Beter toch, zo zie je overal in de wereld wel wat van Michael, dan weet je dat ie geliefd was. Ik zag laatst ook 2 jochies in de stad lopen met hun ouders en die hadden een witte T-shirt aan met de cover van het album Badquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef Rnnz het volgende:
Ineens toont iedereen zijn of haar bewondering voor Mike.
Beetje raar, maar ja.. standaard.
Oh nee, je denkt nog steeds dat ik dagelijks Shownieuws volg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Shownieuws had net een MJ-nieuwtje, maar ik zapte er te laat op om het nog mee te krijgen.![]()
Rnnz?
quote:1 oktober 2009
Michael Jackson was ‘redelijk gezond’, had een sterk hart, maar ontstoken longen. Dat bericht de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ. Er zijn meer details van het autopsierapport naar buiten gekomen.
Jackson had osteoarthritis in zijn onderrug en vingers. Dit is een gewrichtsonsteking die doorloopt in de botten. Hij had donkere tatoeages op zijn wenkbrauwen en rond zijn ogen en een donkere tatoeage voorop zijn schedel. Dit was waarschijnlijk om de brandwonden te verbergen die hij opliep tijdens een Pepsi-reclame.
Volgens het rapport was Jackson kalende en leed hij aan een huidziekte. Eerder werd al bekend dat hij leed aan de huidziekte vitiligo, een huidziekte gekenmerkt door bepaalde pigmentafwijkingen. Zijn hart was sterk, maar zijn longen waren ontstoken. Jacksons maag vertoonde geen tekenen van pilgebruik, noch van illegale drugs of alcohol. De doodsoorzaak was, zoals eerder vastgesteld, doodslag door middel van het verdovingsmiddel Propofol.
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=105465
Goed om te zien dat dit nu eens duidelijk is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Oh.Misschien was dit het:
[..]
Michael Jackson was ‘redelijk gezond’, had een sterk hart, maar ontstoken longen. Dat bericht de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ. Er zijn meer details van het autopsierapport naar buiten gekomen.
Jackson had osteoarthritis in zijn onderrug en vingers. Dit is een gewrichtsonsteking die doorloopt in de botten. Hij had donkere tatoeages op zijn wenkbrauwen en rond zijn ogen en een donkere tatoeage voorop zijn schedel. Dit was waarschijnlijk om de brandwonden te verbergen die hij opliep tijdens een Pepsi-reclame.
Volgens het rapport was Jackson kalende en leed hij aan een huidziekte. Eerder werd al bekend dat hij leed aan de huidziekte vitiligo, een huidziekte gekenmerkt door bepaalde pigmentafwijkingen. Zijn hart was sterk, maar zijn longen waren ontstoken. Jacksons maag vertoonde geen tekenen van pilgebruik, noch van illegale drugs of alcohol. De doodsoorzaak was, zoals eerder vastgesteld, doodslag door middel van het verdovingsmiddel Propofol.
Deze tatoeages waren wel bekend, ik had er in de Bad periode al over gelezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:51 schreef Rnnz het volgende:
Toch apart allemaal. Donkere tatoeages op z'n wenkbrauwen, rond zijn ogen en op z'n schedel. Geen tekenen van pilgebruik... hmm.
Ja, zonder Disney geen Michael.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:12 schreef Rnnz het volgende:
'Zo werd in de Walt Disneyfilm Fantasia de suite gebruikt, evenals in de film Peter Pan waar Tinkelbel werd begeleid door de Dans van de Suikerboonfee.'
Zo zal Michael de muziek ook wel hebben leren kennen denk ik.
Kan makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Janena het volgende:
Volgens die autopsie woog ie 62 kilo, lijkt mij persoonlij sterk (hij is 1.77 lang).
Het blijft een mooie man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk nog nooit een van deze bovenste lading Scream-foto's gezien.
Ach, dat geld voor iedereen in zekere mate die dood gaat. Over doden niets dan goeds...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef JX het volgende:
Ik vind dat het meest trieste van zijn dood, dat mensen hem nu pas weer waarderen. Dat mensen hem nu pas weer zien als een mens. 15 jaar lang moeten aanhoren dat ik gestoord moest zijn om "fan" van MJ te zijn, dat het iets was om je te schamen. En ik was niet eens hardcore fan, hij was gewoon 1 van mijn favorieten.
Nu komen er ineens veel met hun zogenaamde favoriete MJ songs en shirts. Sommigen beseffen ineens wat een genie hij ook alweer was of tonen begrip. Tief een end opDit had hij zo nodig voor zijn dood. Het woord 'hypocriet' komt erg vaak in me op de laatste tijd.
![]()
Al is het helemaal niet erg om een erg mooi MJ shirt bij de Next te kunnen halen en meer van zijn muziek op radio en tv te horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |