Niet waar. Maar hangend en bouncend hoef ik ze niet te zien. Zeker als het minder mooie vrouwen zijn.quote:
Die GIF is zo, ik blijf er naar kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef Kaneel het volgende:
Maar leuk om naar te kijken!
Jij wil dit:
[ afbeelding ]
?
De lokale dorpssnol moet op tv?quote:
Waarom is dat zo belangrijk?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:18 schreef Bootje84 het volgende:
Hoeveel ben je nou afgevallen MoBlo?
Werd eerder al gevraagd en nu wil ik het ook wel wetenquote:
*checkt fotoboek* zegt iemand met een mager cupje bquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef L.no het volgende:
Meisjes met een A cup staat niet gelijk aan geen tieten hebben.
B cup??quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
*checkt fotoboek* zegt iemand met een mager cupje b
Vind ik ook, maar daarom vind ik cup a ook een normale maat waar ik best wel raad mee weet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Bootje84 vindt dat 'een pondje meer best mag', omdat je dan 'meer hebt om van te houden' en 'iets hebt om vast te houden'.
Idd... A cup borsten zijn ook borsten.. Plat is iets anders.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef L.no het volgende:
Meisjes met een A cup staat niet gelijk aan geen tieten hebben.
*checkt ook fotoboek* wat is er mis met de borsten van L.no? volgens mij niks hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef Kaneel het volgende:
Maar leuk om naar te kijken!
Jij wil dit:
[ afbeelding ]
?
Rofl, ik heb ze zelf in mn handen gehad. Als jij denkt dat dat cup B is, ben ik Pinokkio...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
checked fobo. Lijkt inderdaad op pinokkioquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl, ik heb ze zelf in mn handen gehad. Als jij denkt dat dat cup B is, ben ik Pinokkio...
Hou even je neus voor haar gaatje als je pinokkio gaat spelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl, ik heb ze zelf in mn handen gehad. Als jij denkt dat dat cup B is, ben ik Pinokkio...
Die hangen tenminste niet op je knieën.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hou alleen dingen bij die van enige betekenis zijn. Met een A-cup kan je niets. Dan is het het niet waard om bij te houden..
Nee, en een E-cup wel? Dan heb jij vast nooit een E-cup in je hand gehadquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die hangen tenminste niet op je knieën.
Gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, en een E-cup wel? Dan heb jij vast nooit een E-cup in je hand gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |