Ik heb dat toen nog geprobeerd, maar ik kon me gewoon aanmelden zonder activatie-sms terwijl ik geen invite hadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Geloof dat dat er mee te maken heeft dat je je zonder invite van een ander alleen nog maar met een activatie-sms kunt aanmelden op Gmail...
Wat een gare kerelquote:
Shit hoe awesomequote:
Ik hoorde bij de eerste 100quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:09 schreef sc00p het volgende:
Ik wil ook een invite!!! Was destijds een van de eerste met gmail
Ze zijn ze nu wel aan 't verzenden.quote:
quote:twephanie
Wave invites starting ... will take many many many many hours to get them all out! We are so very grateful for all the interest!!
about 7 hours ago from TweetDeck
Komt omdat junkie zichzelf op 62 had geplaatst ipv onderaan en dat heeft ruudjuh weer verwijderd...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
wel leuk om te zien dat ik nu al schommel op de lijst van 64 naar 66 en weer naar 65
dikkemongul staat dan ook ineens een paar plekjes te hoogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Komt omdat junkie zichzelf op 62 had geplaatst ipv onderaan en dat heeft ruudjuh weer verwijderd...
Yup ze zijn al de deur uit, iedereen die een dev preview sandbox account heeft kan ze invite hier vinden: https://wave.google.com/a/wavesandbox.com/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen idee, je hoort er maar bar weinig over
Lucky youquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef iBenny het volgende:
Kijk ik vanochtend in mijn mail... vind ik daar een uitnodiging
maar 8 uitnodigingen zijn weinigen als je eenmaal iemand hebt uitgenodigd kan die volgens mij niet ook nog eens uitnodigen (heeft nog neit gebprobeerd)
Nou ja, ik kreeg m dus binnen om 05:59!
Ziet er trouwens wel netjes uit... maar wel een beetje buggie![]()
Niet helemaal je invite namelijk iemand niet je nominate iemand. En dat lijkt nou niet echt snel te gaan op die momentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef Eierbal het volgende:
TjaAls er één iemand is hier met een invite, kan het vrij gauw gaan allemaal.. Maar dan moet die ene er wel zijn
..
Nodig eens wat mensen van bovenaan de lijst uit aub, dan kunnen we zien of die mensen ook invites krijgen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef iBenny het volgende:
maar 8 uitnodigingen zijn weinigen als je eenmaal iemand hebt uitgenodigd kan die volgens mij niet ook nog eens uitnodigen (heeft nog neit gebprobeerd)
Dan had je in de dev preview moeten zitten die crashde redelijk vaak. Wat ze wel netjs afvingen met een notify bar waar je kon invullen wat je aan het doen wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef iBenny het volgende:
de mensen die ik genominate heb hebben nog niet eens hun invitequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:54 schreef kiekert het volgende:
[..]
Nodig eens wat mensen van bovenaan de lijst uit aub, dan kunnen we zien of die mensen ook invites krijgen...
Wat ik heb begrepen is dat die eerste 100.000 dan 8 andere mogen uitnodigen, maar die mensen kunnen niet weer andere uitnodigen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
als het net zo gaat als met gmail dan zijn er snel genoeg invites
Gewoon je erzelf opzettenquote:Op maandag 1 oktober 2009 12:33 schreef franktic het volgende:
Ik zou ook graag bij op de lijst willen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |