Super mooi!!!!quote:
6 uur open wel laatquote:Op maandag 28 september 2009 16:13 schreef Rnnz het volgende:
Ik was vandaag even langs de bioscoop geweest.. dicht. Pas open vanaf 18:00.
Ik ga morgen een kaartje reseveren bij pathe de munt na schoolquote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga vanvond een kaartje kopen/ reserveren (Pathe site)
als ik een kaartje koopt op 28 oktober dan is de kans groot dat het uitverkocht is
quote:Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef Rnnz het volgende:
Openhartig interview met vriend Brett Ratner over muziek.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jammer jammer, gemiste kans man.
http://www.youtube.com/pr(...)earch/16/SCFm0uNBgG0
Dit interview kende ik nog niet, maar is een van de vetste interviews die k ooit heb gezien. Volgens mij weet ie niet dat hij gefilmd wordt, hoewel ie aan t begin van de video (rond de 2:00 minuten) wel even de camera inkijkt lijkt het.
Hij praat uitgebreid over zn favoriete albums en zingt een van zn favoriete nummers van de Bee Gees. Ga nu ff deel twee kijken
Ja man, volgens mij weet ie niet dat ie geinterviewd wordt ofzo, maar lache dat we m achter elkaar posten. Link zou moeten werken hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Rnnz het volgende:
@Zapato: het zal wel, als ik die link klik kom ik op een profielpagina.
Maar goed, toch een goed interview.
Serieus? Ik wist wel dat de rest van de clan de achtergrondvocals deden, maar als het een outtake is van Triumphquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Het nummer This Is It is een The Jacksons Triumph outtake. Eigenlijk weer niks nieuws dus.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Het nummer This Is It is een The Jacksons Triumph outtake. Eigenlijk weer niks nieuws dus.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:38 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
"Disc one will feature the original album masters of some of Michael's biggest hits arranged in the same sequence as they appear in the film. The disc ends with two versions of the never-released "This Is It." This song is featured in the film's closing sequence and includes backing vocals by Michael's brothers, the Jacksons.
Disc two offers previously unreleased versions of some of the artist's classic tracks. This disc also features a touching spoken word poem from Michael Jackson entitled "Planet Earth" that has never been heard before."
Zouden dat geheel unreleased versies zijn, dus ook voor ons nieuw of categorie Billie Jean Home Demo?
Euhhh.... weet ik niet meer.. gisteren zat ik al die filmpjes te kijken en dingen te lezen. Op Wikipedia staat het ook, al is dat natuurlijk niet de betrouwbaarste bron.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist wel dat de rest van de clan de achtergrondvocals deden, maar als het een outtake is van Triumph![]()
Waar heb je dat gelezen?
Als ie t maar opnieuw heeft ingezongen. Kan me toch niet voorstellen dat ze begin jaren 80 vocals uit gaan brengen. Iedereen hoort toch wel dat t niet recent is in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Euhhh.... weet ik niet meer.. gisteren zat ik al die filmpjes te kijken en dingen te lezen. Op Wikipedia staat het ook, al is dat natuurlijk niet de betrouwbaarste bron.
The first disc will consist of original album masters of some of Jackson's biggest hits, arranged in the same sequence as they appear in the film, and ends with two versions of the previously unreleased song "This Is It", which was supposedly recorded in 1980 as an outtake from The Jacksons' Triumph album. The song also features in the film's closing sequence, and includes backing vocals by members of the The Jacksons. The song will be released as a single on October 12, 2009.
Inderdaad dan heeft er nog werk ingezeten anders is het wel lekker makkelijk allemaal.......quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ie t maar opnieuw heeft ingezongen. Kan me toch niet voorstellen dat ze begin jaren 80 vocals uit gaan brengen. Iedereen hoort toch wel dat t niet recent is in ieder geval.
Give Thans To Allahquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef DrDentz het volgende:
De meerderheid van de mensen die nu wanhopig naar de bioscoop moet om This Is It te zien zal waarschijnlijk nog geloven dat Give Thanks to Allah van MJ is. Een verschil tussen early-80s vocals en nu zal dan ook niet zo opvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |