Meisjes plagen zoentjes vragen enzo Elies.quote:
nou, ik kreeg zojuist de auto van mn pa ECHT NIET ingeparkeerdquote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde wat zeggen over inparkeren, maar als ik dat doe gaat Greys me pwnen
Had je ook nog snacks gezien die hij wel mag hebben?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik kreeg zojuist de auto van mn pa ECHT NIET ingeparkeerd
Bij die spat? Wat een vage lui trouwensquote:Op donderdag 24 september 2009 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had je ook nog snacks gezien die hij wel mag hebben?
Joa, die krijgt Charlie ook. Bij de ruimte links hebben ze allerlei gezonde Carnibest snacksquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij die spat? Wat een vage lui trouwensik heb eigk alleen naar de worst gekeken. Natuurvoeding heb ik
Ja, en dat vadsige wijf met piercingsquote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, die krijgt Charlie ook. Bij de ruimte links hebben ze allerlei gezonde Carnibest snacks
JaWhehhehe. Heb je die stomme mops ook ontmoet?
Stel je één vraagje, krijg je een verhaal van 3 alinea's.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en dat vadsige wijf met piercings
"Hoi, ik kom carnibest halen, hoe ontdooi ik dat asap?"?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stel je één vraagje, krijg je een verhaal van 3 alinea's.
Die kerel zat in de ruimte links, en daar weer links van in zn eigen hok of zo. Die zei geen woord
Ooohh. als t écht écht moet mag t in koud water, maar liever niet. Al zul je er niet dood aan gaanquote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hoi, ik kom carnibest halen, hoe ontdooi ik dat asap?"?
En ik kreeg me een enorm verhaalhallo, ik wilde alleen weten hoe ik het moet ontdooien, anders nie.
Ja au bien marie mocht ook. Ofzoquote:Op donderdag 24 september 2009 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh. als t écht écht moet mag t in koud water, maar liever niet. Al zul je er niet dood aan gaan
Ja, Carnibest in de voerbak en dan de voerbak in de gootsteen met een laagje water. Iig geen warm waterquote:Op donderdag 24 september 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja au bien marie mocht ook. Ofzoen zij deed het dan zo en zo en zo. Ja, boeiend
Mooi, dan zetten ze erop "Nieuw-amsterdam" mn reet. Tis verdomme erica waar ze wonen
kloptquote:Op donderdag 24 september 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Carnibest in de voerbak en dan de voerbak in de gootsteen met een laagje water. Iig geen warm water
En dat ontdooit best snel hoor
Weet ik veel, slechter voor de kwaliteit of zo. In koud water ook al, maar voor een keer kan dat best.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt15 min wast ontdooid
![]()
waarom geen warm water? Dat wijf zei dat het met warm water moest.
Ik moest zelf au bien marie op het vuur doen
Wat een stom wijf danquote:Op donderdag 24 september 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel, slechter voor de kwaliteit of zo. In koud water ook al, maar voor een keer kan dat best.
Ja, we halen t altijd uit de vriezer en zetten het dna in de koelkast voor de volgende dag. Even een half uurtje van te voren uit de koelkast halen zodat het op kamertemperatuur komtquote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een stom wijf dan
en ik heb wat ik over heb van vanmiddag in een bakje in de koelkast gezet. Kan die straks wel eten he?
Heb je ook aardig rap binnen danquote:Op donderdag 24 september 2009 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Den Paal (en Den Broek EN Den Bal) Is Gearriveerd!![]()
![]()
![]()
Ik ben hem nu aan het opbouwen.
Maar dat zou dus betekenen dat dat hele zwembad gefilterd wordt in een uur? Zou dat echt mogelijk zijn?quote:Daar waar vele zwembaden problemen hebben om de Vlarem 11 norm te halen gaan wij nog een stapje verder. De zwembaden van Lakonia hebben elk een inhoud van ::1:120.000 liter dit komt overeen met de hoeveelheid water dat op één uur tijd gefilterd wordt. We maken gebruik van de meest geavanceerde industriële technieken en alles wordt computer gestuurd. Het water van de whirlpools en de zwembaden wordt continu 24 op 24 uur gemeten en bijgestuurd. Daarenboven worden deze resultaten meermaals per dag, door handmatige metingen, gecontroleerd. Ook hebben we een erkend laboratorium gecontacteerd om regelmatig, maar onverwacht, steekproeven te komen doen. Deze resultaten worden automatisch doorgestuurd naar het Ministerie van Volksgezondheid.
Ja nouquote:
Ik was er zelf ook verbaasd over. Inmiddels staat hij.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je ook aardig rap binnen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |