Het is nu nog een vroege beta, en gepresenteerd voor een aantal developers die er aan mogen gaan werken.quote:Wave is het equivalent van het Zwitsers zakmes dat alle webdiensten samenbrengt op een plek. In Wave worden bestaande Google-diensten als Gmail, Google Docs, Google Talk, Picasa, Blogger en Sites samengebracht. Ook is er plek voor externe diensten als Twitter en spelletjes als Sudoku.
Wave laat gebruikers documenten maken waarin meerdere participanten tekst, multimedia, applicaties en feeds kunnen toevoegen, op een manier die doet denken aan instant messaging. De dienst slaat ook vorige versies op, dus gebruikers kunnen terugbladeren naar oude 'golven'.
Jah, een site met het hele internetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:11 schreef n8n het volgende:
Het werd eens tijd voor een site waar je alles onder 1 kap hebt, Mail + Youtube + Facebook + Digg + IMDB + Last.fm + Fok! en noem maar op
Ik heb geen zin overal een apart account te maken, en het leek me wel iets voor Google. Buiten dat kan het heel handig zijn er maar heel goed en lang over nagedacht wordt.quote:
Nee, zo kan je het niet noemen. Het is msn, facebook en gmail ineen, en ook nog eens met handig gebruik van Google Maps, Picasa etc.quote:
Dit is heel vet, als voorbeeld typte hij beensoup, dat werd veranderd in beansoup. Vervolgens typte hij Ive bean there, dat werd veranderd in Ive been there.quote:- Real-time: het kunnen meekijken wat er door anderen getypt wordt, karakter per karakter.
- Collaborative: Central hub waar je mensen aan je Wave kan toevoegen.
- Extensions (robots): Spelly (context gevoelige spelling checker)
Dus ook een soort datumprikker, mensen kunnen aangeven of ze kunnen of niet.quote:, Bloggy (zet je Wave direct op je blog), Linky (ontdekt hyperlinks), Polly (Formulieren voor polls), etc.
- Gadgets: Google Maps, games, Youtube, yes/no/maybe, etc.
Alles wordt opgeslagen, dus als je later begint met meelezen bij 2 vrienden dan kan je het stap voor stap bekijken, als een filmpje zeg maar.quote:die je kunt opnemen in je Wave.
- Playback: het terugspelen van aanvullingen en wijzigingen op je Wave
En developers kunnen het nu dus gaan uitbreiden, dus de mogelijkheden zijn oneindig.quote:- File-sharing: drag & drop van bijvoorbeeld foto's in je Wave.
- Document creation and editing: met meerdere mensen aan een document werken.
- Etc.
Eigenlijkwel ja, maar dan dus allemaal met dezelfde techniek, dus uitwisselbaar etc.quote:
Ik hoop dat er nog een samenvatting van komt. Genoeg mensen die het best interessant vinden, maar die er niet meer dan een uur voor gaan zitten.quote:
Ik ook en anders zo ff opzetten en tijdens de lunch ff kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een samenvatting van komt. Genoeg mensen die het best interessant vinden, maar die er niet meer dan een uur voor gaan zitten.
vooral het eerste gedeelte (techdemo) is boeiend, daarna technisch geneuzelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook en anders zo ff opzetten en tijdens de lunch ff kijken
Moet het nog steeds afkijken geheugen van me wii zat in eens volquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
vooral het eerste gedeelte (techdemo) is boeiend, daarna technisch geneuzel
Dat vond ik juist het interessantstequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
vooral het eerste gedeelte (techdemo) is boeiend, daarna technisch geneuzel
Pst ik heb een developer preview jij doelt op de user previewquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef funrider het volgende:
Helaas nog niks ontvangen van google had me ook aangemeld. Nu nog maar een keer aangemeld.
Alsof iedere dev een preview krijgtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Door een developer te zijn?
Ik ga zelf ook voor de user preview
Juist net als met de user preview pakken ze er gewoon een x aantal mensen random uit de lijst met iedereen die zich ingeschreven heeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:15 schreef jakkop het volgende:
[..]
Alsof iedere dev een preview krijgt
ja in principe alles van Google, misschien met wat uitzonderingen, geen idee nog. dat hangt af van het volk dat hier komtquote:
Mocht iemand hier een van de gegadigden zijn, dan zou ik wel graag een testaccountje willen krijgenquote:De gebruikers mogen vervolgens ook nog mensen in hun omgeving uitnodigen, net zoals dat in het begin met Gmail ging.
en ikquote:Op woensdag 30 september 2009 10:21 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
De eerste 100.000 testgebruikers zijn uitgenodigd!
http://googleblog.blogspo(...)gle-wave-update.html
[..]
Mocht iemand hier een van de gegadigden zijn, dan zou ik wel graag een testaccountje willen krijgen
Amerika is nog niet wakkerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef jakkop het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven, maar nog niks gekregen
In dit topic staat de demo: Google Wavequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:43 schreef Incolumis het volgende:
ik heb me ook ingeschreven
is me nog niet compleet duidelijk wat je er allemaal mee kunt maar ik hoop morgen wel
Maar daar laten ze wel zien wat je er allemaal mee kunt...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Incolumis het volgende:
uhm daar post ik al, en da's de dev beta, niet de user beta
ja snap ik maar zelfs dan was het nog steeds wat onduidelijk. maar heb inmiddels de Wave pagina van Google doorgelezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Maar daar laten ze wel zien wat je er allemaal mee kunt...
In het Wave topic heb ik mezelf al bovenaan de lijst met invites gezetquote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja snap ik maar zelfs dan was het nog steeds wat onduidelijk. maar heb inmiddels de Wave pagina van Google doorgelezen.
* Tiemie zet zich vast op de lijst.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:19 schreef blrrrt het volgende:
Is er al een lijst voor invites?
Heeft in de tijd van Gmail erg lekker gewerkt op fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man's got to do what a man's got to do.
Dan kan jij mooi het lijstje afwerken met je invites.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:56 schreef J.A.N.A. het volgende:
Yep hier ook 1 gaarne, al verwacht ik er vanacht wel 1 in m'n inbox.
Ik ook graagquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef jakkop het volgende:
Lijstje:
Zwieber_de_vos
sanderrr
jakkop
Chahid
blllrt
tiemie
crossover
arn0
JuiceJuice
borisz
quote:Lijstje:
Zwieber_de_vos
sanderrr
jakkop
Chahid
blllrt
tiemie
crossover
arn0
JuiceJuice
borisz
Mr. DD
SKa_BoSS
(up to date tot en met post #81)quote:Zwieber_de_vos
sanderrr
jakkop
Chahid
blrrrt
tiemie
crossover
arn0
JuiceJuice
borisz
Joene
MJay1
J.A.N.A.
Mr.Noodle
Mr. DD
SKa_BoSS
DutchErrorist
keijz
Eierbal
gerbenp
Zo ging dat met Gmail ook op het beginquote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef Joene het volgende:
LOL ze worden op ebay aangeboden voor 75 dollar
...? Ik stond al in het lijstje hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet gaan sjoemelen vriend
[..]
Moet je wel m'n nick goed spellen...quote:Op woensdag 30 september 2009 17:06 schreef Arn0 het volgende:
Correct en geüpdatet lijstje als het goed is;
[..]
Ja ik was weer te vlugquote:Op woensdag 30 september 2009 17:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
...? Ik stond al in het lijstje hoor(zie ook een aantal posts hierboven)
Edit: Oke, je hebt het al gezien![]()
Wave lijkt inderdaad technisch geniaal in elkaar te zitten. Als het straks aanslaat kan het link worden... Google heeft dan immers een alles overkoepelend sociaal netwerk in handen PLUS email verkeer... Google weet straks alles van je.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:08 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Zo ging dat met Gmail ook op het begin
Google is echt geweldig, kan niet wachten op Wave
Ik had je nick van het vorige lijstje gekopieerd maar goed, aangepastquote:Op woensdag 30 september 2009 17:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je wel m'n nick goed spellen...
+ BluesRebelquote:Op woensdag 30 september 2009 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zwieber_de_vos
sanderrr
jakkop
Chahid
blrrrt
tiemie
crossover
arn0
JuiceJuice
borisz
Joene
MJay1
J.A.N.A.
Mr.Noodle
Mr. DD
SKa_BoSS
DutchErrorist
keijz
Eierbal
gerbenp
InTrePidIvity
Mezelf ook maar even toegevoegd, ben wel benieuwd!
Als je ook een invite wil, bovenstaand lijstje kopiëren en naam toevoegenquote:Google Wave Invite-list
Zwieber_de_vos
sanderrr
jakkop
Chahid
blrrrt
tiemie
crossover
arn0
JuiceJuice
borisz
Joene
MJay1
J.A.N.A.
Mr.Noodle
Mr. DD
SKa_BoSS
DutchErrorist
keijz
Eierbal
gerbenp
InTrePidIvity
BluesRebel
Katth
__Saviour__
Fluxi
Svyagator
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef Joene het volgende:
http://lifehacker.com/5370738/ screens!
Mooie eenvoudige interfacequote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef Joene het volgende:
http://lifehacker.com/5370738/ screens!
Inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 18:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoe meer informatie ik krijg, hoe meer vragen ik me stel
Voor concurrenten van Google en voor bedrijven die werken in dit gebied kan het heel aantrekkelijk zijn om z.s.m. toegang te verschaffen tot deze tool.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er is toch geen mongool die dáár in trapt?
Ik denk dat die heel makkelijk een invite kunnen krijgen als ze contact opnemen met Google, zelfs de concurrenten.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Voor concurrenten van Google en voor bedrijven die werken in dit gebied kan het heel aantrekkelijk zijn om z.s.m. toegang te verschaffen tot deze tool.
DUH!quote:
mijn naam stond fout, maar gaat iemand ze ook nog sturen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:21 schreef Incolumis het volgende:
Incolumis
MissMSX
Zwieber_de_vos
sanderrrr
jakkop
Chahid
blrrrt
tiemie
MoneyTalks
crossover
arn0
JuiceJuice
borisz
Joene
MJay1
J.A.N.A.
Mr.Noodle
Mr. DD
SKa_BoSS
DutchErrorist
keijz
Eierbal
gerbenp
InTrePidIvity
BluesRebel
Katth
__Saviour__
Fluxi
Svyagator
mwaterl
Sigg
Againzender
elfzesendertig
lcvdb
donderopman
new_guy1
quote:Google Wave Invite-list
1. Zwieber_de_vos
2. sanderrr
3. jakkop
4. Chahid
5. blrrrt
6. tiemie
7. crossover
8. arn0
9. JuiceJuice
10. borisz
11. Joene
12. MJay1
13. J.A.N.A.
14. Mr.Noodle
15. Mr. DD
16. SKa_BoSS
17. DutchErrorist
18. keijz
19. Eierbal
20. gerbenp
21. InTrePidIvity
22. BluesRebel
23. Katth
24. __Saviour__
25. Fluxi
26. Svyagator
27. mwaterl
28. Sigg
29. Againzender
30. elfzesendertig
31. Incolumis
32. lcvdb
33. MissMSX
34. donderopman
35. Bowlingbal
36. new_guy1
37. Rasher
38. MoneyTalks
Komt vanzelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:28 schreef fespo het volgende:
leuk zo'n lijst maar heeft er ook iemand invites?
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:28 schreef fespo het volgende:
leuk zo'n lijst maar heeft er ook iemand invites?
Het idee is dat degene die Google Wave heeft (even username vergeten), een paar mensen hier invite, en dat die mensen vervolgens een paar mensen hier weer invite. Volgens de VOLGORDE van het lijstje.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
mijn naam stond fout, maar gaat iemand ze ook nog sturen?
Dan heb je geen idee wat voor debielen op de wereld rondlopenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er is toch geen mongool die dáár in trapt?
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef Incolumis het volgende:
elke invite heeft 8 invitations lees ik net
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:26 schreef J.A.N.A. het volgende:
Gaat hard 36 al.
Is al bekend hoeveel invites je kan versturen?
Piemol. Lees voordat je post. En niet sneaky je naam verplaatsen.quote:
quote:1. Zwieber_de_vos
2. sanderrr
3. jakkop
4. Chahid
5. blrrrt
6. tiemie
7. crossover
8. arn0
9. JuiceJuice
10. borisz
11. Joene
12. MJay1
13. J.A.N.A.
14. Mr.Noodle
15. Mr. DD
16. SKa_BoSS
17. DutchErrorist
18. keijz
19. Eierbal
20. gerbenp
21. InTrePidIvity
22. BluesRebel
23. Katth
24. __Saviour__
25. Fluxi
26. Svyagator
27. mwaterl
28. Sigg
29. Againzender
30. elfzesendertig
31. Incolumis
32. lcvdb
33. MissMSX
34. donderopman
35. Bowlingbal
36. new_guy1
37. Rasher
38. MoneyTalks
39. sunmoonstar
40. ReWout
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Piemol. Lees voordat je post. En niet sneaky je naam verplaatsen.
via fok vinden we je ook wel denk ikquote:Op woensdag 30 september 2009 19:46 schreef ReWout het volgende:
Moet ik me google username in gegeven trouwens of gewoon fok??
39 - 30?quote:
Zometeen dus. Tijdverschilquote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef Incolumis het volgende:
Google Wave: The release time for these invitations (originally 16:00 GMT) has been moved back to "late in the day US time on Sept 30."
Late in the day in the US. Dus over een halve dag pas..quote:
Even aangepast. ReWout stond op 40 en was er nu in een keer tussen uit...quote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Late in the day in the US. Dus over een halve dag pas..
1. Zwieber_de_vos
2. sanderrrr
3. jakkop
4. Chahid
5. blrrrt
6. tiemie
7. crossover
8. arn0
9. JuiceJuice
10. borisz
11. Joene
12. MJay1
13. J.A.N.A.
14. Mr.Noodle
15. Mr. DD
16. SKa_BoSS
17. DutchErrorist
18. keijz
19. Eierbal
20. gerbenp
21. InTrePidIvity
22. BluesRebel
23. Katth
24. __Saviour__
25. Fluxi
26. Svyagator
27. mwaterl
28. Sigg
29. Againzender
30. elfzesendertig
31. Incolumis
32. lcvdb
33. MissMSX
34. donderopman
35. Bowlingbal
36. new_guy1
37. Rasher
38. MoneyTalks
39. sunmoonstar
40. ReWout
41. fespo
42. Tonio-mcdo
43. Jowblow
44. zestienmeter
okidoki!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef Incolumis het volgende:
Google Wave: The release time for these invitations (originally 16:00 GMT) has been moved back to "late in the day US time on Sept 30."
Sowieso gebruikte google translations al een ander, beter systeem dan al die andere vertaalsites.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Net de presentatie gezien, hoe vet is dit
Vooral die extensions zijn erg gaaf en natuurlijk het real-time vertalen, dat is gewoonweg briljant (enigszins afhankelijk van hoe het werkt natuurlijk).
Klopt inderdaad, hele zinnen worden daar ook uitermate begrijpelijk vertaald. Het zal wel net zo werken als de 'bean soup'-demonstratie, dat ze uit alle gegevens die ze hebben vanuit de zoekmachine een logische opbouw weten te maken. Wat je allemaal kan met zo'n zoekmachine, ongelooflijkquote:Op woensdag 30 september 2009 21:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sowieso gebruikte google translations al een ander, beter systeem dan al die andere vertaalsites.
ook de alternatieven, erg handigquote:Op woensdag 30 september 2009 21:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sowieso gebruikte google translations al een ander, beter systeem dan al die andere vertaalsites.
Thanksquote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even aangepast. ReWout stond op 40 en was er nu in een keer tussen uit...
Geen probleemquote:
IEquote:Op woensdag 30 september 2009 22:41 schreef ReWout het volgende:
Voor IE hebben we trouwens...
[ afbeelding ]_!
Wat bedoel je? Eerder in dit topic werd vermeld dat iemand die een account heeft, 8 invites kan uitdelen?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:01 schreef MoneyTalks het volgende:
Er zijn trouwens geen invites voor Wave, alleen NOMINATIESDus een nominatie betekent niet dat je ook sowieso een invite krijgt
Diegene heeft het fout, het zijn NOMINATIES.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Eerder in dit topic werd vermeld dat iemand die een account heeft, 8 invites kan uitdelen?
Damnquote:Op woensdag 30 september 2009 23:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Diegene heeft het fout, het zijn NOMINATIES.
Geloof dat dat er mee te maken heeft dat je je zonder invite van een ander alleen nog maar met een activatie-sms kunt aanmelden op Gmail...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:05 schreef fespo het volgende:
ja dat kan al een paar jaar. volgens mij stond dat er een hele tijd niet.
Is bij mij nooit weggeweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:05 schreef fespo het volgende:
ja dat kan al een paar jaar. volgens mij stond dat er een hele tijd niet.
Ik heb dat toen nog geprobeerd, maar ik kon me gewoon aanmelden zonder activatie-sms terwijl ik geen invite hadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Geloof dat dat er mee te maken heeft dat je je zonder invite van een ander alleen nog maar met een activatie-sms kunt aanmelden op Gmail...
Wat een gare kerelquote:
Shit hoe awesomequote:
Ik hoorde bij de eerste 100quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:09 schreef sc00p het volgende:
Ik wil ook een invite!!! Was destijds een van de eerste met gmail
Ze zijn ze nu wel aan 't verzenden.quote:
quote:twephanie
Wave invites starting ... will take many many many many hours to get them all out! We are so very grateful for all the interest!!
about 7 hours ago from TweetDeck
Komt omdat junkie zichzelf op 62 had geplaatst ipv onderaan en dat heeft ruudjuh weer verwijderd...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
wel leuk om te zien dat ik nu al schommel op de lijst van 64 naar 66 en weer naar 65
dikkemongul staat dan ook ineens een paar plekjes te hoogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Komt omdat junkie zichzelf op 62 had geplaatst ipv onderaan en dat heeft ruudjuh weer verwijderd...
Yup ze zijn al de deur uit, iedereen die een dev preview sandbox account heeft kan ze invite hier vinden: https://wave.google.com/a/wavesandbox.com/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen idee, je hoort er maar bar weinig over
Lucky youquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef iBenny het volgende:
Kijk ik vanochtend in mijn mail... vind ik daar een uitnodiging
maar 8 uitnodigingen zijn weinigen als je eenmaal iemand hebt uitgenodigd kan die volgens mij niet ook nog eens uitnodigen (heeft nog neit gebprobeerd)
Nou ja, ik kreeg m dus binnen om 05:59!
Ziet er trouwens wel netjes uit... maar wel een beetje buggie![]()
Niet helemaal je invite namelijk iemand niet je nominate iemand. En dat lijkt nou niet echt snel te gaan op die momentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef Eierbal het volgende:
TjaAls er één iemand is hier met een invite, kan het vrij gauw gaan allemaal.. Maar dan moet die ene er wel zijn
..
Nodig eens wat mensen van bovenaan de lijst uit aub, dan kunnen we zien of die mensen ook invites krijgen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef iBenny het volgende:
maar 8 uitnodigingen zijn weinigen als je eenmaal iemand hebt uitgenodigd kan die volgens mij niet ook nog eens uitnodigen (heeft nog neit gebprobeerd)
Dan had je in de dev preview moeten zitten die crashde redelijk vaak. Wat ze wel netjs afvingen met een notify bar waar je kon invullen wat je aan het doen wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef iBenny het volgende:
de mensen die ik genominate heb hebben nog niet eens hun invitequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:54 schreef kiekert het volgende:
[..]
Nodig eens wat mensen van bovenaan de lijst uit aub, dan kunnen we zien of die mensen ook invites krijgen...
Wat ik heb begrepen is dat die eerste 100.000 dan 8 andere mogen uitnodigen, maar die mensen kunnen niet weer andere uitnodigen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
als het net zo gaat als met gmail dan zijn er snel genoeg invites
Gewoon je erzelf opzettenquote:Op maandag 1 oktober 2009 12:33 schreef franktic het volgende:
Ik zou ook graag bij op de lijst willen!
Dussssss vriendjes worden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef iBenny het volgende:
Klopt heb ik ook al op de vorige pagina gepost maar dat lijkt niemand op te vallen:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik hoor net dat je iemand kan voorstellen aan google om een invite aan te sturen.
Zelf een invite versturen zou dus niet kunnen?
Me me mequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook al op de vorige pagina gepost maar dat lijkt niemand op te vallen:
[ link | afbeelding ]
Geeft google ook aan wat hun criteria zijn voor het kiezen van de invitees?quote:Op maandag 1 oktober 2009 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook al op de vorige pagina gepost maar dat lijkt niemand op te vallen:
[ link | afbeelding ]
FiFo denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geeft google ook aan wat hun criteria zijn voor het kiezen van de invitees?
ah op zo'n manier maar dan zijn er ook effectief minder invitesquote:Op maandag 1 oktober 2009 16:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hoe hoger je staat op de invite list, de eerder je aan de beurt bent. Als meer mensen jou aanbevelen voor een invite (want zo moet je het zien) hoe hoger je op de lijst komt....heb ik ook maar weer van horen zeggen natuurlijk.
denk het ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef Incolumis het volgende:
komt door het gespam van die namen denk ik
bron?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hoe hoger je staat op de invite list, de eerder je aan de beurt bent. Als meer mensen jou aanbevelen voor een invite (want zo moet je het zien) hoe hoger je op de lijst komt....heb ik ook maar weer van horen zeggen natuurlijk.
nope thats itquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geeft google ook aan wat hun criteria zijn voor het kiezen van de invitees?
Gevondenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mag ik zo brutaal zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:33 schreef iBenny het volgende:
als je idd iemand hebt uitgenodigd kan die niet weer iemand uitnodigen
(heb er nu nog 5 over...)
Ja, ze keuren elke invite zelf goed (in een team). 100 000 invites. motivatie lezen en ok/deny klikken duurt pakweg 5 seconden per invite. 500 000 seconden = 138 manuren. Team van 10 zou er dus een 14 uur minimaal over doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Doen ze alles met de hand daar ofzo..
Ik heb met een hotmail adres een invite aangevraagdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn message was "Hi, GJ, keep up the good work"
Zal ook wel geen hoge ogen gooien, maar goed wtf man het is geen sollicitatiebrief..
Dat heb ik dan nog net niet gedaan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb met een hotmail adres een invite aangevraagd
Da's vandaag!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef prima het volgende:
Ik voel me nu als zo'n persoon wat staat te dringen voor de Bijenkorf als de Dol dwaze dagen weer beginnen....![]()
tweakers....maar wat ik zeg, is slechts horen zeggen. Als ik lieg doe ik dat in commissie. :-Pquote:
quote:“We’ll ask some of these early users to nominate people they know also to receive early invitations — Google Wave is a lot more useful if your friends, family and colleagues have it too. This, of course, will just be the beginning. If all goes well we will soon be inviting many more to try out Google Wave.”
Waarom denkje dat ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
tweakers....maar wat ik zeg, is slechts horen zeggen. Als ik lieg doe ik dat in commissie. :-P
Iedereen speculeert nu natuurlijk!
Bovendien schijnt dit een quote van Google zelf te zijn:
[..]
als hij niet reageert wil ik m welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef iBenny het volgende:
Zwieber_de_vos(aangezien die bovenaan de lijst staat) als je ff je mail PM't dan kan ik invite naar je sturen
ik testte je maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef iBenny het volgende:
Nou ja... ik geef m tot morgenvroeg(8 uur) en anders komt nr.2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |