quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef MrManiak het volgende:
Gerard Joling door The Italian Job
Terechte klacht ffs
* mompelt iets met hoogmoed en vallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef appelsjap het volgende:
Twee goeie klachten nu al, ik ben op dreef. Ik zit al te denken aan nieuwe.
zo gaat het nu eenmaal in klb, niet iets om een slotje voor te gevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef Life het volgende:
Zou een modje een kijkje kunnen nemen in mijn topic (http://forum.fok.nl/topic/1350484). Wat bedoeld was als een ironische post, wordt nu beschouwd als een flamefest. Helaas. Het was de bedoeling weer eens een 'grappig' onderwerp te maken in KLB met inhoud, maar dat is niet helemaal gelukt. Nu flamed iedereen op elkaar zonder dat er inhoudelijk op het topic ingegaan wordt. Graag een slotje.
I'll get back to the drawing boards
Doodsverwensing van Jarno, DOE ER WAT MEE JONGEquote:
En hij is ook nog is niet liefquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoals de bevruchting van je kankermoeder door je kankervader een kankertypo des leven was.
Je klacht slaat nergens op.. het is niet eens de jouwe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom wordt mijn topic nou weer gesloten.
Waar slaat het op.
Wat maakt het uit. Het is eindelijk een leuk topic, Veel mensen posten erin en genieten ervan en dan sluit je het? Maar het 132844e topic over rechts inhalen blijft maanden open.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je klacht slaat nergens op.. het is niet eens de jouwe.
Het maakt wel uit.. of dacht je dat we zitten te wachten op topics over de klacht van buurvrouw's oma en daar de achterneef weer van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Het is eindelijk een leuk topic, Veel mensen posten erin en genieten ervan en dan sluit je het? Maar het 132844e topic over rechts inhalen blijft maanden open.
Van dat soort klachten zijn er genoeg geweest. Ik zie niet waarom het nu niet mag in een keer. Doe eens lief, doe open.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het maakt wel uit.. of dacht je dat we zitten te wachten op topics over de klacht van buurvrouw's oma en daar de achterneef weer van.
Omdat ik deze nu zie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Van dat soort klachten zijn er genoeg geweest. Ik zie niet waarom het nu niet mag in een keer. Doe eens lief, doe open.
Ondeugend, ik vraag of je het topic op wilt schonen omdat er op een serieus topic compleet offtopic wordt gegaan en die posts laat je staan, maar je verwijdert wel m'n antiklacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:52 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die langzaam eten om gezond te lijken.
Kan dit wat opgeschoond worden? Een valide klacht en dan gaan ze nog offtopic.
Het offtopic is zo verweven dat alles eruit editten een rommeltje wordt. Posts hebben on en offtopic delen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ondeugend, ik vraag of je het topic op wilt schonen omdat er op een serieus topic compleet offtopic wordt gegaan en die posts laat je staan, maar je verwijdert wel m'n antiklacht.
Die snap ik niet helemaal.
Ah okay, ik dacht dat het hele piemelverhaal er wel uitgehaald kan worden, maar als jij dat zegt is het zo ook goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het offtopic is zo verweven dat alles eruit editten een rommeltje wordt. Posts hebben on en offtopic delen.
Ik heb er voor gekozen daarom om ontopic gevraagd en nog een pm gestuurd. Als ik je topic edit blijft er dus niets van over of het wordt een chaos.
En ja antiklachten doen we niet meer.
Je vindt het vreemd dat een topic met 1 woord in de OP dicht gaat?quote:
Ja. Dat is de kunst van het weglaten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je vindt het vreemd dat een topic met 1 woord in de OP dicht gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |