QFTquote:Waar de kaarten worden besteld
Niet de premiere sowieso, dan komen alle gekken gast.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Rnnz het volgende:
Willen jullie trouwens per se een kaartje voor de premieredag hebben?
Ik ben tevreden als ik de film kan zien.Twee weken draait ie, dus ik zal toch wel twee kaartjes moeten kunnen krijgen lijkt me.
Uiteraard, maar ik ga desnoods een tweede keer (heb toch Pathé unlimitedquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Rnnz het volgende:
Willen jullie trouwens per se een kaartje voor de premieredag hebben?
Ik ben tevreden als ik de film kan zien.Twee weken draait ie, dus ik zal toch wel twee kaartjes moeten kunnen krijgen lijkt me.
Ik ben heul geen gekquote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet de premiere sowieso, dan komen alle gekken gast.![]()
Gewoon vanaf derde vierde dag lijkt me prima en dan de dvd een maand lang elke dag kijken.
De DVD laat waarschijnlijk nog wel een tijdje op zich wachten.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet de premiere sowieso, dan komen alle gekken gast.![]()
Gewoon vanaf derde vierde dag lijkt me prima en dan de dvd een maand lang elke dag kijken.
Net voor de kerst uiteraardquote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
De DVD laat waarschijnlijk nog wel een tijdje op zich wachten.
Of is er al een release date (neem aan van niet)?
Edit: zag ergens staat dat het 17 december was
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef Rnnz het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel genoeg verdienen aan z'n dood, anders hebben ze hem voor niets omgelegd.
Sowieso. Ga hier in Groningen wel over een tijdje kijken naar die film. Ik hoef hier toch niet de eerste dag tussen al die hysterie te zitten. Al vraag ik me wel af of het elke keer dat ie draait uitverkooptquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk, DVD is wel zo relaxt. Met 2 uur aan extra footage.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Sowieso. Ga hier in Groningen wel over een tijdje kijken naar die film. Ik hoef hier toch niet de eerste dag tussen al die hysterie te zitten. Al vraag ik me wel af of het elke keer dat ie draait uitverkoopt
Maar dvdBlu-Ray thuis kijken nog wel fijner
Njah misschien omdat je tussen de lookalikes wil zitten maar je bent geen lookalike zeg maar. Laat maar gast ben knetter als een aap. Mj voor de winst hehe. :pquote:
Ik zal inderdaad wel nachtmerries gaan krijgen van die freaksquote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Zapato het volgende:
[..]
Njah misschien omdat je tussen de lookalikes wil zitten maar je bent geen lookalike zeg maar. Laat maar gast ben knetter als een aap. Mj voor de winst hehe. :p
Thnx, had er over gelezen, maar nog niet gezien.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
In DWDD kwam trouwens even de Penguin Move voorbij![]()
Ik hoop t niet gek.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat dat een nieuwe move is.. Ik denk dat hij gewoon zomaar wat deed. En het zag er gewoon gek uit. Dat is toch helemaal geen nieuwe move..
Truth.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Niet echt een nieuwe move nee, hij liet gewoon aan de band weten dat de bassist duidelijker op de voorgrond moest komen (imo).Luister dat stukje maar eens, de bas is daar normaal altijd erg aanwezig.
Sluit ik me helemaal bij aan!!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad wel nachtmerries gaan krijgen van die freaksmaar ach. Het gaat mij om de film, niet om het publiek
Nog niet overal bekend. In ieder geval wel alle Pathé bioscopenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar draait This is it eigenlijks allemaal?
Hoe weten jullie dat ie om 5 uur s'nachts gaat draaien op 28 oktober? En geldt dit voor de Pathe?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan!!
Maar ik ga niet om 5 uur `s nachts in de bios zitten om hem dan als eerste te zien.
Ik ga naar Breda lijkt me lache zit ook een goodybag bij.....ben benieuwd dat zijn dingen die kunnen altijd heel erg leuk zijn of helemaal niet....![]()
En ik kijk hem liever me fans dan met mafkezen die alleen maar gaan zitten zeiken!
Ook in alle Utopolis bioscopen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog niet overal bekend. In ieder geval wel alle Pathé bioscopen
Er zijn wat bioscopen die dat doen volgens mij iser ook 1 in wageningen die dat doen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:52 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat ie om 5 uur s'nachts gaat draaien op 28 oktober? En geldt dit voor de Pathe?
En ja haha ik zit ook liever tussen de die-hard fans om samen met zijn allen dit wonder te aanschouwen dan tussen het 'gewone' volk dat hem enkel kent van de kindermisbruik rechtzaken bij wijze van spreken.
Ja klopt heb ik vandaag ook gehoord inderdaad ik heb Thriller nog op de radio gehoord en een slappe mix van Billie Jean....raar om te horen hoor die reclame....ik was er even onderste boven van toen ik hem de eerste keer hoordequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoorde vandaag ook voor het eerst reclame op de radio voor de This Is It film (P.Y.T. was er ook nog op :p).
Ik heb helemaal nog geen reclame gehoord op de radio, terwijl dat ding de hele dag aanstaat op m'n werk. Zal me wel wel te hard hebben gefocused op m'n werkzaamhedenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:52 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik vandaag ook gehoord inderdaad ik heb Thriller nog op de radio gehoord en een slappe mix van Billie Jean....raar om te horen hoor die reclame....ik was er even onderste boven van toen ik hem de eerste keer hoorde
dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:00 schreef Janena het volgende:
hij gaat overal wel draaien horen.
hij draait dus ZELFS in onze bioscoop is Hardenberg en dat is echt geen topbioscoop of zo...
Ja helaas, hij is dus niet gemaakt door mij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Zapato het volgende:
Op 8 juli 2008 zo te zien, maar good job man. Ziet er professioneel uit!
nicequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:25 schreef Rnnz het volgende:
Ik dacht laat ik eens creatief zijn.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja helaas, hij is dus niet gemaakt door mij.Haha, dacht dat het wel duidelijk was met de
en
erbij.
Wel mooi.
Jammer jammer, gemiste kans man.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Ik kan best tekenen, maar zo mooi.. nee, helaas.
ik had 3x2 kaarten, 4 kaarten zijn er terugbetaald, en van de order waarvan ik er 1 opgestuurd wou krijgen heb ik nog niks gezien. Kreeg van de week wel een mail dat er met 1 van mijn transacties wat fout was gegaan, dat zal die wel zijn geweest. Heb het donderdag opnieuw ingevuld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:11 schreef RSie het volgende:
Zijn hier mensen die een kaartje van het concert ter herinnering hebben gekozen ipv het geld?
Ik had van de 4 kaarten die ik had besteld er eentje niet laten terugbetalen en om het daadwerkelijke kaartje gevraagd.
Maar nou kreeg ik vorige week maandag een mailing dat ze gingen starten met het verzenden van alle kaarten, maar tot op heden nog niks ontvangen.
Iemand anders hier al nieuws over?
tentoontstelling?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef matthijst het volgende:
Gaat er nog iemand naar Londen voor die tentoonstelling?
Ben erg benieuwd naar die zooi die ze hebben.
De memorabilia tour. Begint de 28e oktober in Londen. Michael heeft je daar een mailtje over gestuurd als het goed isquote:
Handig!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:33 schreef marcovb73 het volgende:
Een volledig overzicht van alle bioscopen staat op www.thisisit-defilm.nl
Hij is inderdaad erg leuk helemaal als ze samen beginnen te zingenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jammer jammer, gemiste kans man.
http://www.youtube.com/pr(...)earch/16/SCFm0uNBgG0
Dit interview kende ik nog niet, maar is een van de vetste interviews die k ooit heb gezien. Volgens mij weet ie niet dat hij gefilmd wordt, hoewel ie aan t begin van de video (rond de 2:00 minuten) wel even de camera inkijkt lijkt het.
Hij praat uitgebreid over zn favoriete albums en zingt een van zn favoriete nummers van de Bee Gees. Ga nu ff deel twee kijken
Het is dus al zeker dat die komt?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk, DVD is wel zo relaxt. Met 2 uur aan extra footage.
Ik heb mijn souvenitticket al een week binnen!!!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:30 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik had 3x2 kaarten, 4 kaarten zijn er terugbetaald, en van de order waarvan ik er 1 opgestuurd wou krijgen heb ik nog niks gezien. Kreeg van de week wel een mail dat er met 1 van mijn transacties wat fout was gegaan, dat zal die wel zijn geweest. Heb het donderdag opnieuw ingevuld.
Is dit zonder beeld???quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg leuk helemaal als ze samen beginnen te zingen![]()
Heb jij ook een link van deel 2? You tube doet een beetje raar echt zoeken wil hij niet bij mij......
Aha, ik denk dat ik gewoon doordeweeks ga dan met vrienden van me.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:50 schreef veuvje het volgende:
[..]
Er zijn wat bioscopen die dat doen volgens mij iser ook 1 in wageningen die dat doen!
Je moet er toch aan aan denken dat jij daar je tissues zit vol te snuitenterwijl er mensen in de zaal zitten die echt de meest vreselijk dingen roepen!
![]()
Ps off topic wat een briljante avatar heb jij Fur tv helemaal leuk!!! Vooral als Ed uit gaat leggen wat Metal is
Die zijn ook fan? Of ben je de enige met tissuesquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:05 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Aha, ik denk dat ik gewoon doordeweeks ga dan met vrienden van me.![]()
offtopic: haha bedankt, vind Mervin de grappigste van de 3, kijk eens voor de gein How to Cook Shit with Mervin, is erg grappig.Leuke hyves foto heb je zeg, met je hoed en handschoen
Ben jaloers.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is dus al zeker dat die komt?
Lijkt me haast onmogelijk dat ie niet komtquote:
Hebben jullie al iets gezien van Jackson Tapes van die rabbi? Is een hoop ophef over, maar tis niet zo spectaculair volgens mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt me haast onmogelijk dat ie niet komt
ik kan er op wel Sijimmiequote:Op zondag 27 september 2009 01:41 schreef Sjimmie het volgende:
Kaarten zijn binnen voor Pathe. Gaat hard volgens mij, kon niet op de site komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |