mijn schema zegt woensdag weer!quote:
Volledig mee eens. Ontzettend leuke aflevering. Ik ben blij dat de serie terug komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:37 schreef sbientje het volgende:
leuke laatste aflevering(en). Bobby is zo schattig
Mee eens!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Laury was trouwens wel ERNSTIG lekker met haar haar vast en in bikini
ik vind het juist hilarisch wat ze steeds boven die titel plakkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef pietjansma het volgende:
Hopelijk doen ze nu wel eindelijk wat aan de titel, want dit is en blijft werkelijk de slechtste titel ooit. Denk trouwens dat een naamsverandering de kijkcijfers ook wel zou helpen...
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Arme Ted, The Hooch heeft hem verlaten. Ook lachten dat die gast uit Community een cameo had.
Sam Lloyd aka Ted van Scrubs. Heeft ook een eigen accapella groep genaamd The Blanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef sbientje het volgende:
hoe heet die acteur die die knakker met gitaar speelde?
scrubs kijk ik eigenlijk maar zelden. Toen ik in t buitenland zat keek ik het weleens, omdat het toen recht na that 70's show kwam haha, en daar bleef ik voor binnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sam Lloyd aka Ted van Scrubs. Heeft ook een eigen accapella groep genaamd The Blanks
Leuk dat ze het seizoen na al die maanden toch nog af gaan maken.quote:'Cougar Town' gets return date
Here’s a Valentine’s Day present for Cougar Town fans. The comedy is returning to ABC on Tuesday, Feb. 14, at 8:30 p.m.
Bron
15 ipv 22 is niet gehalveerd...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:35 schreef Class het volgende:
Best een aardige serie, jammer dat ze het aantal aflevering van s3 gehalveerd hebben
Carequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef pietjansma het volgende:
[..]
15 ipv 22 is niet gehalveerd...
Ja precies. Het is gewoon leuk om te kijken, maar het is niet de beste serie. Er gebeurt ook vrij weinig, het is gewoon makkelijk vermaak. Ik vind de personages wel heel leuk, maar deze serie hoeft voor mij niet per se hernieuwd te worden. Vind het trouwens nog knap dat ze zover zijn gekomen. Volgensmij waren de kijkcijfers niet al te best voor deze serie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef sbientje het volgende:
ik zal het niet gaan missen denk ik. Vind het wel een leuke serie op zich, wel vermakelijk, maar niet fantastisch of onmisbaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |