quote:Wat Dagobert daarna zegt is iets in de richting van "Ik maak er een terroristische attractie van".
Was het in zo'n wekelijkse strip, of pocket of iets anders? Want die wekelijkse stripboekjes heb ik wel liggen geloof ik van de afgelopen 15 jaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:25 schreef ASSpirine het volgende:
Ik ken het verhaal wel, vooral het gedeelte dat hij zegt: Ik maak er een toeristische attractie van
Wist niet meer dat het de twin towers waren
Verkopenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was het in zo'n wekelijkse strip, of pocket of iets anders? Want die wekelijkse stripboekjes heb ik wel liggen geloof ik van de afgelopen 15 jaar.
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:43 schreef PICHT het volgende:
Geldpakhuis, geen vliegtuigen.
[ afbeelding ]
Al Qaida heeft geen vliegende geldpakhuizenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:45 schreef Skonk het volgende:
[..].
Ja, dat vliegtuig heb ik er dan bijverzonnen door 9/11 denk ik
Maar toch! Misschien heeft Al Qaida het hier vandaan?
Oja die heb ik ook. Een nieuwere uitgave dan wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:43 schreef PICHT het volgende:
Geldpakhuis, geen vliegtuigen.
[ afbeelding ]
Wel mooi he.. zal Bush eens een kaartje sturen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:16 schreef mediaconsument het volgende:
Het nieuwe WTC wordt dan ook een toeristische attractie.
[ afbeelding ]
Nee dat snap ik, maar ook niet voor TRU.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit was totaal niet bedoeld voor ONZ, maar goed.
nee, daarom gebruikten ze ook vliegtuigenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef PICHT het volgende:
[..]
Al Qaida heeft geen vliegende geldpakhuizen
Ik zal hem binnenkort wel even inscannen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
nu wil ik wel weten hoe het verhaal afloopt
Je weet het niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef PICHT het volgende:
[..]
Al Qaida heeft geen vliegende geldpakhuizen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Pikhoofd het volgende:
Nee hoor, ik weet zeker dat de Duitsers er achter zitten. Ze hebben hun Porsche niet voor niets 911 genoemd
Waarom niet eigenlijk? Vind dit wel een beetje kortzichtig, maargoed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ook niet voor TRU.
Het is Donald Duckquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Vind dit wel een beetje kortzichtig, maargoed.
Mijns inziens is de topicposter redelijk serieus en heeft hij ook al een aantal goede reacties gehad. Ikzelf ben dan ook benieuwd naar de oorsprong achter deze verhalen. Daar zal ONZ weinig aan toe kunnen voegen.
Oftewel propaganda.quote:
Het is Donald Duckquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft ook netjes tegen elkaar aanstaan
quote:This cartoon is made to encourage people to save money and to pay their income tax on time. They draw a very clear distinction between those who set aside their tax money and pay it on time and those who just go ahead and spend their money frivolously. The use of the swastika in this cartoon is very onerous. Scrooge McDuck makes an appearance as well, though he was probably not given that name at this time.
Ja maar dat heeft niks te maken met wat er in de Duck gebeurt in dit topicquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.thehatchreport(...)uck-war-cartoon.html
[..]
quote:In het stripverhaal krijgt Donald er dubbel en dwars van langs als hij een cd'tje kopieert. Sommigen vinden dat pure propagandal; bangmakerij dat niet thuishoort in een kinderblad.
Geloof er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef mediaconsument het volgende:
Donald Duck en Disney hebben meer te vertellen dan alleen wat tekenfilms met een goed moraal volgens mij.
Ah dat zullen vast diezelfde mensen zijn die in Donald Duck de voortekenen van de Apocalypse zienquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:24 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)7/49/donald_duck.xml
[..]
Het verteld dat Disney gebruikt werd door het Amerikaanse leger. Daarom is er een mogelijkheid dat ze dit nogsteeds doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niks te maken met wat er in de Duck gebeurt in dit topicToendertijd bestonden er ook anti-nazi cartoons van Disney. Niet zo raar overigens in die tijd.
Nee, daarom is dit een erg kortzichtige en dus domme vraag.quote:Of heeft deze strip aangezet tot het binnenvliegen van de WTC?
Dat is niet aan jou om te bepalen, mijn vraag was serieus, met een niet te zwaar eraan tillend tintje.quote:Nee, daarom is dit een erg kortzichtige en dus domme vraag.
Je zit hier anders wel het topic compleet belachelijk te maken met je opmerkingen. Volgens jou is het namelijk onmogelijk dat er andere mensen dan terroristen van 11 september afwisten voordat het gebeurde, toch? Hoe kom je aan die conclusie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen, mijn vraag was serieus, met een niet te zwaar eraan tillend tintje.
Overigens is het niet vreemd, wellicht hebben de terroristen hun inspiratie bij 1 van die zaken vandaan gehaald.
Ach kom, de twin towers waren een sitting duck, een mooier doelwit voor een terroristische aanslag kon je niet hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen, mijn vraag was serieus, met een niet te zwaar eraan tillend tintje.
Overigens is het niet vreemd, wellicht hebben de terroristen hun inspiratie bij 1 van die zaken vandaan gehaald.
Nee hoor, ik vraag me gewoon openlijk af of ze wellicht door de Duck geinspireerd waren. En dat doe ik met een luchtig sausje. Lachen is namelijk gezondquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je zit hier anders wel het topic compleet belachelijk te maken met je opmerkingen. Volgens jou is het namelijk onmogelijk dat er andere mensen dan terroristen van 11 september afwisten voordat het gebeurde, toch? Hoe kom je aan die conclusie?
Waar ik in geloof is geen ruimte voor propagandaquote:Of ben je bang dat alles waar je in gelooft, één grote propaganda zooi blijkt te zijn?
Ik schreeuw het nu uit van de pijn. Wat een klotezin. "een luchtig sausje." Je verpakt je opmerkingen zeker ook in een modern jasje. Omdat je zo "lekker gek" bent. Want gek zijn is gezond!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat doe ik met een luchtig sausje. Lachen is namelijk gezond
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |