quote:Als Cougar Town flopt, bedenken Cox en Arquette weer een nieuw serie en dan laten ze Jennifer opnieuw komen opdravenOp zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef pberends het volgende:
Flauw begin van het nieuwe seizoen, ik ben maar gestopt met kijken.
Het dieptepunt was natuurlijk de altijd vreselijke Jennifer Aniston die op kwam draven.
RIP Cougar Town.
quote:Dan ga ik nog even verder kijken, want de drie afleveringen van seizoen 2 bracht mij tot nu toe amper een glimlach op mijn gezicht. Een magere score voor zo'n serie...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond m ook leuker dan normaal inderdaad.
quote:Tja, we kunnen het er wel over eens zijn dat dit niet de meest briljante comedy ever is. Hij komt zelfs niet in de top 20. Ik had niet eens verwacht dat er een tweede seizoen van zou komen. Maar het is wel vermakelijk voor die 20 minuutjes. En die van deze week was dus zeker wel grappig.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even verder kijken, want de drie afleveringen van seizoen 2 bracht mij tot nu toe amper een glimlach op mijn gezicht. Een magere score voor zo'n serie...
quote:Dit is wel typisch een Bill Lawrence serie hoor, qua humor en tempo. En het is ook niet door de Arquettes bedacht, ze produceren alleen mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als Cougar Town flopt, bedenken Cox en Arquette weer een nieuw serie en dan laten ze Jennifer opnieuw komen opdraven.
quote:Precies wat je zegt. Die kostuums waren erg leukOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef sbientje het volgende:
ghehe, Travis als Andy, en de twee vriendinnen als elkaarIk vond m erg lachen deze keer. Alleen dat huiliehuilie met die pa had van mij niet gehoeven
het kostuum van bobby vond ik trouwens erg leuk gedaan
quote:Volgens mij zijn Cox en Arquette tegenwoordig uit elkaar! Waarom weet ik dat soort dingenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Als Cougar Town flopt, bedenken Cox en Arquette weer een nieuw serie en dan laten ze Jennifer opnieuw komen opdraven.
Volgens mij speelt zijn vrouw ook wel in elke serie die hij maakt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dit is wel typisch een Bill Lawrence serie hoor, qua humor en tempo. En het is ook niet door de Arquettes bedacht, ze produceren alleen mee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Barb:
"Oh hello, Jules. I just finished the tastiest Cuban sandwich"![]()
![]()
Vind het wel leuk dat die Tom nu wat meer aandacht krijgt. Heb net episode 13 gekeken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Ondanks een Valentijnsdag aflevering was ie nog best te doen. Vooral die Tom was grappig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |