Super mooi!!!!quote:
6 uur open wel laatquote:Op maandag 28 september 2009 16:13 schreef Rnnz het volgende:
Ik was vandaag even langs de bioscoop geweest.. dicht. Pas open vanaf 18:00.
Ik ga morgen een kaartje reseveren bij pathe de munt na schoolquote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga vanvond een kaartje kopen/ reserveren (Pathe site)
als ik een kaartje koopt op 28 oktober dan is de kans groot dat het uitverkocht is
quote:Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef Rnnz het volgende:
Openhartig interview met vriend Brett Ratner over muziek.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jammer jammer, gemiste kans man.
http://www.youtube.com/pr(...)earch/16/SCFm0uNBgG0
Dit interview kende ik nog niet, maar is een van de vetste interviews die k ooit heb gezien. Volgens mij weet ie niet dat hij gefilmd wordt, hoewel ie aan t begin van de video (rond de 2:00 minuten) wel even de camera inkijkt lijkt het.
Hij praat uitgebreid over zn favoriete albums en zingt een van zn favoriete nummers van de Bee Gees. Ga nu ff deel twee kijken
Ja man, volgens mij weet ie niet dat ie geinterviewd wordt ofzo, maar lache dat we m achter elkaar posten. Link zou moeten werken hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Rnnz het volgende:
@Zapato: het zal wel, als ik die link klik kom ik op een profielpagina.
Maar goed, toch een goed interview.
Serieus? Ik wist wel dat de rest van de clan de achtergrondvocals deden, maar als het een outtake is van Triumphquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Het nummer This Is It is een The Jacksons Triumph outtake. Eigenlijk weer niks nieuws dus.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Het nummer This Is It is een The Jacksons Triumph outtake. Eigenlijk weer niks nieuws dus.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:38 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
"Disc one will feature the original album masters of some of Michael's biggest hits arranged in the same sequence as they appear in the film. The disc ends with two versions of the never-released "This Is It." This song is featured in the film's closing sequence and includes backing vocals by Michael's brothers, the Jacksons.
Disc two offers previously unreleased versions of some of the artist's classic tracks. This disc also features a touching spoken word poem from Michael Jackson entitled "Planet Earth" that has never been heard before."
Zouden dat geheel unreleased versies zijn, dus ook voor ons nieuw of categorie Billie Jean Home Demo?
Euhhh.... weet ik niet meer.. gisteren zat ik al die filmpjes te kijken en dingen te lezen. Op Wikipedia staat het ook, al is dat natuurlijk niet de betrouwbaarste bron.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist wel dat de rest van de clan de achtergrondvocals deden, maar als het een outtake is van Triumph![]()
Waar heb je dat gelezen?
Als ie t maar opnieuw heeft ingezongen. Kan me toch niet voorstellen dat ze begin jaren 80 vocals uit gaan brengen. Iedereen hoort toch wel dat t niet recent is in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Euhhh.... weet ik niet meer.. gisteren zat ik al die filmpjes te kijken en dingen te lezen. Op Wikipedia staat het ook, al is dat natuurlijk niet de betrouwbaarste bron.
The first disc will consist of original album masters of some of Jackson's biggest hits, arranged in the same sequence as they appear in the film, and ends with two versions of the previously unreleased song "This Is It", which was supposedly recorded in 1980 as an outtake from The Jacksons' Triumph album. The song also features in the film's closing sequence, and includes backing vocals by members of the The Jacksons. The song will be released as a single on October 12, 2009.
Inderdaad dan heeft er nog werk ingezeten anders is het wel lekker makkelijk allemaal.......quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ie t maar opnieuw heeft ingezongen. Kan me toch niet voorstellen dat ze begin jaren 80 vocals uit gaan brengen. Iedereen hoort toch wel dat t niet recent is in ieder geval.
Give Thans To Allahquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef DrDentz het volgende:
De meerderheid van de mensen die nu wanhopig naar de bioscoop moet om This Is It te zien zal waarschijnlijk nog geloven dat Give Thanks to Allah van MJ is. Een verschil tussen early-80s vocals en nu zal dan ook niet zo opvallen.
Ik twijfel nog steeds, hak vanavond de knoop doorquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Wie van jullie hebben dat Opus boek allemaal in de bestelling staan?
Whoehoe ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het boek straks voor het dubbele bedrag over de toonbank moet gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, hak vanavond de knoop door
Ja en de Bad Tour '88. Die misschien nog wel meer dan de Vicotory wat mij betreft. Kruising tussen Dangerous Tour en Bad Tour 87 = 88.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het boek straks voor het dubbele bedrag over de toonbank moet gaan.
Want wie koopt dat boek dan nog?!
Maar om alles uit te sluiten ben ik gisteravond toch tot de aanschaf over gegaan.
Voor een hele goede versie van de Victory Tour had ik overigens veel meer willen betalen.
Snap nog steeds niet, naast alles wat er op dvd verkrijgbaar is, dat dit nog niet in de rekken ligt.
Succes met het doorhakken van je knoop!
@veuvje:
Volgens mij had jij je bestelling op dag 1 al geplaatst, of niet?![]()
Ik. Superboekquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Wist niet dat hij BOTD deed tijdens de Histoy Tour?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sublieme uitvoering van Blood On The Dance Floor:
Niet tijdens alle concerten, begon bij de 2e leg in mei 1997quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:15 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wist niet dat hij BOTD deed tijdens de Histoy Tour?!
Gefeliciteerd met je aanschaf!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou heb die Opus besteld hoor, hopelijk is het de 132 euro's waard
Whoehoe gefeliciteerd je gaat hier echt geen spijt van krijgen!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou heb die Opus besteld hoor, hopelijk is het de 132 euro's waard
Ja dat is echt k*t!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds m'n souvenir tickets niet binnen.
Echt schandalig gewoon.
ik ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds m'n souvenir tickets niet binnen.
Echt schandalig gewoon.
Ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Thnx zal vast wel zo zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:38 schreef veuvje het volgende:
[..]
Whoehoe gefeliciteerd je gaat hier echt geen spijt van krijgen!!!!![]()
En bijna wel inderdaad op dag 1 bestelt maar ik heb er ook wel even over na moeten denken!!
Moet je 'm wel vandaag bestellen, want vanaf morgen is ie 2x zo duurquote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef MervinMinky het volgende:
Gister was ik in de Sneak bij de Pathe en als laatste filmreclame kregen we de trailer van This Is It te zien en mijn hart ging 2x harder kloppen en kreeg kippenvelHeb de trailer vaak genoeg gezien maar zo op groot scherm te bekijken was echt een ervaring, toen kreeg ik meteen zin in 28 oktober
![]()
Zal denk ik ook de Opus een keer bestellen, hopelijk wel het geld waard maar goed, bij een echte fan speelt geld geen rol.
Ik kan me het voorstellen wauw wat een beleving op zo een groot scherm!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef MervinMinky het volgende:
Gister was ik in de Sneak bij de Pathe en als laatste filmreclame kregen we de trailer van This Is It te zien en mijn hart ging 2x harder kloppen en kreeg kippenvelHeb de trailer vaak genoeg gezien maar zo op groot scherm te bekijken was echt een ervaring, toen kreeg ik meteen zin in 28 oktober
![]()
Zal denk ik ook de Opus een keer bestellen, hopelijk wel het geld waard maar goed, bij een echte fan speelt geld geen rol.
Ik zie ze er over al bij staan dus ik ga ervan uit van wel!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef MervinMinky het volgende:
Misschien is deze vraag al gesteld maar krijg je bij de Opus ook een paar handschoenen erbij zoals hier rechts op de pagina op de onderstaande link kunt zien, want dat zou erg leuk zijn.
http://www.ticketmaster.c(...)C_UK_BUYAT_sonybmgdm
Jij hebt al een paar handschoenen dus kun jij die van de Opus boek aan mij verkopen danquote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zie ze er over al bij staan dus ik ga ervan uit van wel!!!![]()
Krijg je ook geen vette vingervlekken op je boek (hmmm vage zin)
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Jij hebt al een paar handschoenen dus kun jij die van de Opus boek aan mij verkopen dan
Edit. niet dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef MervinMinky het volgende:
Kent iemand dit album, of is dit al een keer genoemd op het forum, schijnbaar opgenomen in 75 of 77, maar door het succes van Thriller toch maar uitgebracht:
http://www.musicmeter.nl/album/17288
Heeft iemand deze of weet iemand waar ik deze kan aanschaffen (downloaden)
Dit mag niet, dit kun je beter via een pm doorgeven.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alstu:
Weet niet of het mag, anders verwijder ik de link wel)
Hartstikke bedanktquote:Op woensdag 30 september 2009 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alstu:
Weet niet of het mag, anders verwijder ik de link wel)
Kun je ook even je qoute editen bittequote:Op woensdag 30 september 2009 19:34 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, verwijder het maar heb hem alHopelijk klinkt ie lekker zoals Off The Wall.
Het meeste is ook helemaal leuk en ja The Nutcracker Suite moet wel je muziek zijn wil je dat goed kunnen "beluisteren" als je begrijpt wat ik bedoel!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 04:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga alles beluisteren wat Michael in dat interview met Brett Ratner aanraadt. Wat een meester.
Pyotr Ilyich Tchaikovsky - The Nutcracker Suite
Claude Debussy's Greatest Hits
Marvin Gaye - What's Going On
James Brown - Live at the Apollo
The Sound of Music
Sly & the Family Stone
Stevie Wonder
Bee Gees
Vooral die eerste twee en enigszins The Sound of Music zijn dan nieuw voor mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 04:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga alles beluisteren wat Michael in dat interview met Brett Ratner aanraadt. Wat een meester.
The Sound of Music
Sly & the Family Stone
Stevie Wonder
Bee Gees
James, Marvin, Sly en Steviequote:Op donderdag 1 oktober 2009 04:40 schreef DrDentz het volgende:
The Sound of Music
Sly & the Family Stone
Stevie Wonder
Bee Gees
Ik zeg ook niet dat ik ze allemaal NU ga beluisteren. The Sound of Music kan nog wel een jaar of 40 wachten. Nu luister ik The Jacksons Live!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:17 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het meeste is ook helemaal leuk en ja The Nutcracker Suite moet wel je muziek zijn wil je dat goed kunnen "beluisteren" als je begrijpt wat ik bedoel!![]()
En The Sound of Music moet ook je ding zijn![]()
De rest is zeker briljant!
Flauw hoor ik dacht dat je juist die als eerste ging luisteren...... aan de andere kant misschien kan je het over een jaar of 40 wel waarderen..... wat een goeie tip van jouw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik ze allemaal NU ga beluisteren. The Sound of Music kan nog wel een jaar of 40 wachten. Nu luister ik The Jacksons Live!
Ziet er leuk uit, alleen wil ik het meenemen..quote:Op woensdag 30 september 2009 23:10 schreef matthijst het volgende:
Om een idee te krijgen van die tentoonstellingin Londen:
http://www.pinsane2.com/p(...)on_arcade_entry.html
Beter toch, zo zie je overal in de wereld wel wat van Michael, dan weet je dat ie geliefd was. Ik zag laatst ook 2 jochies in de stad lopen met hun ouders en die hadden een witte T-shirt aan met de cover van het album Badquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef Rnnz het volgende:
Ineens toont iedereen zijn of haar bewondering voor Mike.
Beetje raar, maar ja.. standaard.
Oh nee, je denkt nog steeds dat ik dagelijks Shownieuws volg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Shownieuws had net een MJ-nieuwtje, maar ik zapte er te laat op om het nog mee te krijgen.![]()
Rnnz?
quote:1 oktober 2009
Michael Jackson was ‘redelijk gezond’, had een sterk hart, maar ontstoken longen. Dat bericht de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ. Er zijn meer details van het autopsierapport naar buiten gekomen.
Jackson had osteoarthritis in zijn onderrug en vingers. Dit is een gewrichtsonsteking die doorloopt in de botten. Hij had donkere tatoeages op zijn wenkbrauwen en rond zijn ogen en een donkere tatoeage voorop zijn schedel. Dit was waarschijnlijk om de brandwonden te verbergen die hij opliep tijdens een Pepsi-reclame.
Volgens het rapport was Jackson kalende en leed hij aan een huidziekte. Eerder werd al bekend dat hij leed aan de huidziekte vitiligo, een huidziekte gekenmerkt door bepaalde pigmentafwijkingen. Zijn hart was sterk, maar zijn longen waren ontstoken. Jacksons maag vertoonde geen tekenen van pilgebruik, noch van illegale drugs of alcohol. De doodsoorzaak was, zoals eerder vastgesteld, doodslag door middel van het verdovingsmiddel Propofol.
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=105465
Goed om te zien dat dit nu eens duidelijk is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Oh.Misschien was dit het:
[..]
Michael Jackson was ‘redelijk gezond’, had een sterk hart, maar ontstoken longen. Dat bericht de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ. Er zijn meer details van het autopsierapport naar buiten gekomen.
Jackson had osteoarthritis in zijn onderrug en vingers. Dit is een gewrichtsonsteking die doorloopt in de botten. Hij had donkere tatoeages op zijn wenkbrauwen en rond zijn ogen en een donkere tatoeage voorop zijn schedel. Dit was waarschijnlijk om de brandwonden te verbergen die hij opliep tijdens een Pepsi-reclame.
Volgens het rapport was Jackson kalende en leed hij aan een huidziekte. Eerder werd al bekend dat hij leed aan de huidziekte vitiligo, een huidziekte gekenmerkt door bepaalde pigmentafwijkingen. Zijn hart was sterk, maar zijn longen waren ontstoken. Jacksons maag vertoonde geen tekenen van pilgebruik, noch van illegale drugs of alcohol. De doodsoorzaak was, zoals eerder vastgesteld, doodslag door middel van het verdovingsmiddel Propofol.
Deze tatoeages waren wel bekend, ik had er in de Bad periode al over gelezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:51 schreef Rnnz het volgende:
Toch apart allemaal. Donkere tatoeages op z'n wenkbrauwen, rond zijn ogen en op z'n schedel. Geen tekenen van pilgebruik... hmm.
Ja, zonder Disney geen Michael.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:12 schreef Rnnz het volgende:
'Zo werd in de Walt Disneyfilm Fantasia de suite gebruikt, evenals in de film Peter Pan waar Tinkelbel werd begeleid door de Dans van de Suikerboonfee.'
Zo zal Michael de muziek ook wel hebben leren kennen denk ik.
Kan makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Janena het volgende:
Volgens die autopsie woog ie 62 kilo, lijkt mij persoonlij sterk (hij is 1.77 lang).
Het blijft een mooie man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk nog nooit een van deze bovenste lading Scream-foto's gezien.
Ach, dat geld voor iedereen in zekere mate die dood gaat. Over doden niets dan goeds...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef JX het volgende:
Ik vind dat het meest trieste van zijn dood, dat mensen hem nu pas weer waarderen. Dat mensen hem nu pas weer zien als een mens. 15 jaar lang moeten aanhoren dat ik gestoord moest zijn om "fan" van MJ te zijn, dat het iets was om je te schamen. En ik was niet eens hardcore fan, hij was gewoon 1 van mijn favorieten.
Nu komen er ineens veel met hun zogenaamde favoriete MJ songs en shirts. Sommigen beseffen ineens wat een genie hij ook alweer was of tonen begrip. Tief een end opDit had hij zo nodig voor zijn dood. Het woord 'hypocriet' komt erg vaak in me op de laatste tijd.
![]()
Al is het helemaal niet erg om een erg mooi MJ shirt bij de Next te kunnen halen en meer van zijn muziek op radio en tv te horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |