Ja, aan de mannendouchescene is weinig opwindends he?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Die mannendouchescene
Morgen he?
KLinkt plausibelquote:Op donderdag 24 september 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien heeft Kweej er per ongeluk eentje laten glippen en denkt ze dat ze de Carnibest ruikt
Dan gaan we er eentje voor je regelenquote:
Ik zet hem gewoon aan en ik zie wel wanneer het binnen isquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, aan de mannendouchescene is weinig opwindends he?![]()
En morgen ja!Al wacht ik nog even een extra dagje denk ik, volgens mij springt de halve wereld ineens op die downloads
Ik ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zet hem gewoon aan en ik zie wel wanneer het binnen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga altijd naar torrentscan.com en kijk welke de beste heeft. Of EZtv, die is ook altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 14:36 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oh, das wel jammerquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 15:03 schreef Re het volgende:
mininova moet binenkort uit de lucht trouwens, dank aan onze vrienden van Brein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou, met je kut-kutquote:Op donderdag 24 september 2009 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè, alsof vrouwen er totaal geen verstand van hebbenMet je kutpi.
Nooooooooooooou......quote:Op donderdag 24 september 2009 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè, alsof vrouwen er totaal geen verstand van hebbenMet je kutpi.
ik ken ook mannen die niet snappen dat hun eten niet smaakt als je de boter/olie in je pan aan laat brandenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik heb vrouwen meegemaakt die zich serieus afvroegen waarom hun mail niet aankwam ofzo als er met grote koeienletters op het scherm staat 'U WERKT NU OFFLINE, DE VERBINDING MET DE EXCHANGE SERVER IS VERBROKEN'
Ik doe het welquote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde wat zeggen over inparkeren, maar als ik dat doe gaat Greys me pwnen
NOU DAT WAS DE LAATSTE KEER DAT IK JOU IETS VIA FILEZILLA GESTUURD HEB, KNULquote:Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo iets over filezilla mompelt.
We'll see about that...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU DAT WAS DE LAATSTE KEER DAT IK JOU IETS VIA FILEZILLA GESTUURD HEB, KNUL
Via profiel kun je een plaatje uploaden, of je kunt een plaatje bij tinypic.com oid uploaden en die onder profiel bij webicon instellen. Webicons mogen groter, upload is 10kb maximaal of oz.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Meisjes plagen zoentjes vragen enzo Elies.quote:
nou, ik kreeg zojuist de auto van mn pa ECHT NIET ingeparkeerdquote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Had je ook nog snacks gezien die hij wel mag hebben?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik kreeg zojuist de auto van mn pa ECHT NIET ingeparkeerd
Bij die spat? Wat een vage lui trouwensquote:Op donderdag 24 september 2009 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had je ook nog snacks gezien die hij wel mag hebben?
Joa, die krijgt Charlie ook. Bij de ruimte links hebben ze allerlei gezonde Carnibest snacksquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij die spat? Wat een vage lui trouwensik heb eigk alleen naar de worst gekeken. Natuurvoeding heb ik
Ja, en dat vadsige wijf met piercingsquote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, die krijgt Charlie ook. Bij de ruimte links hebben ze allerlei gezonde Carnibest snacks
JaWhehhehe. Heb je die stomme mops ook ontmoet?
Stel je één vraagje, krijg je een verhaal van 3 alinea's.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en dat vadsige wijf met piercings
"Hoi, ik kom carnibest halen, hoe ontdooi ik dat asap?"?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stel je één vraagje, krijg je een verhaal van 3 alinea's.
Die kerel zat in de ruimte links, en daar weer links van in zn eigen hok of zo. Die zei geen woord
Ooohh. als t écht écht moet mag t in koud water, maar liever niet. Al zul je er niet dood aan gaanquote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hoi, ik kom carnibest halen, hoe ontdooi ik dat asap?"?
En ik kreeg me een enorm verhaalhallo, ik wilde alleen weten hoe ik het moet ontdooien, anders nie.
Ja au bien marie mocht ook. Ofzoquote:Op donderdag 24 september 2009 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh. als t écht écht moet mag t in koud water, maar liever niet. Al zul je er niet dood aan gaan
Ja, Carnibest in de voerbak en dan de voerbak in de gootsteen met een laagje water. Iig geen warm waterquote:Op donderdag 24 september 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja au bien marie mocht ook. Ofzoen zij deed het dan zo en zo en zo. Ja, boeiend
Mooi, dan zetten ze erop "Nieuw-amsterdam" mn reet. Tis verdomme erica waar ze wonen
kloptquote:Op donderdag 24 september 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Carnibest in de voerbak en dan de voerbak in de gootsteen met een laagje water. Iig geen warm water
En dat ontdooit best snel hoor
Weet ik veel, slechter voor de kwaliteit of zo. In koud water ook al, maar voor een keer kan dat best.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt15 min wast ontdooid
![]()
waarom geen warm water? Dat wijf zei dat het met warm water moest.
Ik moest zelf au bien marie op het vuur doen
Wat een stom wijf danquote:Op donderdag 24 september 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel, slechter voor de kwaliteit of zo. In koud water ook al, maar voor een keer kan dat best.
Ja, we halen t altijd uit de vriezer en zetten het dna in de koelkast voor de volgende dag. Even een half uurtje van te voren uit de koelkast halen zodat het op kamertemperatuur komtquote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een stom wijf dan
en ik heb wat ik over heb van vanmiddag in een bakje in de koelkast gezet. Kan die straks wel eten he?
Heb je ook aardig rap binnen danquote:Op donderdag 24 september 2009 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Den Paal (en Den Broek EN Den Bal) Is Gearriveerd!![]()
![]()
![]()
Ik ben hem nu aan het opbouwen.
Maar dat zou dus betekenen dat dat hele zwembad gefilterd wordt in een uur? Zou dat echt mogelijk zijn?quote:Daar waar vele zwembaden problemen hebben om de Vlarem 11 norm te halen gaan wij nog een stapje verder. De zwembaden van Lakonia hebben elk een inhoud van ::1:120.000 liter dit komt overeen met de hoeveelheid water dat op één uur tijd gefilterd wordt. We maken gebruik van de meest geavanceerde industriële technieken en alles wordt computer gestuurd. Het water van de whirlpools en de zwembaden wordt continu 24 op 24 uur gemeten en bijgestuurd. Daarenboven worden deze resultaten meermaals per dag, door handmatige metingen, gecontroleerd. Ook hebben we een erkend laboratorium gecontacteerd om regelmatig, maar onverwacht, steekproeven te komen doen. Deze resultaten worden automatisch doorgestuurd naar het Ministerie van Volksgezondheid.
Ja nouquote:
Ik was er zelf ook verbaasd over. Inmiddels staat hij.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je ook aardig rap binnen dan
lijkt me ook behoorlijk goor, t idee alleen alquote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou
Het leek me wel duidelijk toch?
Ik wil daar echt al een jaar heen ofzo, maar ik durf niet zo goed
Bang dat je in "ehm" rondzwemt?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou
Ja kijk, het bestaat al jaren en het loopt als een trein en alle berichten in het gastenboek spreken over 'bijzonder proper' (die Belgenquote:
Het leek me wel wat voor onze rukhuttenmeet!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG Greys, wat ben je van plan![]()
Maar ja, het staat er hé, ze filteren die hele toko.
er zijn mensen zwanger geraakt om minderquote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kijk, het bestaat al jaren en het loopt als een trein en alle berichten in het gastenboek spreken over 'bijzonder proper' (die Belgen) maar toch...
[..]
Het leek me wel wat voor onze rukhuttenmeet!![]()
Ja nee. Nou. Hè....
Ik wil er gewoon heen![]()
En ze kunnen het wel filteren in een uur, dat hele bad, maar dan zit er zeker tussen elke huursessie een uur ofzo? Anders kan het niet. Want stel dat er net aan het einde van die... jeweetz. En dat ik dan met mijn teen... ieuw!
dan kan t dus toch voor de rukhuttenmeetquote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
Overigens organiseren ze er ook kinderfeestjes!
Het is geen ranzige sextoko ofzo. Maar daar wordt het uiteraard best vaak voor gebruikt.
Lijkt me zo.
Ja hoi. Nu durf ik al helemaal niet meer.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
er zijn mensen zwanger geraakt om minder
Ik vind het er erg vet uitzien op de foto's. En in België zullen ze ook op het gebeid van hygiëne hun regels hebben, en daar moeten zij zicht toch ook aan houden?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kijk, het bestaat al jaren en het loopt als een trein en alle berichten in het gastenboek spreken over 'bijzonder proper' (die Belgen) maar toch...
[..]
Het leek me wel wat voor onze rukhuttenmeet!![]()
Ja nee. Nou. Hè....
Ik wil er gewoon heen![]()
En ze kunnen het wel filteren in een uur, dat hele bad, maar dan zit er zeker tussen elke huursessie een uur ofzo? Anders kan het niet. Want stel dat er net aan het einde van die... jeweetz. En dat ik dan met mijn teen... ieuw!
Alleen om dat woord al he... RUKHUTTENMEET... moet die meet ooit doorgaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kan t dus toch voor de rukhuttenmeet
120.000 liter.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, hoeveel ml is één ejaculatie? Een vingerhoedje ofzo, 5ml of iets.
En hoeveel liter is dat zwembad. Alsof je dat na 10 minuten nog ziet/merkt.
Mensen pissen ook standaard in het zwembad, en verhoudingsgewijs zit er vast veeeul meer pis in dan zaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er inderdaad niet aan moeten denken om zulke hoeveelheden te produceren.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
120.000 liter.
Dat zwembad dan, niet die ejaculatie.
Ja en ff laten weten of het 5ml of 120.000 liter wasquote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Maar goed. Ik ga het wel gewoon een keer uittesten daar binnenkort.
En een recensie schrijven
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en ff laten weten of het 5ml of 120.000 liter was
Ik ga daar niet sexen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neuh maar Monique Sluyter en de gehele regering van Zimbabwe die een kwartier vóór jou het afhuren welquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:19 schreef JJH het volgende:
Ik kan er echt niks aan doen, maar dit bericht komt net voorbij in mijn nieuwsticker.
'Belgische mannen komen snel klaar'
Nietquote:Op donderdag 24 september 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar Monique Sluyter en de gehele regering van Zimbabwe die een kwartier vóór jou het afhuren wel
als ik mn badpak aan mag houden, kom ik wel naast je zitten in nr 3quote:Op donderdag 24 september 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
NietNou ja, ik ga het gewoon een keer aanschouwen.
Maar ik zou daar denk ik niets durven doen. Ik ben dan weer huiverig voor verborgen camera's en dat ze dan ineens over een jaar een DVD uitbrengen met The best of Lakonia
Maar srsly, check www.lakonia.be (beetje lullige website) en dan FACILITEITEN. Ze hebben drie van die eilandjes en ik ga voor nr 3 denk ik
En wat doet je denken dat je tot 'The Best of Lakonia' gaat behoren dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
NietNou ja, ik ga het gewoon een keer aanschouwen.
Maar ik zou daar denk ik niets durven doen. Ik ben dan weer huiverig voor verborgen camera's en dat ze dan ineens over een jaar een DVD uitbrengen met The best of Lakonia
Maar srsly, check www.lakonia.be (beetje lullige website) en dan FACILITEITEN. Ze hebben drie van die eilandjes en ik ga voor nr 3 denk ik
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was er zelf ook verbaasd over. Inmiddels staat hij.
Zoals verwacht ging Yoko straight to the top. Satsu en Naartjie vinden hem nog wat raar.
Mooie paal zeg! Nu nog even de perfecte plek in mijn woonkamer bepalen.
Het lijkt me wel tofquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat je tot 'The Best of Lakonia' gaat behoren dan?
Hihih, fail.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Hihi [img]http://www.hamsterdance.nl/anin.gif[/iimg]
quote:Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Heb jij bij Dieren maar één foto? Kom niet verder dan de tijger, de rest heeft wel een pijltje voor meer.quote:
dr loopt iets niet helemaal soepel daar, moet dat nog fixen maar via mn blog staan er wel nog dieren onlinequote:Op donderdag 24 september 2009 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij bij Dieren maar één foto? Kom niet verder dan de tijger, de rest heeft wel een pijltje voor meer.
De rest wordt ook gepoetst.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso dat water word wel gereinigd, maar er kunnen er natuurlijk ook genoeg niet mikken, wie weet waar t allemaal beland en waar je over uitglijdt
Weet je nu nog niet dat je hier nooit een serieuze vraag moet stellen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De rest wordt ook gepoetst.
Maar laat maar, ik durf al niet meer
Stel je niet zo aanquote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De rest wordt ook gepoetst.
Maar laat maar, ik durf al niet meer
Ja. Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Als ze 'de rest' aan 't schoonmaken zijn gaat dat water ook lekker door 't filter en tegen de tijd dat ze klaar zijn is 't water vast ook weer schoon. En als was 't dat niet, je moest eens weten wat er allemaal in zwembaden gebeurt.
Ik denk als ze ooit zulke 'beveiligingsbeelden' openbaar maken dat ze hun hele dure toko kunnen sluiten.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Maar trouwens ja, hoe vaak kom je niet zoiets tegen op 'de 25 meeste' of van die andere RTL5 series met security video's. Als je in je blootje daar op je muil gaat haal je vast een of andere funniest video-show. Er zal heus wel cameras hangen voor de beveiliging enzo
Oh. Met vriendinnen kan ook nog jaquote:Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef Morretje het volgende:
Dat wat isdatzo zegt! In gewone zwembaden drijft ook meer rond dan je wilt weten denk ik!
Het lijkt me wel tof Greys, met een paar dinnetjes!
Cat! Mooi paal, mooie poes in de paal ook! Hihi, en Satsu omhoogkijken...
Mooi, leuk, maar wel duurquote:
Ehm....quote:In dit huis ontvangen we geen groepen die een luidruchtig weekendje feesten in de planning hebben.
Gaan we dan niet heel braaf het gedrag van onze huisdieren in stresssituaties bespreken onder het genot van een kopje macrobiotische groene thee?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh Yns, dat eerste linkje dat je gaf van die mooie boerderij:
[..]
Ehm....
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh Yns, dat eerste linkje dat je gaf van die mooie boerderij:
[..]
Ehm....
We hebben Qwea mee, doe eens een gokje?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we dan niet heel braaf het gedrag van onze huisdieren in stresssituaties bespreken onder het genot van een kopje macrobiotische groene thee?
*Steekt natte vinger in de luchtquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben Qwea mee, doe eens een gokje?
Je weet nooit in een openbaar bubbelbad wat er komt bovendrijven.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als ze ooit zulke 'beveiligingsbeelden' openbaar maken dat ze hun hele dure toko kunnen sluiten.
Dan gaat er geen kip meer heen
[..]
Oh. Met vriendinnen kan ook nog ja![]()
Als al die andere mensen dat nou gewoon deden, 'met een paar dinnetjes', dan hoefde ik me geen zorgen te maken!Oh, mits het allemaal vrouwen zijn die met dinnetjes gaan dan
In een gewone sauna bedoel je?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je weet nooit in een openbaar bubbelbad wat er komt bovendrijven.
Die is leuk! Huur ik er in mijn eentje een extra appartement bijquote:
Wil je niet met ons geassocieerd worden?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is leuk! Huur ik er in mijn eentje een extra appartement bij
Mag ik dan bij jouquote:Op donderdag 24 september 2009 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is leuk! Huur ik er in mijn eentje een extra appartement bij
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:25 schreef Greys het volgende:
Cat en MissBliss, jullie palen-talk werkte hier inspirerend, want kijk eens wie er net na een jaar bovenin de paal ging zitten zomaar ineens?
[afbeelding]
Ja!quote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Borie Bler is gewoon een verwend nest
Ja maaaaaar, Greys, jij ging toch niet batsen dan? Zei je...?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als ze ooit zulke 'beveiligingsbeelden' openbaar maken dat ze hun hele dure toko kunnen sluiten.
Dan gaat er geen kip meer heen
[..]
Oh. Met vriendinnen kan ook nog ja![]()
Als al die andere mensen dat nou gewoon deden, 'met een paar dinnetjes', dan hoefde ik me geen zorgen te maken!Oh, mits het allemaal vrouwen zijn die met dinnetjes gaan dan
Kijk maar uit dat je niet op je buik ligt als je in slaap valt!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
Plus kunnen we dan de stellen in 1 hutje pleuren, geen geneuk als ik lig te slapen
Oh, dat vind ik ook weinig aan jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we maar geen Monopoly gaan doen, daar word ik agressief van
Een jaarquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Eerste week vond hij het dolletjes
Daarna een jaar niet naar omgekeken en zojuist... tadaaaaaa!
Hij ligt er nu nog steeds bovenop. Hij heeft het ineens hoog in zijn bol gekregen
In je badpak!quote:
En die Qwea komt met een shitload aan rooie wodka voorraadquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben Qwea mee, doe eens een gokje?
Rooie vodka, dat lang geleden. Dat dronk ik vroeger ook nog wel eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die Qwea komt met een shitload aan rooie wodka voorraad
Dan ga je maar batsenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we maar geen Monopoly gaan doen, daar word ik agressief van
quote:
Ik woon vlakbij de duitse grens, fles heerlijke wodka kost daar 3.85 ofzo. Lekker mengen met sinaasappelsap of puurquote:Op donderdag 24 september 2009 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Rooie vodka, dat lang geleden. Dat dronk ik vroeger ook nog wel eens.
Ik zit nu trouwens serieus te denken aan een dubbele whiskey, de verdoving is nu echt uitgewerkt en mijn tanden en kaak doen zeer. Misschien verdooft dat wat.
is die van Pushkin?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de duitse grens, fles heerlijke wodka kost daar 3.85 ofzo. Lekker mengen met sinaasappelsap of puurwoei.
Heb je tanden getrokken ofzo? Of enkel geboord? Als je iets getrokken hebt mag je geen whiskey/alcohol nemen ivm verdunning van je rooie zooi
Ja, ideetje van Grees. We doen allemaal alsof we het erg leuk vinden, maar in werkelijkheid vind niemand er wat aan.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan ga je maar batsen
Maar ik geloof dat ik iets gemist heb. Rukhuttenmeet?
Je weet dat ik een man ben héquote:Op donderdag 24 september 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet op je buik ligt als je in slaap valt!
The lot.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de duitse grens, fles heerlijke wodka kost daar 3.85 ofzo. Lekker mengen met sinaasappelsap of puurwoei.
Heb je tanden getrokken ofzo? Of enkel geboord? Als je iets getrokken hebt mag je geen whiskey/alcohol nemen ivm verdunning van je rooie zooi
Nee. Pushkin is ranzig. Deze is zoveel beter. Ik ben de naam kwijt.quote:
Gewoon doen!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
The lot.![]()
Ik heb "rooie zooi", dat is dan ook voor het eerst.![]()
De tandsarts zei alleen dat ik op moest passen met eten, ivm met het op de verdoofde tong bijten. Niks over alcohol gehoord...
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Pushkin is ranzig. Deze is zoveel beter. Ik ben de naam kwijt.
Blauwe dop, blauw met zilver etiket.
Ik moet morgen toch heen, mn voorraad is opmaak wel pic
Als je kiezen hebt getrokken, heb je een gat natuurlijk wat bloed... bloedt? ik ben zo slecht in DTquote:Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
The lot.![]()
Ik heb "rooie zooi", dat is dan ook voor het eerst.![]()
De tandsarts zei alleen dat ik op moest passen met eten, ivm met het op de verdoofde tong bijten. Niks over alcohol gehoord...
Ik durf het toch niet helemaal aan. Als het misgaat moet ik morgen nog een keer.quote:
O nee. Zo. Nee, ik had een beetje te snel gelezen. Er is niks getrokken gelukkig.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je kiezen hebt getrokken, heb je een gat natuurlijk wat bloed... bloedt? ik ben zo slecht in DTanyway... wat doet alcohol met je rooie spul? Precies, verdunnen. Betekend dat het dus weer zou kunnen gaan bloeden. Zeker omdat het nog niet dicht is nu.
Dan mag je gewoon drinkenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:59 schreef JJH het volgende:
O
[..]
O nee. Zo. Nee, ik had een beetje te snel gelezen. Er is niks getrokken gelukkig.
*Fles opentrekt
Ik dacht, blauwe dop, zilver blauw etiket. Kan niet missen.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
ramachoff rode wodka is het merk. Bij de duitse lidl. Heerlijk spul
Raar qouten?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zit je ineens raar te quoten, JJH
Ik ben zo snel.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hij tikt te snel, dan staat het boven je kwoot
Borie.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Eerste week vond hij het dolletjes
Daarna een jaar niet naar omgekeken en zojuist... tadaaaaaa!
Hij ligt er nu nog steeds bovenop. Hij heeft het ineens hoog in zijn bol gekregen
Je kunt daar ook met een man heen zonder te batsen hoor!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maaaaaar, Greys, jij ging toch niet batsen dan? Zei je...?![]()
![]()
Ik heb gewoon, historisch en het kaartspel. Het wordt dolletjes!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef Ynske het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Catan is tof!!!
dat deden wij altijd in tussenuren in t studentenverenigingshok
Misschien is Pagan een man en Strega ook (maar ik dacht het niet?)quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ik een man ben hé
Ik wel in elk geval. Jij ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maar we gingen toch dat spelletje met die wijzer doen
Gaaf! Mannen die roze dragen zijn sowieso goed!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Voor MM, denken we ervan?
Qwea zegt (19:18):quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het tof. Echte mannen durven roze te dragen!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Qwea zegt (19:21):quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het tof. Echte mannen durven roze te dragen!
Veeg me opquote:Mikey zegt (19:22):
ik wil niet
Qwea zegt (19:22):
*proest* sinds wanneer heb jij uberhaupt wat te willen?
opschijten met die bende...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurt goed bij je ava.quote:
Zeg het zelf, hij is hier int topicquote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Kweej, zeg dan even dat ik zeg dat echte mannen roze durven dragen
Misschien helpt het.
ja, en ook bij me sterquote:
Flikker opquote:
Leugens, dan moeten we zwart hebbenquote:
blauw en grijs ja, ik ga niet als een fucking flikkerlicht door het leven dartelenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker optijd dat je eens fatsoenlijke truien aandoet ipv die slobber nike truien uit fucking 1990
Mooi dat ik hem meeneem, mooi dat je hem aandoetheb je immers bij die mooie blauwe en grijze trui ook gedaan
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leugens, dan moeten we zwart hebben
Ooh, stel je aan. Jezus fuck zeg. Ik dacht dat jij wel een slimme kerel was. Roze is niet voor homo's, lulloquote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
blauw en grijs ja, ik ga niet als een fucking flikkerlicht door het leven dartelen
Mannen die geen roze durven dragen hebben een kleine piemolquote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
MM, mannen die schrik hebben van roze zijn onzeker over hun mannelijkheid.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Weer een gevalletje TMI.
Kweej grossiert er in!
Ook dat weet alleen jij.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen die geen roze durven dragen hebben een kleine piemol
en ik heb eeen lange piemel voor jouquote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
En trouwens, jij gaat nu maar eens wat voor mij doen. Ik heb lang haar voor jou
picsquote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en ik heb eeen lange piemel voor jou
Ik heb MM's piemel nog nooit gezien hoor!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dat weet alleen jij.
Maar hou het vooral voor je, al genoeg TMI gehad de afgelopen dagen
Ook dat!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen die geen roze durven dragen hebben een kleine piemol
Goedzoquote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb MM's piemel nog nooit gezien hoor!
Wat is het toch fijn dat we vandaag op 1 lijn zittenquote:
qua prestaties?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:39 schreef Ynske het volgende:
zeg Qwea weet je ook wat van computers af als in of iets goed is om veel op te photoshoppen?
is dit iets?quote:
Puur om te photoshoppen wel. Je hebt namelijk 4 gb aangeheugen, das meer dan zat voor PS... alleen als je ook beeldbewerking (video's) wilt gaan doen, ga je dat hier niet mee redden. Ook vanwege de videokaart.quote:
ja dr moet dan ook een goed scherm komen, sta altijd open voor andere tipsquote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
beetje crappy videokaart, maar I guess it will do. Al kan je miss voor 600 incl wel wat mooiers vinden. Tis ook exclusief scherm, en ik heb me weleens laten wijsmaken dat dat ook errug belangrijk is met editing, ivm kleur-echtheid enzo
t gaat niet om videobewerkingquote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Puur om te photoshoppen wel. Je hebt namelijk 4 gb aangeheugen, das meer dan zat voor PS... alleen als je ook beeldbewerking (video's) wilt gaan doen, ga je dat hier niet mee redden. Ook vanwege de videokaart.
Hoe zit het met je scherm eigk? Ik vind 600 euro nou niet echt heel goedkoop. Is dat ook je max budget?
Nou ja wat Kwee al zegt, die 4 gig is prima, videokaart is beetje aan de budget kant, dus kan je nú wel wat mee, maar miss over jaartje niet meer. Verder als je er alleen mee wil gaan fotosjoppen is bv. een 1TB schijf beetje too much, ik zou sowieso niet mn hele archief op 1 fysieke schijf mikken ivm defecten e.d.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dr moet dan ook een goed scherm komen, sta altijd open voor andere tips
Open voor de gein taakbeheer eens (ctrl + alt + del), en dan tabblad 'prestaties' en ga dan wat met PS doen, en kijk dan erna naar hoeveel % RAM en CPU er gebruikt werd. Wss zit je RAM gewoon >80% ofzoquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat niet om videobewerking
heb nu een laptop, travelmate van acer
en bij PS moet ik vaak echt zitten te wachten voordat hij de bestanden opent. en dat frustreert.
t gaat dus echt om PS, en wat internet
voor de rest gebruik ik flappie nog.
bij saven 96%quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Open voor de gein taakbeheer eens (ctrl + alt + del), en dan tabblad 'prestaties' en ga dan wat met PS doen, en kijk dan erna naar hoeveel % RAM en CPU er gebruikt werd. Wss zit je RAM gewoon >80% ofzo
Ja dan is die 1TB zwaaar overkill, dan heb je aan 320 gb voor wat foto's waar je miss op dat moment mee bezig bent genoeg. En wat software en muziek ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
ow ik heb mn fotos op externe schijven staan, 1 voor gebruik, ander is backup
tis usb2, maar als ik bij mijn ouders zit, dan werk ik ook vanaf die externe schijf, en daar is hij niet zo traagquote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan is die 1TB zwaaar overkill, dan heb je aan 320 gb voor wat foto's waar je miss op dat moment mee bezig bent genoeg. En wat software en muziek ofzo.
Overigens kan het ook zijn als je vanaf je USB schijf bewerkt dat het daar aan ligt. Die transferrates van data met USB 2.0 (of 1.1 als je oude schijven hebt) is ook niet alles.
Dan heb je aan deze zat, maar kan je veel goedkoper. Ik ga zo ff voor je kijken, ff mn rijst opeten ik heb de hele dag niks gehadquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat niet om videobewerking
heb nu een laptop, travelmate van acer
en bij PS moet ik vaak echt zitten te wachten voordat hij de bestanden opent. en dat frustreert.
t gaat dus echt om PS, en wat internet
voor de rest gebruik ik flappie nog.
ik ook?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh die 96% RAM is wel de bottleneck, overigens kan je bij de meeste flaptops het geheugen vrij simpel verdubbelen. En geheugen kost vrij weinig
lief dank jequote:Op donderdag 24 september 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je aan deze zat, maar kan je veel goedkoper. Ik ga zo ff voor je kijken, ff mn rijst opeten ik heb de hele dag niks gehad
Tis vaak 1 schroefje en t geheugen kan je er maar op 1 manier inklikken.quote:
Klopt, maar daar moet je enigzins imho wel een beetje verstand van hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh die 96% RAM is wel de bottleneck, overigens kan je bij de meeste flaptops het geheugen vrij simpel verdubbelen. En geheugen kost vrij weinig
Tis niet zo moeilijk, alleen wat ik vaak gezien heb is dat mensen die er totaal geen verstand van hebben het geheugen "kapot" drukken.quote:
Hmm tjah, kan. Maar dan heeft ze toch wel iemand die enigszins technisch is?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis niet zo moeilijk, alleen wat ik vaak gezien heb is dat mensen die er totaal geen verstand van hebben het geheugen "kapot" drukken.
k heb wel al vaker in een gewone pc dingen vervangen, schijven, zipdrive ingebouwd, brander vervangen etcquote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis vaak 1 schroefje en t geheugen kan je er maar op 1 manier inklikken.
Wat is het volledige type van je laptop?
Yep, ik ook. In een omgeving van militante/geëmancipeerde meiden met strap-on'squote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ik een man ben hé
512 mb? kolere. Das echt weinig. Minimaal zou ik voor PS 2gb aanraden.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb wel al vaker in een gewone pc dingen vervangen, schijven, zipdrive ingebouwd, brander vervangen etc
acer travelmate 5602WSMi
processor 1.73GHz
kloksnelheid 1.73GHz, 512 MB
heb je daar wat aan?
Echt, vorige week nog gezienquote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm tjah, kan. Maar dan heeft ze toch wel iemand die enigszins technisch is?
Dat is ook het enige 'gevaar', het is schroefje los, klepje open, geheugen in zn bankje klikken (past maar op 1 manier), dus ja het enige wat kan is dat je het idd verrot drukt
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
512 mb? kolere. Das echt weinig. Minimaal zou ik voor PS 2gb aanraden.
Schotse penicilline werkt altijd!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Rooie vodka, dat lang geleden. Dat dronk ik vroeger ook nog wel eens.
Ik zit nu trouwens serieus te denken aan een dubbele whiskey, de verdoving is nu echt uitgewerkt en mijn tanden en kaak doen zeer. Misschien verdooft dat wat.
Hmm al kan je dat verdubbelen is het nog te weinig. Minstens 4 eigenlijk. Liefste nog 8 ofzo, kan je nog paar jaartjes vooruitquote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb wel al vaker in een gewone pc dingen vervangen, schijven, zipdrive ingebouwd, brander vervangen etc
acer travelmate 5602WSMi
processor 1.73GHz
kloksnelheid 1.73GHz, 512 MB
heb je daar wat aan?
ok dit volg ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm al kan je dat verdubbelen is het nog te weinig. Minstens 4 eigenlijk. Liefste nog 8 ofzo, kan je nog paar jaartjes vooruit![]()
was net al naar t linkje van Qwea aan t kijkenquote:Je zou eens voor die medion shit kunnen kijken. De onderdelen daarvan zijn gewoon allemaal A-merken... en dus niet echt 'ALDI-crap' ofzo
Als je het kan upgraden. Ws kan je mobo maar 1 gb aan. 2 van 512. Dat is redelijk weinig voor PS. Dan gaat ie alsnog haperen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
maar als je dat zou vervangen, dan zou flap dus nog gewoon goed zijn werk moeten doen?
Die heb maar 512mb dedicated geheugen op de videokaartquote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=40867
nouja, nee, hoeft nietquote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
maar je wilt perse ook een desktop ynske? Ik heb een laptop in aug gekocht bij de dixons van samsung. 4 gb intern geheugen enzo.
http://dixons.nl/De_onlin(...)7113762/default.aspx
die als ik me niet vergis. Draait PS op als een tiet
ok...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het kan upgraden. Ws kan je mobo maar 1 gb aan. 2 van 512. Dat is redelijk weinig voor PS. Dan gaat ie alsnog haperen.
Nou je laptop kan je vaak dubbelen, gewoon dus nog een keer hetzelfde aantal RAM erin stoppen als er al zit.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok dit volg ik helemaal niet meer
[..]
was net al naar t linkje van Qwea aan t kijken
Opzich maakt het geen fuck uit of je nou een desktop of een notebook hebt om te PSen. Ik kan me voorstellen dat een desktop fijner werkt. Ik werk altijd met mn laptop op schoot. Als ik dan moet gaan PSen heb ik geen muis oid en moet ik het met het touchpad doen... dawerktkut.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, nee, hoeft niet
k heb nu deze laptop 2 jaar denk ik
word mee gewerkt, wel los toetsenbord. nu vertelde me laatst iemand dat je veel beter voor PS werk een vaste pc kon gebruiken, ikke niet weet, nu doet flap zo traag dat ik dacht, moet ik dan toch maar?
dus dan toch beter een losse pc voor PS werk...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je laptop kan je vaak dubbelen, gewoon dus nog een keer hetzelfde aantal RAM erin stoppen als er al zit.
Kortom je hebt 512mb, je stopt er nog 512mb bij = 1 gig.
Voor PS lekker te draaien is 2 gig echt the bare minimum. 4 gig draait lekker, en als je het betaalbaar tegenkomt wellicht 8 gig doen.
Scherm zou ik gewoon big ass 22" inch breedbeeld Full-HD doen.quote:
Qua laptop? Mag ik vragen waarom? Ik heb zelf een acer gehad van 17" wát een bakbeest en niet te tillenquote:
qua los scherm idd wel. Bij een desktop. Dan is 17" zelfs te klein IMHO. Ik heb hier 21 nog wat staanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scherm zou ik gewoon big ass 22" inch breedbeeld Full-HD doen.
Das niet echt veel geld en prima investering
muis en toetsenbord heb ik nu al los, en bij ps werk hangt er een tablet aanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich maakt het geen fuck uit of je nou een desktop of een notebook hebt om te PSen. Ik kan me voorstellen dat een desktop fijner werkt. Ik werk altijd met mn laptop op schoot. Als ik dan moet gaan PSen heb ik geen muis oid en moet ik het met het touchpad doen... dawerktkut.
Of je moet al die dingen er los bij hebben. Maar verder maakt het vrijwel niet uit. En hoe dat nou heel erg precies zit met dat scherm qua kleuren... ik zal MM hier eens heensturen
Of als je mobo van je laptop wel 4 gb aankan en er zit 1 gb in, dan ruk je die 1 gb eruit en vervang je die voor 2x 2 gbquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je laptop kan je vaak dubbelen, gewoon dus nog een keer hetzelfde aantal RAM erin stoppen als er al zit.
Kortom je hebt 512mb, je stopt er nog 512mb bij = 1 gig.
Voor PS lekker te draaien is 2 gig echt the bare minimum. 4 gig draait lekker, en als je het betaalbaar tegenkomt wellicht 8 gig doen.
Eigenlijk heb je dus alles voor elkaar, alleen voldoet het geheugen van je laptop niet aan je wensen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
muis en toetsenbord heb ik nu al los, en bij ps werk hangt er een tablet aan
flaptopscherm heb ik met spyder gecalibreerd.
t frustreerd me dus enorm dat ik nu moet wachten om de foto's te laden/bewerken/opslaan
qua beeldscherm, om ruimte te hebben om te PSsen, nu ook een 17"quote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qua laptop? Mag ik vragen waarom? Ik heb zelf een acer gehad van 17" wát een bakbeest en niet te tillendeze samsung van 15.6" is IMHO groot genoeg, en superdun vergeleken bij de acer
en hoe kom je daar achter?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of als je mobo van je laptop wel 4 gb aankan en er zit 1 gb in, dan ruk je die 1 gb eruit en vervang je die voor 2x 2 gb
Nee. Hij zit in DH ik in drenthe. Maar als ik wel daar zat, dan deden we wel msn'en hoor terwijl hij 4 meter verderop zit en ik op de bankquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Kweej, zitten jij en MM nu in één huis naar elkaar te MSN-en?
Nee joh, that ain't gonna work. Misschien hoogstens 2x 1 gig. Maar een flappie met 512 stock erin gaat echt geen 4 gig trekkenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of als je mobo van je laptop wel 4 gb aankan en er zit 1 gb in, dan ruk je die 1 gb eruit en vervang je die voor 2x 2 gb
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Oh en Yns, ik heb er de ballen verstand van, dus het is niet dat ik niet wil helpen, maar Q en Ll gaan prima zo te zien dus ik hou mijn snavel er over
Zodra het weer over voorbijdrijvende kwakjes gaat meng ik me weer in de materie!
(Ieuw!)
Waarom gewoon praten als je ook kan msnnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Hij zit in DH ik in drenthe. Maar als ik wel daar zat, dan deden we wel msn'en hoor terwijl hij 4 meter verderop zit en ik op de bank
google zegt dit ;quote:
ja sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom gewoon praten als je ook kan msnnen.
Het lijkt hier trouwens wel DIG ondertussen...
Ja het probleem is niet het geheugen, je kan wss zelfs reepjes van 2 gig kopen. Het gaat erom of je laptop dat ondersteuntquote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:
iemand linkte dit http://www.replacedirect.(...)i.html?linkid=256907
Dit slaat hopelijk niet op de rukhuttenmeat? afhaaktquote:
nee dat snap ik. Ik had het ook enkel over een voorbeeld. Jij had het over verdubbelen, dat hoeft dus niet altijd op te gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, that ain't gonna work. Misschien hoogstens 2x 1 gig. Maar een flappie met 512 stock erin gaat echt geen 4 gig trekken
Maar goed, jij bent dus huiverig voor als ze er extra in prikt, maar wil haar wel de standaard module waar je de hele laptop voor uit elkaar moet schroeven laten vervangenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
google zegt dit ;
Max Supported Size 2 GB
Zou betekenen dat er 2gb in zou kunnen
Dude!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit slaat hopelijk niet op de rukhuttenmeat? afhaakt
Max Supported Size 2 GBquote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het probleem is niet het geheugen, je kan wss zelfs reepjes van 2 gig kopen. Het gaat erom of je laptop dat ondersteunt
WHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ieder zijn specialiteit zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Oh en Yns, ik heb er de ballen verstand van, dus het is niet dat ik niet wil helpen, maar Q en Ll gaan prima zo te zien dus ik hou mijn snavel er over
Zodra het weer over voorbijdrijvende kwakjes gaat meng ik me weer in de materie!
(Ieuw!)
Tjah, hoop gepruts om het erin te krijgen. En dan zit je nog op t minimumquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, hoop gepruts om het erin te krijgen. En dan zit je nog op t minimum
Ik zou voor desktopje gaan dan
Greys, kom er maar in!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet huiverig.. ik zeg gewoon dat ze voorzichtig moet doenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent dus huiverig voor als ze er extra in prikt, maar wil haar wel de standaard module waar je de hele laptop voor uit elkaar moet schroeven laten vervangen![]()
Ik zou als je het kan missen gewoon 500/600 uittrekken voor leuke desktop. Kan je dr zo weer paar jaartjes tegenaan
Eens, maar zie voor verder mening die andere postquote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, hoop gepruts om het erin te krijgen. En dan zit je nog op t minimum
Ik zou voor desktopje gaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |