Gaaf! Mannen die roze dragen zijn sowieso goed!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Voor MM, denken we ervan?
Qwea zegt (19:18):quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het tof. Echte mannen durven roze te dragen!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Qwea zegt (19:21):quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het tof. Echte mannen durven roze te dragen!
Veeg me opquote:Mikey zegt (19:22):
ik wil niet
Qwea zegt (19:22):
*proest* sinds wanneer heb jij uberhaupt wat te willen?
opschijten met die bende...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurt goed bij je ava.quote:
Zeg het zelf, hij is hier int topicquote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Kweej, zeg dan even dat ik zeg dat echte mannen roze durven dragen
Misschien helpt het.
ja, en ook bij me sterquote:
Flikker opquote:
Leugens, dan moeten we zwart hebbenquote:
blauw en grijs ja, ik ga niet als een fucking flikkerlicht door het leven dartelenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker optijd dat je eens fatsoenlijke truien aandoet ipv die slobber nike truien uit fucking 1990
Mooi dat ik hem meeneem, mooi dat je hem aandoetheb je immers bij die mooie blauwe en grijze trui ook gedaan
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leugens, dan moeten we zwart hebben
Ooh, stel je aan. Jezus fuck zeg. Ik dacht dat jij wel een slimme kerel was. Roze is niet voor homo's, lulloquote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
blauw en grijs ja, ik ga niet als een fucking flikkerlicht door het leven dartelen
Mannen die geen roze durven dragen hebben een kleine piemolquote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
MM, mannen die schrik hebben van roze zijn onzeker over hun mannelijkheid.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Weer een gevalletje TMI.
Kweej grossiert er in!
Ook dat weet alleen jij.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen die geen roze durven dragen hebben een kleine piemol
en ik heb eeen lange piemel voor jouquote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
En trouwens, jij gaat nu maar eens wat voor mij doen. Ik heb lang haar voor jou
picsquote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en ik heb eeen lange piemel voor jou
Ik heb MM's piemel nog nooit gezien hoor!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dat weet alleen jij.
Maar hou het vooral voor je, al genoeg TMI gehad de afgelopen dagen
Ook dat!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mannen die geen roze durven dragen hebben een kleine piemol
Goedzoquote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb MM's piemel nog nooit gezien hoor!
Wat is het toch fijn dat we vandaag op 1 lijn zittenquote:
qua prestaties?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:39 schreef Ynske het volgende:
zeg Qwea weet je ook wat van computers af als in of iets goed is om veel op te photoshoppen?
is dit iets?quote:
Puur om te photoshoppen wel. Je hebt namelijk 4 gb aangeheugen, das meer dan zat voor PS... alleen als je ook beeldbewerking (video's) wilt gaan doen, ga je dat hier niet mee redden. Ook vanwege de videokaart.quote:
ja dr moet dan ook een goed scherm komen, sta altijd open voor andere tipsquote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
beetje crappy videokaart, maar I guess it will do. Al kan je miss voor 600 incl wel wat mooiers vinden. Tis ook exclusief scherm, en ik heb me weleens laten wijsmaken dat dat ook errug belangrijk is met editing, ivm kleur-echtheid enzo
t gaat niet om videobewerkingquote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Puur om te photoshoppen wel. Je hebt namelijk 4 gb aangeheugen, das meer dan zat voor PS... alleen als je ook beeldbewerking (video's) wilt gaan doen, ga je dat hier niet mee redden. Ook vanwege de videokaart.
Hoe zit het met je scherm eigk? Ik vind 600 euro nou niet echt heel goedkoop. Is dat ook je max budget?
Nou ja wat Kwee al zegt, die 4 gig is prima, videokaart is beetje aan de budget kant, dus kan je nú wel wat mee, maar miss over jaartje niet meer. Verder als je er alleen mee wil gaan fotosjoppen is bv. een 1TB schijf beetje too much, ik zou sowieso niet mn hele archief op 1 fysieke schijf mikken ivm defecten e.d.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dr moet dan ook een goed scherm komen, sta altijd open voor andere tips
Open voor de gein taakbeheer eens (ctrl + alt + del), en dan tabblad 'prestaties' en ga dan wat met PS doen, en kijk dan erna naar hoeveel % RAM en CPU er gebruikt werd. Wss zit je RAM gewoon >80% ofzoquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat niet om videobewerking
heb nu een laptop, travelmate van acer
en bij PS moet ik vaak echt zitten te wachten voordat hij de bestanden opent. en dat frustreert.
t gaat dus echt om PS, en wat internet
voor de rest gebruik ik flappie nog.
bij saven 96%quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Open voor de gein taakbeheer eens (ctrl + alt + del), en dan tabblad 'prestaties' en ga dan wat met PS doen, en kijk dan erna naar hoeveel % RAM en CPU er gebruikt werd. Wss zit je RAM gewoon >80% ofzo
Ja dan is die 1TB zwaaar overkill, dan heb je aan 320 gb voor wat foto's waar je miss op dat moment mee bezig bent genoeg. En wat software en muziek ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
ow ik heb mn fotos op externe schijven staan, 1 voor gebruik, ander is backup
tis usb2, maar als ik bij mijn ouders zit, dan werk ik ook vanaf die externe schijf, en daar is hij niet zo traagquote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan is die 1TB zwaaar overkill, dan heb je aan 320 gb voor wat foto's waar je miss op dat moment mee bezig bent genoeg. En wat software en muziek ofzo.
Overigens kan het ook zijn als je vanaf je USB schijf bewerkt dat het daar aan ligt. Die transferrates van data met USB 2.0 (of 1.1 als je oude schijven hebt) is ook niet alles.
Dan heb je aan deze zat, maar kan je veel goedkoper. Ik ga zo ff voor je kijken, ff mn rijst opeten ik heb de hele dag niks gehadquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat niet om videobewerking
heb nu een laptop, travelmate van acer
en bij PS moet ik vaak echt zitten te wachten voordat hij de bestanden opent. en dat frustreert.
t gaat dus echt om PS, en wat internet
voor de rest gebruik ik flappie nog.
ik ook?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh die 96% RAM is wel de bottleneck, overigens kan je bij de meeste flaptops het geheugen vrij simpel verdubbelen. En geheugen kost vrij weinig
lief dank jequote:Op donderdag 24 september 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je aan deze zat, maar kan je veel goedkoper. Ik ga zo ff voor je kijken, ff mn rijst opeten ik heb de hele dag niks gehad
Tis vaak 1 schroefje en t geheugen kan je er maar op 1 manier inklikken.quote:
Klopt, maar daar moet je enigzins imho wel een beetje verstand van hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh die 96% RAM is wel de bottleneck, overigens kan je bij de meeste flaptops het geheugen vrij simpel verdubbelen. En geheugen kost vrij weinig
Tis niet zo moeilijk, alleen wat ik vaak gezien heb is dat mensen die er totaal geen verstand van hebben het geheugen "kapot" drukken.quote:
Hmm tjah, kan. Maar dan heeft ze toch wel iemand die enigszins technisch is?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis niet zo moeilijk, alleen wat ik vaak gezien heb is dat mensen die er totaal geen verstand van hebben het geheugen "kapot" drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |