Tjeez, wat dufquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
Dit zijn de nieuwe titels waar ze uit gaan kiezen:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:07 schreef Dos37 het volgende:
Het zijn dan ook geen Cougars maar MILFs, MILF Town.
Als dat echt de enige opties zijn laat het aub nummer 6 worden!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:
Beter imho dan de titels die als suggestie werden gegeven. Ben er inmiddels wel aan gewend. Heerlijke serie!quote:
Wat slechtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat die rode ballon telkens voorbijkwam in de laatste paar afleveringenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ongeveer halverwege seizoen 1 nu en ik vond het eerst heel leuk, maar de lol is er snel vanaf. Het is veel te veel een one issue show. Dus ik kijk dit seizoen nog even uit, maar laat seizoen 2 maar zitten, geloof ik.
quote:Jennifer Aniston gaat een gastrol spelen in de serie Cougar Town. De Friends-actrice speelt in de betreffende aflevering de psychotherapeut van het personage van Courteney Cox, ook bekend van de populaire jarennegentigserie.
De 41-jarige Aniston zit in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, dat in de Verenigde Staten eind september van start gaat.
De serie draait om een oudere alleenstaande vrouw die zich na haar scheiding tegoed doet aan jongere mannen. In Nederland werd het eerste seizoen uitgezonden door Net5.
Gastrol
Zangeres Sheryl Crow speelde eerder al een gastrol in de serie. Zij liet daarna weten te hopen dat Aniston de volgende zou zijn. "Wie zou niet Jennifer Aniston en Courteney Cox weer samen willen zien?", vroeg zij zich toen af.
De twee bevriende actrices deelden het scherm vaker. In 2007 speelde Aniston een gastrol in de serie Dirt, waarin Cox de hoofdrol speelde. De twee waren tien jaar lang samen te zien in de serie Friends.
haha idd.. blame nu.nlquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:45 schreef Breuls het volgende:
Totaal negeren dat Lisa Kudrow Aniston al voor was, is ook een kunst.
Die serie is ook echt geweldig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef pberends het volgende:
Kijktip voor Cougar Town-fans: The Hard Times of RJ Berger
Niet dat de series vergelijkbaar zijn overigens (behalve de flauwe humor).
Een paar posts boven jequote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Dos37 het volgende:
Was het trouwens wel uitgelekt dat Jennifer Aniston zou komen? Het was voor mij wel een verrassing.
quote:Als Cougar Town flopt, bedenken Cox en Arquette weer een nieuw serie en dan laten ze Jennifer opnieuw komen opdravenOp zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef pberends het volgende:
Flauw begin van het nieuwe seizoen, ik ben maar gestopt met kijken.
Het dieptepunt was natuurlijk de altijd vreselijke Jennifer Aniston die op kwam draven.
RIP Cougar Town.
quote:Dan ga ik nog even verder kijken, want de drie afleveringen van seizoen 2 bracht mij tot nu toe amper een glimlach op mijn gezicht. Een magere score voor zo'n serie...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond m ook leuker dan normaal inderdaad.
quote:Tja, we kunnen het er wel over eens zijn dat dit niet de meest briljante comedy ever is. Hij komt zelfs niet in de top 20. Ik had niet eens verwacht dat er een tweede seizoen van zou komen. Maar het is wel vermakelijk voor die 20 minuutjes. En die van deze week was dus zeker wel grappig.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even verder kijken, want de drie afleveringen van seizoen 2 bracht mij tot nu toe amper een glimlach op mijn gezicht. Een magere score voor zo'n serie...
quote:Dit is wel typisch een Bill Lawrence serie hoor, qua humor en tempo. En het is ook niet door de Arquettes bedacht, ze produceren alleen mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als Cougar Town flopt, bedenken Cox en Arquette weer een nieuw serie en dan laten ze Jennifer opnieuw komen opdraven.
quote:Precies wat je zegt. Die kostuums waren erg leukOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef sbientje het volgende:
ghehe, Travis als Andy, en de twee vriendinnen als elkaarIk vond m erg lachen deze keer. Alleen dat huiliehuilie met die pa had van mij niet gehoeven
het kostuum van bobby vond ik trouwens erg leuk gedaan
quote:Volgens mij zijn Cox en Arquette tegenwoordig uit elkaar! Waarom weet ik dat soort dingenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Als Cougar Town flopt, bedenken Cox en Arquette weer een nieuw serie en dan laten ze Jennifer opnieuw komen opdraven.
Volgens mij speelt zijn vrouw ook wel in elke serie die hij maakt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dit is wel typisch een Bill Lawrence serie hoor, qua humor en tempo. En het is ook niet door de Arquettes bedacht, ze produceren alleen mee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Barb:
"Oh hello, Jules. I just finished the tastiest Cuban sandwich"![]()
![]()
Vind het wel leuk dat die Tom nu wat meer aandacht krijgt. Heb net episode 13 gekeken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Ondanks een Valentijnsdag aflevering was ie nog best te doen. Vooral die Tom was grappig
mijn schema zegt woensdag weer!quote:
Volledig mee eens. Ontzettend leuke aflevering. Ik ben blij dat de serie terug komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:37 schreef sbientje het volgende:
leuke laatste aflevering(en). Bobby is zo schattig
Mee eens!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Laury was trouwens wel ERNSTIG lekker met haar haar vast en in bikini
ik vind het juist hilarisch wat ze steeds boven die titel plakkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef pietjansma het volgende:
Hopelijk doen ze nu wel eindelijk wat aan de titel, want dit is en blijft werkelijk de slechtste titel ooit. Denk trouwens dat een naamsverandering de kijkcijfers ook wel zou helpen...
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Arme Ted, The Hooch heeft hem verlaten. Ook lachten dat die gast uit Community een cameo had.
Sam Lloyd aka Ted van Scrubs. Heeft ook een eigen accapella groep genaamd The Blanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef sbientje het volgende:
hoe heet die acteur die die knakker met gitaar speelde?
scrubs kijk ik eigenlijk maar zelden. Toen ik in t buitenland zat keek ik het weleens, omdat het toen recht na that 70's show kwam haha, en daar bleef ik voor binnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sam Lloyd aka Ted van Scrubs. Heeft ook een eigen accapella groep genaamd The Blanks
Leuk dat ze het seizoen na al die maanden toch nog af gaan maken.quote:'Cougar Town' gets return date
Here’s a Valentine’s Day present for Cougar Town fans. The comedy is returning to ABC on Tuesday, Feb. 14, at 8:30 p.m.
Bron
15 ipv 22 is niet gehalveerd...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:35 schreef Class het volgende:
Best een aardige serie, jammer dat ze het aantal aflevering van s3 gehalveerd hebben
Carequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef pietjansma het volgende:
[..]
15 ipv 22 is niet gehalveerd...
Ja precies. Het is gewoon leuk om te kijken, maar het is niet de beste serie. Er gebeurt ook vrij weinig, het is gewoon makkelijk vermaak. Ik vind de personages wel heel leuk, maar deze serie hoeft voor mij niet per se hernieuwd te worden. Vind het trouwens nog knap dat ze zover zijn gekomen. Volgensmij waren de kijkcijfers niet al te best voor deze serie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef sbientje het volgende:
ik zal het niet gaan missen denk ik. Vind het wel een leuke serie op zich, wel vermakelijk, maar niet fantastisch of onmisbaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |