Ja!quote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Borie Bler is gewoon een verwend nest
Ja maaaaaar, Greys, jij ging toch niet batsen dan? Zei je...?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als ze ooit zulke 'beveiligingsbeelden' openbaar maken dat ze hun hele dure toko kunnen sluiten.
Dan gaat er geen kip meer heen
[..]
Oh. Met vriendinnen kan ook nog ja![]()
Als al die andere mensen dat nou gewoon deden, 'met een paar dinnetjes', dan hoefde ik me geen zorgen te maken!Oh, mits het allemaal vrouwen zijn die met dinnetjes gaan dan
Kijk maar uit dat je niet op je buik ligt als je in slaap valt!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
Plus kunnen we dan de stellen in 1 hutje pleuren, geen geneuk als ik lig te slapen
Oh, dat vind ik ook weinig aan jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we maar geen Monopoly gaan doen, daar word ik agressief van
Een jaarquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Eerste week vond hij het dolletjes
Daarna een jaar niet naar omgekeken en zojuist... tadaaaaaa!
Hij ligt er nu nog steeds bovenop. Hij heeft het ineens hoog in zijn bol gekregen
In je badpak!quote:
En die Qwea komt met een shitload aan rooie wodka voorraadquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben Qwea mee, doe eens een gokje?
Rooie vodka, dat lang geleden. Dat dronk ik vroeger ook nog wel eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die Qwea komt met een shitload aan rooie wodka voorraad
Dan ga je maar batsenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we maar geen Monopoly gaan doen, daar word ik agressief van
quote:
Ik woon vlakbij de duitse grens, fles heerlijke wodka kost daar 3.85 ofzo. Lekker mengen met sinaasappelsap of puurquote:Op donderdag 24 september 2009 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Rooie vodka, dat lang geleden. Dat dronk ik vroeger ook nog wel eens.
Ik zit nu trouwens serieus te denken aan een dubbele whiskey, de verdoving is nu echt uitgewerkt en mijn tanden en kaak doen zeer. Misschien verdooft dat wat.
is die van Pushkin?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de duitse grens, fles heerlijke wodka kost daar 3.85 ofzo. Lekker mengen met sinaasappelsap of puurwoei.
Heb je tanden getrokken ofzo? Of enkel geboord? Als je iets getrokken hebt mag je geen whiskey/alcohol nemen ivm verdunning van je rooie zooi
Ja, ideetje van Grees. We doen allemaal alsof we het erg leuk vinden, maar in werkelijkheid vind niemand er wat aan.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan ga je maar batsen
Maar ik geloof dat ik iets gemist heb. Rukhuttenmeet?
Je weet dat ik een man ben héquote:Op donderdag 24 september 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet op je buik ligt als je in slaap valt!
The lot.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de duitse grens, fles heerlijke wodka kost daar 3.85 ofzo. Lekker mengen met sinaasappelsap of puurwoei.
Heb je tanden getrokken ofzo? Of enkel geboord? Als je iets getrokken hebt mag je geen whiskey/alcohol nemen ivm verdunning van je rooie zooi
Nee. Pushkin is ranzig. Deze is zoveel beter. Ik ben de naam kwijt.quote:
Gewoon doen!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
The lot.![]()
Ik heb "rooie zooi", dat is dan ook voor het eerst.![]()
De tandsarts zei alleen dat ik op moest passen met eten, ivm met het op de verdoofde tong bijten. Niks over alcohol gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |