Niet van onderwerp veranderen, hè?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De vraag is denk ik, wat heb jij hem gegeven?
Heb je even?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De vraag is denk ik, wat heb jij hem gegeven?
Waarom. Als jij een foto wilt plaatsen moet je tegen kritiek kunnen. Voetballers zeggen toch ook niet tegen Derksen van "laat eerst maar eens zien hoe je zelf een balletje trapt" voordat hij wat mag zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkel probleem mee. Dat gun ik hem van harte. Is dan wel zo eerlijk om ook met een foto te komen als je gaat bashen.
Ik gaf al antwoord op je vraag.quote:
Geef maar een quote..ik ben even mijn bril vergeten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al antwoord op je vraag.
Mwah, ik schaam me nergens voor. Als ik mensen persoonlijk aanval, weet ik dat ik dat terug kan verwachten. Daar ben ik dan wel zo volwassen in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom. Als jij een foto wilt plaatsen moet je tegen kritiek kunnen. Voetballers zeggen toch ook niet tegen Derksen van "laat eerst maar eens zien hoe je zelf een balletje trapt" voordat hij wat mag zeggen.
Je snapt het punt dat Biels maakt niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik schaam me nergens voor. Als ik mensen persoonlijk aanval, weet ik dat ik dat terug kan verwachten. Daar ben ik dan wel zo volwassen in.
Het is niet volwassen om als internetheld een leeg FOBO te hebben en wel mensen op hun uiterlijk te beoordelen.
Waar blijft je quote?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou vertel, welke is/zijn het?
Je snapt het punt dat ik maak niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik schaam me nergens voor. Als ik mensen persoonlijk aanval, weet ik dat ik dat terug kan verwachten. Daar ben ik dan wel zo volwassen in.
Het is niet volwassen om als internetheld een leeg FOBO te hebben en wel mensen op hun uiterlijk te beoordelen.
Laat dát maar aan mij over. Ik post werkelijk OVERAL ontopic!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht waar gaat dit nou over maar het is nog ontopic ook.
Je inbox is vol.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht waar gaat dit nou over maar het is nog ontopic ook.
Wat moet ik quoten lieve schat?quote:
Serieus? Moment.quote:
Een fotoboek is ook gewoon onderdeel van je fok-profiel. Alsof je op straat tegen mensen zegt "ja, ik heb alleen m'n hoofd om m'n schouders te versieren, ik loop het niet te spammen hier!".quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef Bootje84 het volgende:
Ik plaats nergens een foto. Ik versier alleen mijn fobo. Ik heb in dit topic niet lopen spammen met mijn foto ofzo.
Iemand vond het stoer om mijn foto erbij te halen, om heerlijk te rellen. Tja, dat doet mij denken dat die persoon weinig beters te brengen heeft.
Laat maar zitten. Ik weet al genoeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat moet ik quoten lieve schat?
Het is gewoon sneu om zijn uiterlijk belachelijk te maken, waarna je zelf niet beoordeeld kan worden omdat je een leeg fobo hebt. Punt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Een fotoboek is ook gewoon onderdeel van je fok-profiel. Alsof je op straat tegen mensen zegt "ja, ik heb alleen m'n hoofd om m'n schouders te versieren, ik loop het niet te spammen hier!".
Mooi, dan kunnen we door naar wat jij hem hebt gegeven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Ik weet al genoeg.
We draaien om elkaar heen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Een fotoboek is ook gewoon onderdeel van je fok-profiel. Alsof je op straat tegen mensen zegt "ja, ik heb alleen m'n hoofd om m'n schouders te versieren, ik loop het niet te spammen hier!".
Zoals ik al zei, mag je alleen voetballers beoordelen als je zelf een stervoetballer bent?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu om zijn uiterlijk belachelijk te maken, waarna je zelf niet beoordeeld kan worden omdat je een leeg fobo hebt. Punt.
Dit dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu om zijn uiterlijk belachelijk te maken, waarna je zelf niet beoordeeld kan worden omdat je een leeg fobo hebt. Punt.
En deze vergelijking gaat totaal niet op in de discussie wel / niet foto van Otis, want Derksen is een gerespecteerde voetbalkenner.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom. Als jij een foto wilt plaatsen moet je tegen kritiek kunnen. Voetballers zeggen toch ook niet tegen Derksen van "laat eerst maar eens zien hoe je zelf een balletje trapt" voordat hij wat mag zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |