Ik twijfel nog steeds, hak vanavond de knoop doorquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Wie van jullie hebben dat Opus boek allemaal in de bestelling staan?
Whoehoe ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het boek straks voor het dubbele bedrag over de toonbank moet gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, hak vanavond de knoop door
Ja en de Bad Tour '88. Die misschien nog wel meer dan de Vicotory wat mij betreft. Kruising tussen Dangerous Tour en Bad Tour 87 = 88.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het boek straks voor het dubbele bedrag over de toonbank moet gaan.
Want wie koopt dat boek dan nog?!
Maar om alles uit te sluiten ben ik gisteravond toch tot de aanschaf over gegaan.
Voor een hele goede versie van de Victory Tour had ik overigens veel meer willen betalen.
Snap nog steeds niet, naast alles wat er op dvd verkrijgbaar is, dat dit nog niet in de rekken ligt.
Succes met het doorhakken van je knoop!
@veuvje:
Volgens mij had jij je bestelling op dag 1 al geplaatst, of niet?![]()
Ik. Superboekquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Wist niet dat hij BOTD deed tijdens de Histoy Tour?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sublieme uitvoering van Blood On The Dance Floor:
Niet tijdens alle concerten, begon bij de 2e leg in mei 1997quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:15 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wist niet dat hij BOTD deed tijdens de Histoy Tour?!
Gefeliciteerd met je aanschaf!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou heb die Opus besteld hoor, hopelijk is het de 132 euro's waard
Whoehoe gefeliciteerd je gaat hier echt geen spijt van krijgen!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou heb die Opus besteld hoor, hopelijk is het de 132 euro's waard
Ja dat is echt k*t!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds m'n souvenir tickets niet binnen.
Echt schandalig gewoon.
ik ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds m'n souvenir tickets niet binnen.
Echt schandalig gewoon.
Ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Noax het volgende:
Thnx zal vast wel zo zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:38 schreef veuvje het volgende:
[..]
Whoehoe gefeliciteerd je gaat hier echt geen spijt van krijgen!!!!![]()
En bijna wel inderdaad op dag 1 bestelt maar ik heb er ook wel even over na moeten denken!!
Moet je 'm wel vandaag bestellen, want vanaf morgen is ie 2x zo duurquote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef MervinMinky het volgende:
Gister was ik in de Sneak bij de Pathe en als laatste filmreclame kregen we de trailer van This Is It te zien en mijn hart ging 2x harder kloppen en kreeg kippenvelHeb de trailer vaak genoeg gezien maar zo op groot scherm te bekijken was echt een ervaring, toen kreeg ik meteen zin in 28 oktober
![]()
Zal denk ik ook de Opus een keer bestellen, hopelijk wel het geld waard maar goed, bij een echte fan speelt geld geen rol.
Ik kan me het voorstellen wauw wat een beleving op zo een groot scherm!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef MervinMinky het volgende:
Gister was ik in de Sneak bij de Pathe en als laatste filmreclame kregen we de trailer van This Is It te zien en mijn hart ging 2x harder kloppen en kreeg kippenvelHeb de trailer vaak genoeg gezien maar zo op groot scherm te bekijken was echt een ervaring, toen kreeg ik meteen zin in 28 oktober
![]()
Zal denk ik ook de Opus een keer bestellen, hopelijk wel het geld waard maar goed, bij een echte fan speelt geld geen rol.
Ik zie ze er over al bij staan dus ik ga ervan uit van wel!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef MervinMinky het volgende:
Misschien is deze vraag al gesteld maar krijg je bij de Opus ook een paar handschoenen erbij zoals hier rechts op de pagina op de onderstaande link kunt zien, want dat zou erg leuk zijn.
http://www.ticketmaster.c(...)C_UK_BUYAT_sonybmgdm
Jij hebt al een paar handschoenen dus kun jij die van de Opus boek aan mij verkopen danquote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zie ze er over al bij staan dus ik ga ervan uit van wel!!!![]()
Krijg je ook geen vette vingervlekken op je boek (hmmm vage zin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |