ik had 3x2 kaarten, 4 kaarten zijn er terugbetaald, en van de order waarvan ik er 1 opgestuurd wou krijgen heb ik nog niks gezien. Kreeg van de week wel een mail dat er met 1 van mijn transacties wat fout was gegaan, dat zal die wel zijn geweest. Heb het donderdag opnieuw ingevuld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:11 schreef RSie het volgende:
Zijn hier mensen die een kaartje van het concert ter herinnering hebben gekozen ipv het geld?
Ik had van de 4 kaarten die ik had besteld er eentje niet laten terugbetalen en om het daadwerkelijke kaartje gevraagd.
Maar nou kreeg ik vorige week maandag een mailing dat ze gingen starten met het verzenden van alle kaarten, maar tot op heden nog niks ontvangen.
Iemand anders hier al nieuws over?
tentoontstelling?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef matthijst het volgende:
Gaat er nog iemand naar Londen voor die tentoonstelling?
Ben erg benieuwd naar die zooi die ze hebben.
De memorabilia tour. Begint de 28e oktober in Londen. Michael heeft je daar een mailtje over gestuurd als het goed isquote:
Handig!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:33 schreef marcovb73 het volgende:
Een volledig overzicht van alle bioscopen staat op www.thisisit-defilm.nl
Hij is inderdaad erg leuk helemaal als ze samen beginnen te zingenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jammer jammer, gemiste kans man.
http://www.youtube.com/pr(...)earch/16/SCFm0uNBgG0
Dit interview kende ik nog niet, maar is een van de vetste interviews die k ooit heb gezien. Volgens mij weet ie niet dat hij gefilmd wordt, hoewel ie aan t begin van de video (rond de 2:00 minuten) wel even de camera inkijkt lijkt het.
Hij praat uitgebreid over zn favoriete albums en zingt een van zn favoriete nummers van de Bee Gees. Ga nu ff deel twee kijken
Het is dus al zeker dat die komt?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk, DVD is wel zo relaxt. Met 2 uur aan extra footage.
Ik heb mijn souvenitticket al een week binnen!!!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:30 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik had 3x2 kaarten, 4 kaarten zijn er terugbetaald, en van de order waarvan ik er 1 opgestuurd wou krijgen heb ik nog niks gezien. Kreeg van de week wel een mail dat er met 1 van mijn transacties wat fout was gegaan, dat zal die wel zijn geweest. Heb het donderdag opnieuw ingevuld.
Is dit zonder beeld???quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg leuk helemaal als ze samen beginnen te zingen![]()
Heb jij ook een link van deel 2? You tube doet een beetje raar echt zoeken wil hij niet bij mij......
Aha, ik denk dat ik gewoon doordeweeks ga dan met vrienden van me.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:50 schreef veuvje het volgende:
[..]
Er zijn wat bioscopen die dat doen volgens mij iser ook 1 in wageningen die dat doen!
Je moet er toch aan aan denken dat jij daar je tissues zit vol te snuitenterwijl er mensen in de zaal zitten die echt de meest vreselijk dingen roepen!
![]()
Ps off topic wat een briljante avatar heb jij Fur tv helemaal leuk!!! Vooral als Ed uit gaat leggen wat Metal is
Die zijn ook fan? Of ben je de enige met tissuesquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:05 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Aha, ik denk dat ik gewoon doordeweeks ga dan met vrienden van me.![]()
offtopic: haha bedankt, vind Mervin de grappigste van de 3, kijk eens voor de gein How to Cook Shit with Mervin, is erg grappig.Leuke hyves foto heb je zeg, met je hoed en handschoen
Ben jaloers.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is dus al zeker dat die komt?
Lijkt me haast onmogelijk dat ie niet komtquote:
Hebben jullie al iets gezien van Jackson Tapes van die rabbi? Is een hoop ophef over, maar tis niet zo spectaculair volgens mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt me haast onmogelijk dat ie niet komt
ik kan er op wel Sijimmiequote:Op zondag 27 september 2009 01:41 schreef Sjimmie het volgende:
Kaarten zijn binnen voor Pathe. Gaat hard volgens mij, kon niet op de site komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |