBlo?
Werd eerder al gevraagd en nu wil ik het ook wel wetenquote:
*checkt fotoboek* zegt iemand met een mager cupje bquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef L.no het volgende:
Meisjes met een A cup staat niet gelijk aan geen tieten hebben.
B cup??quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
*checkt fotoboek* zegt iemand met een mager cupje b
Vind ik ook, maar daarom vind ik cup a ook een normale maat waar ik best wel raad mee weet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Bootje84 vindt dat 'een pondje meer best mag', omdat je dan 'meer hebt om van te houden' en 'iets hebt om vast te houden'.
Idd... A cup borsten zijn ook borsten.. Plat is iets anders.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef L.no het volgende:
Meisjes met een A cup staat niet gelijk aan geen tieten hebben.
*checkt ook fotoboek* wat is er mis met de borsten van L.no? volgens mij niks hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef Kaneel het volgende:
Maar leuk om naar te kijken!
Jij wil dit:
[ afbeelding ]
?
Rofl, ik heb ze zelf in mn handen gehad. Als jij denkt dat dat cup B is, ben ik Pinokkio...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
checked fobo. Lijkt inderdaad op pinokkioquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl, ik heb ze zelf in mn handen gehad. Als jij denkt dat dat cup B is, ben ik Pinokkio...
Hou even je neus voor haar gaatje als je pinokkio gaat spelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl, ik heb ze zelf in mn handen gehad. Als jij denkt dat dat cup B is, ben ik Pinokkio...
Die hangen tenminste niet op je knieën.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hou alleen dingen bij die van enige betekenis zijn. Met een A-cup kan je niets. Dan is het het niet waard om bij te houden..
Nee, en een E-cup wel? Dan heb jij vast nooit een E-cup in je hand gehadquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die hangen tenminste niet op je knieën.
Gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, en een E-cup wel? Dan heb jij vast nooit een E-cup in je hand gehad
Dan tref je de verkeerde.. De E-cup die ik in mn hand had, hingen niet..quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.En ja, die hangen.
Ach, wel of niet hangend...Bij de één hangen ze waarschijnlijk pas als ze de grond raken en bij de ander als het niet meer 100% strak is. Dus waar discussiëren we over. Ik hoef het in ieder geval niet in mijn handen te hebben, tot C is mooi.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan tref je de verkeerde.. De E-cup die ik in mn hand had, hingen niet..
Goed dat is jouw mening natuurlijk. Dat mag. En met niet hangend bedoel ik geen theezakjes...quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, wel of niet hangend...Bij de één hangen ze waarschijnlijk pas als ze de grond raken en bij de ander als het niet meer 100% strak is. Dus waar discussiëren we over. Ik hoef het in ieder geval niet in mijn handen te hebben, tot C is mooi.
* Ofyles2 gaat zoeken. Hij doet niet aan vragen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
betreffende blouse staat al ergens op Fok gepost
Jij bent echt slecht in cupmaten gokken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Wow, jij hebt zeker veel borsten in je handen gehad. Vertel me er meer over! Hoe was het? Was het bijzonder? Was het een ervaring? Zou ik dat ook willen meemaken?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan tref je de verkeerde.. De E-cup die ik in mn hand had, hingen niet..
Fotos oder es war nicht passiert!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
betreffende blouse staat al ergens op Fok gepost
Ga naar de wallen en test het uit..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, jij hebt zeker veel borsten in je handen gehad. Vertel me er meer over! Hoe was het? Was het bijzonder? Was het een ervaring? Zou ik dat ook willen meemaken?
Ik dacht al dat het zoiets zou zijn, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga naar de wallen en test het uit..
Oh Boy.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga naar de wallen en test het uit..
Hey, je kan mensen niet beoordelen op hun uiterlijk he. Zonder je fotoboek. Kankerlelijke megastakker dat je er eentje bent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom profileert Bootje84 zich hier als zijnde een ware Don Juan? Zijn fotoboek getuigt duidelijk anders.
LOL! Die zag ik niet aankomenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, je kan mensen niet beoordelen op hun uiterlijk he. Zonder je fotoboek. Kankerlelijke megastakker dat je er eentje bent.
Ik kan het je wel aanraden. Het is een stuk leuker dan braille lezen denk ik zo..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, jij hebt zeker veel borsten in je handen gehad. Vertel me er meer over! Hoe was het? Was het bijzonder? Was het een ervaring? Zou ik dat ook willen meemaken?
L.no wel, die hebben gedate volgens mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..].
Inderdaad, mijn looks halen het bij lange na niet bij;
[ afbeelding ]
Kom op, zijn hier vrouwen die níet smelten??
Hij heeft een heleboel andere kwaliteiten die dit goedmaken? Zoals de winst van de postcodeloterij?quote:
No shit?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
L.no wel, die hebben gedate volgens mij
Alleen als je hem legaal hebt gekocht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wil je nu een CD voor me signeren![]()
![]()
!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!!!!!!
Laat jouw heerlijke kop eens zien dan..?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..].
Inderdaad, mijn looks halen het bij lange na niet bij;
[ afbeelding ]
Kom op, zijn hier vrouwen die níet smelten??
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij heeft een heleboel andere kwaliteiten die dit goedmaken? Zoals de winst van de postcodeloterij?
Nah, ik heb niet de behoefte om op Fok een foto te posten. Sorry mayne. Vraag maar aan Biels of je zusje hoe ik eruit zie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je hem legaal hebt gekocht.
[..]
Laat jouw heerlijke kop eens zien dan..?
het zijn inderdaad 2 tietenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er zit meer aan een vrouw dan tiet alleen...
Ja, maar vraag me niet wat.quote:
Otis is lekker. True story.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:25 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb geen zusje. Helaas. Opzich wel grappig om te zien hoe jij zit te bashen over iemands uiterlijk, maar de ballen niet hebt om je eigen foto te laten zien..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah, ik heb niet de behoefte om op Fok een foto te posten. Sorry mayne. Vraag maar aan Biels of je zusje hoe ik eruit zie.
Ik zei net, vraag me niet wat.quote:
Dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zei net, vraag me niet wat.
Allereerst geef ik je een 'quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Helaas. Opzich wel grappig om te zien hoe jij zit te bashen over iemands uiterlijk, maar de ballen niet hebt om je eigen foto te laten zien..
Internetheld
Doe is een gok.quote:
Mwa, het is vooral Bootje84 die zo doet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef Stofje het volgende:
Grappige wending van dit topic. Maar goed, bootje84 heeft ooit een cup e vastgehouden. Dat zijn vaak vrouwen van 194 kilo, we doen nu net alsof het een hele prestatie is.
Want dit topic gaat op dit moment nog over het oorspronkelijke onderwerp hoe?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet zo relevant voor dit topic eh.
quote:
Nee hoor. Ik beweer alleen dat ik het wel prettig vind om een vriendin te hebben met meer dan een A-cup. Ik heb nergens de woorden in mijn mond genomen dat ik vrouwen slijt bij de vleet..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Allereerst geef ik je een '' voor de
-smilie, dat is een favoriet van me.
Verder zie ik niet in in hoeverre mijn uiterlijk relevant zou zijn. Laten we wel wezen, jij bent hier degene die zich profileert als een heldhaftige vrouwenversierder. Ik had dus de verwachting dat jij een soort Italiaanse gladde mooiboy zou zijn. Dat ik dan een foto van een soort Jannes zie, vind ik op z'n zachtst gezegd opvallend.
Mijn foto is dus absoluut niet belangrijk in deze, want het gaat hier niet om een discussie wie er beter uit ziet, ik of jij.
Tja, dan moet je toch echt beter leren kijken...quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef Stofje het volgende:
Grappige wending van dit topic. Maar goed, bootje84 heeft ooit een cup e vastgehouden. Dat zijn vaak vrouwen van 194 kilo, we doen nu net alsof het een hele prestatie is.
Het gaat je niets aan en daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Want dit topic gaat op dit moment nog over het oorspronkelijke onderwerp hoe?
Nou hop hop, vertel. Lag het aan jou? Was je niet klaar voor een relatie? Of had hij een rugzakje waar je nu even geen zin in had, omdat je een verleden hebt met moeilijke mannen?
Kwam zijn zangcarrière eerst?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat je niets aan en daar blijf ik bij.
Ik heb pics en uhm Otis is toch wel echt knapper dan jij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je hem legaal hebt gekocht.
[..]
Ik zeg: Dat zijn het váák. Persoonlijk heb ik geen voorkeur als het om borsten gaat. Borsten moeten passen bij de rest van het lichaam. Cup e is vaak (!) toebedeeld aan dikkere vrouwen. Als het om slanke vrouwen gaat, staat cup e vaak (!) ook niet. Een mooi lichaam heeft vaak (!) cup b of c.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Ik beweer alleen dat ik het wel prettig vind om een vriendin te hebben met meer dan een A-cup. Ik heb nergens de woorden in mijn mond genomen dat ik vrouwen slijt bij de vleet..
[..]
Tja, dan moet je toch echt beter leren kijken...
Daar heb ik geen enkel probleem mee. Dat gun ik hem van harte. Is dan wel zo eerlijk om ook met een foto te komen als je gaat bashen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb pics en uhm Otis is toch wel echt knapper dan jij.
QFTquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkel probleem mee. Dat gun ik hem van harte. Is dan wel zo eerlijk om ook met een foto te komen als je gaat bashen.
De vraag is denk ik, wat heb jij hem gegeven?quote:
Niet van onderwerp veranderen, hè?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De vraag is denk ik, wat heb jij hem gegeven?
Heb je even?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De vraag is denk ik, wat heb jij hem gegeven?
Waarom. Als jij een foto wilt plaatsen moet je tegen kritiek kunnen. Voetballers zeggen toch ook niet tegen Derksen van "laat eerst maar eens zien hoe je zelf een balletje trapt" voordat hij wat mag zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkel probleem mee. Dat gun ik hem van harte. Is dan wel zo eerlijk om ook met een foto te komen als je gaat bashen.
Ik gaf al antwoord op je vraag.quote:
Geef maar een quote..ik ben even mijn bril vergeten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al antwoord op je vraag.
Mwah, ik schaam me nergens voor. Als ik mensen persoonlijk aanval, weet ik dat ik dat terug kan verwachten. Daar ben ik dan wel zo volwassen in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom. Als jij een foto wilt plaatsen moet je tegen kritiek kunnen. Voetballers zeggen toch ook niet tegen Derksen van "laat eerst maar eens zien hoe je zelf een balletje trapt" voordat hij wat mag zeggen.
Je snapt het punt dat Biels maakt niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik schaam me nergens voor. Als ik mensen persoonlijk aanval, weet ik dat ik dat terug kan verwachten. Daar ben ik dan wel zo volwassen in.
Het is niet volwassen om als internetheld een leeg FOBO te hebben en wel mensen op hun uiterlijk te beoordelen.
Waar blijft je quote?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou vertel, welke is/zijn het?
Je snapt het punt dat ik maak niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik schaam me nergens voor. Als ik mensen persoonlijk aanval, weet ik dat ik dat terug kan verwachten. Daar ben ik dan wel zo volwassen in.
Het is niet volwassen om als internetheld een leeg FOBO te hebben en wel mensen op hun uiterlijk te beoordelen.
Laat dát maar aan mij over. Ik post werkelijk OVERAL ontopic!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht waar gaat dit nou over maar het is nog ontopic ook.
Je inbox is vol.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht waar gaat dit nou over maar het is nog ontopic ook.
Wat moet ik quoten lieve schat?quote:
Serieus? Moment.quote:
Een fotoboek is ook gewoon onderdeel van je fok-profiel. Alsof je op straat tegen mensen zegt "ja, ik heb alleen m'n hoofd om m'n schouders te versieren, ik loop het niet te spammen hier!".quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef Bootje84 het volgende:
Ik plaats nergens een foto. Ik versier alleen mijn fobo. Ik heb in dit topic niet lopen spammen met mijn foto ofzo.
Iemand vond het stoer om mijn foto erbij te halen, om heerlijk te rellen. Tja, dat doet mij denken dat die persoon weinig beters te brengen heeft.
Laat maar zitten. Ik weet al genoeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat moet ik quoten lieve schat?
Het is gewoon sneu om zijn uiterlijk belachelijk te maken, waarna je zelf niet beoordeeld kan worden omdat je een leeg fobo hebt. Punt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Een fotoboek is ook gewoon onderdeel van je fok-profiel. Alsof je op straat tegen mensen zegt "ja, ik heb alleen m'n hoofd om m'n schouders te versieren, ik loop het niet te spammen hier!".
Mooi, dan kunnen we door naar wat jij hem hebt gegeven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Ik weet al genoeg.
We draaien om elkaar heen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Een fotoboek is ook gewoon onderdeel van je fok-profiel. Alsof je op straat tegen mensen zegt "ja, ik heb alleen m'n hoofd om m'n schouders te versieren, ik loop het niet te spammen hier!".
Zoals ik al zei, mag je alleen voetballers beoordelen als je zelf een stervoetballer bent?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu om zijn uiterlijk belachelijk te maken, waarna je zelf niet beoordeeld kan worden omdat je een leeg fobo hebt. Punt.
Dit dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu om zijn uiterlijk belachelijk te maken, waarna je zelf niet beoordeeld kan worden omdat je een leeg fobo hebt. Punt.
En deze vergelijking gaat totaal niet op in de discussie wel / niet foto van Otis, want Derksen is een gerespecteerde voetbalkenner.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom. Als jij een foto wilt plaatsen moet je tegen kritiek kunnen. Voetballers zeggen toch ook niet tegen Derksen van "laat eerst maar eens zien hoe je zelf een balletje trapt" voordat hij wat mag zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |