Tjeez, wat dufquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
Dit zijn de nieuwe titels waar ze uit gaan kiezen:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:07 schreef Dos37 het volgende:
Het zijn dan ook geen Cougars maar MILFs, MILF Town.
Als dat echt de enige opties zijn laat het aub nummer 6 worden!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:
Beter imho dan de titels die als suggestie werden gegeven. Ben er inmiddels wel aan gewend. Heerlijke serie!quote:
Wat slechtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat die rode ballon telkens voorbijkwam in de laatste paar afleveringenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ongeveer halverwege seizoen 1 nu en ik vond het eerst heel leuk, maar de lol is er snel vanaf. Het is veel te veel een one issue show. Dus ik kijk dit seizoen nog even uit, maar laat seizoen 2 maar zitten, geloof ik.
quote:Jennifer Aniston gaat een gastrol spelen in de serie Cougar Town. De Friends-actrice speelt in de betreffende aflevering de psychotherapeut van het personage van Courteney Cox, ook bekend van de populaire jarennegentigserie.
De 41-jarige Aniston zit in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, dat in de Verenigde Staten eind september van start gaat.
De serie draait om een oudere alleenstaande vrouw die zich na haar scheiding tegoed doet aan jongere mannen. In Nederland werd het eerste seizoen uitgezonden door Net5.
Gastrol
Zangeres Sheryl Crow speelde eerder al een gastrol in de serie. Zij liet daarna weten te hopen dat Aniston de volgende zou zijn. "Wie zou niet Jennifer Aniston en Courteney Cox weer samen willen zien?", vroeg zij zich toen af.
De twee bevriende actrices deelden het scherm vaker. In 2007 speelde Aniston een gastrol in de serie Dirt, waarin Cox de hoofdrol speelde. De twee waren tien jaar lang samen te zien in de serie Friends.
haha idd.. blame nu.nlquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:45 schreef Breuls het volgende:
Totaal negeren dat Lisa Kudrow Aniston al voor was, is ook een kunst.
Die serie is ook echt geweldig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef pberends het volgende:
Kijktip voor Cougar Town-fans: The Hard Times of RJ Berger
Niet dat de series vergelijkbaar zijn overigens (behalve de flauwe humor).
Een paar posts boven jequote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Dos37 het volgende:
Was het trouwens wel uitgelekt dat Jennifer Aniston zou komen? Het was voor mij wel een verrassing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |