Ehm....quote:In dit huis ontvangen we geen groepen die een luidruchtig weekendje feesten in de planning hebben.
Gaan we dan niet heel braaf het gedrag van onze huisdieren in stresssituaties bespreken onder het genot van een kopje macrobiotische groene thee?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh Yns, dat eerste linkje dat je gaf van die mooie boerderij:
[..]
Ehm....
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh Yns, dat eerste linkje dat je gaf van die mooie boerderij:
[..]
Ehm....
We hebben Qwea mee, doe eens een gokje?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we dan niet heel braaf het gedrag van onze huisdieren in stresssituaties bespreken onder het genot van een kopje macrobiotische groene thee?
*Steekt natte vinger in de luchtquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben Qwea mee, doe eens een gokje?
Je weet nooit in een openbaar bubbelbad wat er komt bovendrijven.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als ze ooit zulke 'beveiligingsbeelden' openbaar maken dat ze hun hele dure toko kunnen sluiten.
Dan gaat er geen kip meer heen
[..]
Oh. Met vriendinnen kan ook nog ja![]()
Als al die andere mensen dat nou gewoon deden, 'met een paar dinnetjes', dan hoefde ik me geen zorgen te maken!Oh, mits het allemaal vrouwen zijn die met dinnetjes gaan dan
In een gewone sauna bedoel je?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je weet nooit in een openbaar bubbelbad wat er komt bovendrijven.
Die is leuk! Huur ik er in mijn eentje een extra appartement bijquote:
Wil je niet met ons geassocieerd worden?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is leuk! Huur ik er in mijn eentje een extra appartement bij
Mag ik dan bij jouquote:Op donderdag 24 september 2009 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is leuk! Huur ik er in mijn eentje een extra appartement bij
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:25 schreef Greys het volgende:
Cat en MissBliss, jullie palen-talk werkte hier inspirerend, want kijk eens wie er net na een jaar bovenin de paal ging zitten zomaar ineens?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |