Wel mooi he.. zal Bush eens een kaartje sturen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:16 schreef mediaconsument het volgende:
Het nieuwe WTC wordt dan ook een toeristische attractie.
[ afbeelding ]
Nee dat snap ik, maar ook niet voor TRU.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit was totaal niet bedoeld voor ONZ, maar goed.
nee, daarom gebruikten ze ook vliegtuigenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef PICHT het volgende:
[..]
Al Qaida heeft geen vliegende geldpakhuizen
Ik zal hem binnenkort wel even inscannen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
nu wil ik wel weten hoe het verhaal afloopt
Je weet het niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef PICHT het volgende:
[..]
Al Qaida heeft geen vliegende geldpakhuizen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Pikhoofd het volgende:
Nee hoor, ik weet zeker dat de Duitsers er achter zitten. Ze hebben hun Porsche niet voor niets 911 genoemd
Waarom niet eigenlijk? Vind dit wel een beetje kortzichtig, maargoed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ook niet voor TRU.
Het is Donald Duckquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Vind dit wel een beetje kortzichtig, maargoed.
Mijns inziens is de topicposter redelijk serieus en heeft hij ook al een aantal goede reacties gehad. Ikzelf ben dan ook benieuwd naar de oorsprong achter deze verhalen. Daar zal ONZ weinig aan toe kunnen voegen.
Oftewel propaganda.quote:
Het is Donald Duckquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft ook netjes tegen elkaar aanstaan
quote:This cartoon is made to encourage people to save money and to pay their income tax on time. They draw a very clear distinction between those who set aside their tax money and pay it on time and those who just go ahead and spend their money frivolously. The use of the swastika in this cartoon is very onerous. Scrooge McDuck makes an appearance as well, though he was probably not given that name at this time.
Ja maar dat heeft niks te maken met wat er in de Duck gebeurt in dit topicquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.thehatchreport(...)uck-war-cartoon.html
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |