quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:36 schreef HostiMeister het volgende:
net terug van de stad. En omg, waarom ben ik zo aardig?
Lekker krom dan, dus als van je onderdanen je niet mag dan kan hij/zij ervoor zorgen dat je ontslagen wordt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:27 schreef SLP_ het volgende:
goedemorgen![]()
@royjn
Ik kan helaas geen officiële waarschuwing geven, maar als er een officiële waarschuwing wordt uitgegeven dan is er een grote kans dat die naar mij gaat
Haha nou het zijn niet mijn onderdanen hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:53 schreef royjn het volgende:
[..]
Lekker krom dan, dus als van je onderdanen je niet mag dan kan hij/zij ervoor zorgen dat je ontslagen wordt?
btw. koffietijd
Makkelijke oplossing. altijd die sleutels bij je dragen aan een ketting.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:59 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha nou het zijn niet mijn onderdanen hoorEn het gebeurt ook niet zo snel, maar in dit geval was er een superbelangrijke sleutel weg en ik had daar de verantwoordelijkheid over. Ook al heeft iemand anders hem kwijt geraakt, ik had er eerder achter moeten komen.. Maargoed ik ben blij dat het afgehandeld is misschien dat ik zaterdag nog ff naar de baas ga om uit te leggen wat er nou allemaal gebeurde
Waarom zou heen en weer rijden niet goed zijn? lekker op de fiets of met de busquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gewoon op mijn werk! Na een constitutieborrel!
Ik had eigenlijk naar college gemoeten, maar heen en weer rijden zou helemaal niet goed zijn voor medus dan maar even een dagje werken en hopen dat alles goed komt volgende week qua opdrachten
Nope, gewoon hier gezepig in de bedrijfskantinequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik zat net aan jou te denkenhaal jij ook altijd je lunch bij de C1000 in Lindenholt?
Hehe hoelaat lunch jij normaal gesproken dan? Ik zit sowieso met maar een half uurtje karige pauzetijd, dus dat is vaak een heel geracequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, jammer, ik dacht: dan kunnen we meeten
Tsskquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben officieel ook maar een half uur, maar dat wordt nagenoeg altijd een uur
gaan meestal zo ergens rond 12 uur daarheen
Nu op de 2e.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
op welke verdieping zit je?Nee, ik denk het niet
Ik zag dat hekje nog staan vanmorgen toen ik er langsop fietste (woon er om de hoek en fiets dus altijd langs de C1000) dus ik vrees het ergstequote:
Tssk doe mij ook zo'n baanquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet nog niet of ik hier zo lang ga blijven dat ik ook lunch, misschien rijd ik wel via de AH Dukenburg naar huiser komt op dit moment vrij weinig nuttigs uit mijn toetsenbord
Nou...quote:
Ja echt alsof borsten gelijkstaan aan de mate van seksuele tevredenheidquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik heb ook niet veelmaar dat boeit me ook geen flikker eigenlijk.. daar hebben ze goede bh's voor uitgevonden
Dan is het wachten tot hij mi ook weer begint te bashenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij heeft NEC-Nijmegen weer een nieuwe kloon
Dat ik er mod ben betekent niet dat ik een alu-hoedje opheb hequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, je gaat er een Brave New World van maken
Geen ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof je dat zou kunnen, aardig doen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga natuurlijk niet ineens alleen maar aardig tegen je doen omdat je zielig bent nu
En ik ben ook heulk niet zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met ma is t mwa mwa ... ze is net wakker en had erg veel pijn aan haar benenBroek uit gedaan en dat leek haar nog meer pijn te doen
Zometeen komt een zus op visite, waar ze eigenlijk al jaren geen contact meer mee had, verbaasde mij enorm eerlijk gezegd
![]()
ik zal nog 's interesse tonenquote:
Boehoe!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
ach, jij gaat anders ook gewoon mij mee lopen bashen daardus wat dat betreft
/care
hij was de TS nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boehoe!
Ik bash je helemaal niet mee, ik zeg alleen dat je niet iemand persoonlijk moet aanvallen omdat ie toevallig valt op grotere tieten dan jij hebt. Prima als je het niet met 'm eens bent, maar dan beginnen met 'TS stemt PVV'is nogal jammer, denk je niet
.
Nou ze heeft volgens mij de maximum aan paracetemol met codaïne, 500/20 3x2 per dag, gister kreeg ze de lichtste morfinepleisters in het ziekenhuis. Pijn is er eigenlijk alleen als zij beweegt, er staat gewoon zon spanning op die benenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zal nog 's interesse tonen
maar da's mooi klote.. pijn hebben.. kunnen ze dat niet drogeren? Of zit ze al op een maximum aan pijnstillers ofzo?
De klok vooruit zetten 'n idee?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou ze heeft volgens mij de maximum aan paracetemol met codaïne, 500/20 3x2 per dag, gister kreeg ze de lichtste morfinepleisters in het ziekenhuis. Pijn is er eigenlijk alleen als zij beweegt, er staat gewoon zon spanning op die benen![]()
Maar ik hoop dat het vanmiddag beter is, afgelopen tijd is de start vd dag moeilijk en wordt dat iets beter in de middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |